Manon ten Have

Patrimonium, senaat vragen enzo? ik wil ook wel meedoen evt.

Update.
Willen mensen ook melden als ze een kamer hebben verhuurd/gevonden? Dan kan het er ook weer vanaf.

Goedendag,

Ik ben Marten uit Lelystad en ik ben gisteravond (en vanmorgen vroeg) bij de open soos geweest, het was erg gezellig! Ik ben van plan om bedrijfskunde te gaan studeren aan de RuG (zoals zovelen hier bij de gsv). Lelystad - Groningen is erg lang om iedere dag heen en weer te moeten reizen, dus mijn vraag is: heeft iemand een kamer beschikbaar per 1 aug/ 1sep?

Mvg,

Marten

Jasper, als de werkdruk te hoog wordt, moet je gewoon een Slaapplecie oprichten hoor.

Hoi Marten,

Leuk dat je het leuk vond. Blijf vooral kijken op het forum, want er worden vast nog wel meer kamers aangeboden :)

AlindaGerrits

Ik kan van de lijst af, want heb een kamer! :)

Nicee! Waar?

AlindaGerrits

Prunusstraat 45! :)

Keurig, betere kamer kan ik me haast niet voorstellen. Hoewel prunus 43 ook wel wat heeft. @ Marten: Misschien weet ik wel iets, mail me anders maar even: lennard_winters@hotmail.com.

Per 1 september zoek ik een kamer, dit is nu zeker. Want ik moet voor die datum mijn kamer uit.

eduard_bergsma

Ik zoek ook een kamer, vanaf augustus.

eduard_bergsma schreef: Ik zoek ook een kamer, vanaf augustus.

Hoi Eduard,
Misschien is het een handig idee om even te vertellen wie je bent en wat je volgend jaar allemaal gaat doen. Maakt het voor mensen gemiddeld genomen een stuk aannemelijker om je te helpen ;)

Hee hoi! :D
Ik ga aankomend jaar in Groningen studeren, en ik heb samen met 2 vriendinnen een huis geregeld en we hebben nog een kamer over. Dus als iemand op zoek is naar een kamer,
zou diegene zo snel mogelijk kunnen mailen naar hildedejong93@hotmail.com? We huren het huis per 1 september.
het huis is te zien op funda.nl illegaliteitslaan 76 in groningen.

Hoi hoi allemaal,

Ook ik wil in Groningen gaan studeren, en GSV lijkt me een erg leuke studentenvereniging!
Nou heb ik alleen nog dringend een kamer nodig, want elke dag ruim 2 uur op en neer reizen van Zutphen naar Groningen is gewoon niet te doen.
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Cornelieke Werkman, 18 jaar en woon dus in Zutphen. Volgend jaar hoop ik Life Science and Technology te gaan studeren aan de RuG.
Een vriendin van mij zoekt ook een kamer, hoewel het voor haar minder dringend is.
Dus hebben jullie misschien nog ideeën voor een kamer voor 1 of 2 meiden?!
Ik hoor het wel!

Groetjes Cornelieke

Hallo Cornelieke!
De eerste tip die ik je wil geven is reageer even op het aanbod boven je! hildedejong93@hotmail.com aanbod staat vanaf 1 september!
Verder is het heel leuk dat je de GSV een leuke studentenvereniging lijkt, maar mogen we ook met je kennis maken? :) Kom vooral ook even langs tijdens de KEI-week. Wie weet ontmoet je mensen bij wie je in geval van nood nog even een tijdje kunt logeren ;)
Groetjes!

Mark

Hallo allemaal,

Ik ben Irene van den Bosch, 18 jaar, aangemeld voor de GSV en dringend op zoek naar een kamer vanaf augustus/september!
Ik hoorde van deze vereniging via mijn zus die in het bestuur van de gsvr zit. Vanaf september ben ik studente aan het IBIO te Groningen. Ik kom uit Barneveld en de afstand Barneveld-Groningen is niet te doen. Dus ben ik hard op zoek naar een kamer! Wie kan me helpen?

mvg, Irene

Hallo Irene,

Ik zou het berichtje van Dijkio boven de jouwe even lezen. Verder staat in het begin, wat je vast al gezien had, een overzichtje met vraag en aanbod. Momenteel is er niet veel aanbod maar dat komt meestal wel goed aan het begin van het nieuwe jaar. Nog 1 vraagje, vanaf wanneer wil je graag een kamer hebben? Augustus of september?

eduard_bergsma

haha, goed idee!
Mijn naam is Eduard Bergsma, ben 18 jaar en ik kom uit Amersfoort, ook ik zie een treinreis van 2 uur niet echt zitten! Ik me al ingeschreven bij de GSV, dus ben ik er ook bij met het novitiaat dat 20 augustus begint. Ik ga volgend jaar Economics and Business studeren aan de RUG. Ik doe ook mee aan de Kei-week, die week heb ik een logeer adresje, dus een kamer na die datum zou heel fijn zijn ( rond 18 augustus).
Mvg. Eduard

Suus mag van de lijst :).