jaspermann

Omdat we weer in de tijd komen dat nieuwe leden en andere op zoek zijn naar een kamer voor komend jaar leek me het handig om een lijst te maken met vraag en aanbod om het zoeken te vergemakkelijken.
Ik zal proberen de lijst regelmatig te updaten.

Man/Vrouw gaat over huidige bewoners.
Aanbod:

Vraag:

Wat een initiatief toont die jongen. Lekker bezig hoor!:)

Hier een extra-gratis tip van mijn kant voor de kamerzoekers: Meld je aan bij de GSV, dan krijg je sowieso voorrang.

Kun je mij bij die lijst zetten?

Ik zoek ook een kamer vanaf 1juli/augustus!

Mary Jane schreef: Kun je mij bij die lijst zetten? Ik zoek ook een kamer vanaf 1juli/augustus!

x2. Komt nog wel een x een topic van mij.

nieuwe kamer erbij

Vanaf waarschijnlijk 1 september zoek ik ook een kamer, ik weet namelijk niet wanneer ik uit deze kamer moet.
Misschien is het ook een optie om iets te huren met meerdere kamers met meerdere personen. Waar is het dan het handigst om te zijn?

Contact via de GSV zoeken met patrimonium, als ik me niet vergis valt daar zo nu en dan nog wel eens wat te regelen. Moet je even bij de senaat wezen voor wie onze contactpersoon is.

ChristiaanV

Emmy, bedoel jij dan een appartement huren met 2 of 3 anderen die ook nog een kamer zoeken?

Ron-Kruidhof

klopt, me ex-huisgenoot heeft ook via de ATV van patrimonium een 3-kamer appartement gekregen in Vinkytown.

Er is vast wel iets te regelen met die lui

Ik zal binnenkort even bij patrimonium langsgaan om iets los te peuteren. Dan neem ik deze lijst gewoon mee.

Kamer aan het schuitendiep is vergeven, dus die mag weer van de lijst!

Manon ten Have

Ik wil ook wel een kamer vanaf augustus.. niet perse per 1 september

Vanaf juli/augustus heb ik ook een nieuwe huisvesting nodig!

Ik heb een kamer, hurraaaay!

Gefeliciteerd! De kamer bij Alienke in huis?

jaspermann schreef: Gefeliciteerd! De kamer bij Alienke in huis?

jep :)

Kan niet bekijken?

ChristiaanV schreef: Emmy, bedoel jij dan een appartement huren met 2 of 3 anderen die ook nog een kamer zoeken?

jazeker. Zijn er mensen die hier wat voor voelen?

Ik zoek trouwens ook een kamer voor 1 juli, tijd gaat wel snel ineens

ChristiaanV
Emmy schreef:
ChristiaanV schreef: Emmy, bedoel jij dan een appartement huren met 2 of 3 anderen die ook nog een kamer zoeken?

jazeker. Zijn er mensen die hier wat voor voelen?

Ja ik wel, ben hier zelfs al naar aan het kijken, toch is ook dat prijzig.. Misschien kun je mij even mailen? Dat overlegt wat makkelijker.. christiaanvos@hotmail.com