Enorme Koos, doe niet zo flauw.

Carloz schreef: Die avatar neem ik over.

5 euro...

en de verzekering dat ik zo niet gebanned wordt

Ik verdedig de Webcie met hand en tand. Je hebt zo een ban aan je broek, RC, dus hou je gedeisd...

Ik wacht met m'n beslissing even tot m'n stufie binnen is 8).

JP schreef: Mag ik je handtekening!
ook 5 euro
R*bbert je bent een grote held!
edit: wil je in het vervolg ook mijn forumnaam gebruiken... want op deze manier kan ik zo gehacked worden als men mijn naam zoekt op google.
Vriend Niels

Volgens mij heeft Koos veel vrienden in de webcie.

Ach, we weten dat hij een goed hartje heeft.
Dat hoorde ik tenminste van iemand.

Carloz schreef: is gebanned,

Shit zeg, nu ben ik zekers mijn naam kwijt!

Lieve webcie,

mag ik ook gebanned worden, anders is Simone maar zo alleen gebanned, dat is toch zielig...

met vriendelijke groet

Robert Koops

Ja nu vraag je er gewoon om! Waarom daag je die lui uit? Het is gewoon superterecht dat is geband en dat Broeksma uit de Webcie is gezet!

Bakkie Krasse

Webcie; ik geef jullie groot gelijk.

Krasse schreef: ...

Ik wil een ban voor Bouke, mijn naam zo verbasteren, tsss....

Doordat het veranderen van forumnamen voor sommige mensen uitgegroeid is tot een full-time hobby, heeft de Webcie besloten deze mogelijkheid in te perken.
Het is nog steeds mogelijk om uzelf éénmalig een andere naam aan te meten, met de beperking dat dit vanaf nu alleen via een mailtje naar de Webcie kan ( webcie@gsvnet.nl ).
Mensen die op dit moment met een naam rondsurfen die ze niet bevalt, kunnen een verzoek indienen om dit nog één keer aan te passen.

Denk dus goed na voordat u een verzoek plaatst, aangezien de daarin gekozen naam definitief is!

De deadline blijft hetzelfde; mailtjes kunnen gestuurd worden tot en met zaterdag 24 september 2005.