Zou ik ook op de lijst kunnen? :) Vanaf augustus/september heb ik ook dringend een kamer nodig!

Sorry vergeten, je staat er nu wel op. Mocht je ondertussen wat vinden zou je dat dan willen laten weten?

Zag dit op het forum van de NSG, misschien iets voor een aantal eerstejaars die nog op zoek zijn naar n kamer?

http://nsgroningen.nl/forum/viewthread/6034/

4 kamers aangeboden in bovenwoning vlakbij het Noorderplantsoen
gemeenschappelijke keuken, toilet en badkamer

En waar dan precies?
En waar kunnen we reageren?

De bovenwoning staat aan de Stadhouderskade 11a

Stuur anders maar een mailtje : jangorter67@yahoo.com

Stadhouderslaan denk ik

ja, Stadhouderslaan.

Manon ten Have

Kan je mijn status in dit topic changen naar eind januari??

Beste GSV’ers,

om dit oude topic maar weer even nieuw leven in te blazen. Er komt bij ons in huis een kamer vrij! Na zoveel jaren Ichthus zijn wij eigenlijk wel toe aan een echt GSV-huis, om de oude glorie van dit huis maar weer eens op te veizelen en omdat GSV’ers leuk zijn. Je deelt de kamer met een zo langzamerhand oude lul aan het wordende Marko en de altijd hard gaande Rob.

De kamer zelf is daarnaast ook echt een pareltje: de balkonkamer aan de Aquamarijn 837. We hebben de kamer es even gemeten en 4,3 bij 3 telt op naar een grote van 12,9 vierkante meters. De prijs voor deze plek is €245,- maar er komt zeer binnenkort huursubsidie aan, dus dit is zeker het overwegen waard! Daarnaast is hij vanaf 19 Maart beschikbaar, dus dat is ook al lekker snel.

Als je zelf heel graag wil of je weet iemand, geef het vooral aan ons door!

Joe,

Rob & Marko

Hallo allemaal,

Vanaf september ga ik in Groningen wiskunde studeren. Ik zal me even voorstellen: Ik ben Brigitte Tabak, 17 jaar, woon in Drogeham (Friesland) en ga nu nog naar het Gomarus College. Het is best een gedoe om elke dag de grens over te moeten (paspoortcontrole enzo) en daarom zoek ik een kamer in Groningen. Ik ben zelfs bereid om een inburgeringscursus te volgen ;). Dit geldt niet voor mijn beste vriendin met wie ik graag op kamers wil, want zij is al een stadje. Als er iemand vanaf augustus/september 2 kamers vrij heeft mail dan naar: brigittetabak2000@gmail.com

Groetjes,

Brigitte Tabak.

Michelle Bloem

Hey Brigitte,

Bedankt voor je berichtje! Ik neem binnenkort contact met je op hierover. De inburgeringscurcus is namelijk best moeilijk. Gelukkig kom ik zelf ook uit het prachtige Friesland en wil ik je hier graag mee helpen. Dat gaat dus helemaal goed komen!

Groetjes Michelle

chloemoorlag

Hoi allemaal,

Mijn zus komt in september ook studeren in Groningen (eeep ben ik super blij om) Wij willen graag samen wonen, dus wij zijn op zoek naar een appartement met (het liefst) 2 slaapkamers en een woonkamer. ( tot maximaal € 800,=.)
Als je iets weet, zou je dit aan mij willen doorgeven ? Dit zou ik zeer waarderen!

Mocht je iets weten over een appartement met een woonkamer en 1 slaapkamer dan is dat ook goed.

Alvast bedankt!

Groetjessss,
Chloë

Michelle Bloem schreef:

Hey Brigitte,

Bedankt voor je berichtje! Ik neem binnenkort contact met je op hierover. De inburgeringscurcus is namelijk best moeilijk. Gelukkig kom ik zelf ook uit het prachtige Friesland en wil ik je hier graag mee helpen. Dat gaat dus helemaal goed komen!

Groetjes Michelle

Heey Michelle,

Bedankt voor je reactie, ik wacht je antwoord even af!

Groetjes Brigitte

Namens Harry Apperloo:

!!HUISGENOOT GEZOCHT!!

Voor de Aquamarijnstraat 521, zijn wij opzoek naar een nieuwe (mannelijke) huisgenoot! Wij hebben een prachtige 13m2 kamer op nog 5 minuten fietsen van het Zernike. Ga je liever op stap dan naar school, dan ben je met 15 minuten op de Grote Markt! De badkamer en keuken deel je slechts met twee andere huisgenoten.
De huur bedraagt €280,- dit is inclusief alles.

Lijkt dit je wat of heb je nog wat vragen? Stuur mij dan een berichtje! 06-11812261
Harry Apperloo

EliseReinders

Hoi!!

Per 1 mei komt er een kamer in ons huis vrij (Oppenheimstraat 45a). Je krijgt een kamer van 16m2 en drie huisgenoten voor 330 euro per maand (o.a. Wietske en ik, daarnaast mevrouw van den Berg: die staat wel eens aangeschoten in de achterzaal). We zoeken een vrouwelijke huisgenoot die al wat verder in de studie is. Verder zijn in ons huis geen verplichtingen en kun je lekker je eigen ding doen.

Wil je meer informatie. Stuur een berichtje naar wiets of mij.

Liefs

Hoi GSV,
Ik zoek starters voor een prachtig huis in Helpman! Mocht je een broer/zus/vrienden/kenissen hebben die begonnen zijn met werken en een woning zoeken in Groningen dan is dit huis perfect voor ze!

(Onderstaande huis is niet bedoeld voor studenten)

1200 euro kale huur

Gelegen aan de zuidkant van Groningen in een van de leukste straatjes van de gewilde wijk Helpman, zeer goed onderhouden extra brede 30-er jaren bovenwoning incl. hoge plafonds op de woonverdieping, met 2 balkons (oost en west) en op de begane grond een stenen fietsenberging.
Doordat de woning is gesitueerd boven een brandgang is hij breder dan soortgelijke bovenwoningen en aan de achterzijde geniet u van een vrij uitzicht.
Deze schitterende bovenwoning is de laatste jaren met zorg en veel liefde gerenoveerd en gemoderniseerd met lichte kleurstellingen echter met behoud van sfeer en authentieke elementen (suite deuren, paneeldeuren, 2x authentieke schouw, enz.).
KORTOM: EEN PRACHTIGE ROYALE BOVENWONING WAAR U ZO IN KUNT !!!
LOCATIE
Helpman is een gezellige en geliefde wijk met vele voorzieningen zoals winkels, restaurants, sportfaciliteiten, kinderdagverblijven en openbaar vervoer.
NS station en de Grote Markt zijn op minder dan 10 minuten fietsafstand. De uitvalswegen A28 en Ring Groningen zijn snel en gemakkelijk bereikbaar.
INDELING
Begane grond:
gemeenschappelijke stenen buitentrap.
1ste etage:
entree, hal, trapopgang.
2de etage:
hal, toilet met authentiek fonteintje, keuken met een nette keukeninrichting en deur naar balkon, ruime originele kamer en suite totaal ca. 43m2 met glas in lood suite deuren - meerdere vast kasten - 2x authentieke schouw - deur naar balkon aan de voorzijde - openslaande deuren naar balkon aan de achterzijde.
3de etage:
overloop, slaapkamer ca. 6m2 met een vaste kast, slaapkamer ca. 13m2 met 2 vaste kasten, slaapkamer ca. 21m2 met 2 vaste kasten, vaste kast met c.v. ketel en wasmachine aansluiting, ruime badkamer ca. 7m2 met ligbad - douche - 2de toilet - wastafel.
BIJZONDERHEDEN

  • gehele c.v. installatie uit 2015 met een Remeha Calenta CW 5 combi ketel.
  • dubbele beglazing (HR++) en dakisolatie.
  • keuken is voorzien van koelkast - vriezer - gas comfort - afzuigkap - combi magnetron.

Voor meer informatie of foto’s mag je me een mailtje sturen op marnix.t.m@gmail.com

dinekelagendijk

Hoi allemaal!

Aangezien ik voor mijn studie naar het buitenland ga volgend jaar, ben ik op zoek naar een onderverhuurder voor mijn kamer van juli tot en met november.

De kamer in de Reigerflat (Vinkhuizen), is 25 vierkante meter en kost rond de 300 euro per maand inclusief. Je komt te wonen bij twee super gezellige nu nog atv'ers, binnenkort dus ook gsv'ers: Jacquelien en Tineke.

We hebben geen vaste huisavond of iets dergelijks maar we lopen wel regelmatig bij elkaar naar binnen of chillen samen.

Heb je interesse of vragen? App gerust! 0614763829

Groetjes Dineke

Nynke de Graaf

Hoi GSV!

Omdat ik van mijn makelaar niet mag onderverhuren voor de tijd dat ik in Lille zit na de zomer, moet ik mijn kamers aan de Van Heemskerckstraat wel verlaten. Aangezien ik het niet heel chill vind om pas te beginnen met zoeken naar een nieuwe kamer als ik al in Lille zit, begin ik hier nu maar vast.
Ik ben op zoek naar een kamer die ergens deze zomer vrijkomt en die ik dan eerst kan onderverhuren tot december/januari, óf naar een kamer die per januari 2019 of ergens rond die tijd vrijkomt.
Weet je iets of ken je iemand, dan hoor ik dat graag!

Groetjes Nynke

EliseReinders

Vrouwen,

Per 1 juli komt er een kamer vrij aan de Oppenheimstraat (Korrewegwijk) tot en met december, daarna voor onbepaalde tijd. Het is een ruime kamer van ongeveer 16m2 inclusief een inloopkast. De huur bedraagt 330,- en je deelt het huis met Wietske en mij + een NSG'er.

Heb je interesse in de kamer en/of nog vragen? Dan kun je mij of Wietske een berichtje sturen.

Namens het Huisgenootschap,

Elise

Imgur
Imgur
Imgur
Imgur