TuttieRuthie

komt er straks ook een lijst waar op staat wie zijn naam waarin heeft verandert? ;)

Vriend Niels

Hee Webcie, wie heeft de naam 'Wiskerke' in bezit. En kan ik die naam krijgen?

Ga je gang. Het was Johan Wiskerke...

Ik ken hem niet; hij heeft geen berichten gepost, maar misschien las hij wel vaak mee ;).

Hij heeft nu z'n voornaam gratis bij z'n gebruikersnaam gekregen, zodat de door jou gevraagde naam vrij is.

Vriend Niels
Carloz schreef: Ga je gang. Het was Johan Wiskerke... Ik ken hem niet; hij heeft geen berichten gepost, maar misschien las hij wel vaak mee ;).

Verdikkeme, dat is mijn vader. Ik vond het al zo raar dat ie zo goed op de hoogte was van de GSV...

wtf, wordt er zo met mijn broers (en dan de echte ;) ) eigendom omgegaan!
(maar oke, ik geloof niet dat ie de boel hier (meer) volgt, verder is de naam changen een beetje loos als de persoon in kwestie zelf niet weet waar het in veranderd is, of heb je er nog een mailtje achter aan gestuurd)

Wiskerke schreef: Verdikkeme, dat is mijn vader. Ik vond het al zo raar dat ie zo goed op de hoogte was van de GSV...

Andere johan dus denk ik :P

Mensen die ineens de drang voelen om weer in te loggen, en het lukt niet, krijgen een melding dat ze daarvoor een mailtje naar de Webcie kunnen sturen. Dan zoeken we hun account weer op, en hopsa.

Het idee is idd dat 'bezette namen door inactieve mensen' plaats moeten maken voor actieve GSV-ers die die naam wensen.

Mocht zo'n inactief iemand toch actief willen worden, dan kan die persoon via de Webcie achterhalen wat z'n nieuwe naam is (of hij registreert op nieuw, maar ik weet niet of dat lukt met hetzelfde emailadres...).

edit: met hetzelfde emailadres lukt je dat dus niet. Eventueel kan het met een andere; maar ik zou zelf dan eerst aan de webcie (of admins) vragen hoe dat zit, als jouw emailadres al in gebruik is...

Dat zeg ik.

Gamma!

(ik dacht 't eerst aan te kunnen vullen met de melding dat die personen waar 't om gaat, via de passmailer, welk achter hun gebruikersnaam komen. Dat bleek niet waar, want je moet én je gebruikersnaam én je emailadres invullen in de passmailer, vandaar mijn edit, waardoor de post overlapt...)

He JP wel thof dat je een avatar van Arjen van de Wal hebt.

Daar dacht ik ook aan!

Als spelbreker wil ik de niet-frequente forumbezoekers wijzen op het feit dat door de mogelijkheid tot het veranderen van je naam, velen onder de oude naam van anderen rondlopen. Dus zie je een forumnaan, dan wil dat niet zeggen, dat daarachter dezelfde persoon zit als je gewend was vóór de mogelijkheid tot het aanpassen van de naam.

Ik hijg geen namen, maar geef de tip: let op avatars / emailadressen, schrijfstijlen etc...

Of kijk in het profiel... ik vind trouwens dat veel teveel mensen een veel te gewone naam aannemen nu, terwijl ze gewoon een toffe alternatieve naam hadden... maar ik zal voor mezelf spreken.

Carloz schreef: ...Ik hijg geen namen...

Ach hijgt u toch!

Doe eens!


Een bericht namens de Webcie:

Om verwarring te voorkomen is het niet gewenst om oude forumnamen te gebruiken of om herhaaldelijk van forumnaam te veranderen. Daarom zal de Webcie hier zich nu (helaas) meer mee bemoeien, om verwarring voor mensen die niet vaak het forum bezoeken te voorkomen. Mocht iemand een oude forumnaam heel graag willen gebruiken, dan moet daarvoor een aanvraagmailtje naar de Webcie gestuurd worden, zodat wij beoordelen of deze wel of niet verwarrend is.

Mensen die nu volgens de Webcie een verwarrende naam hebben, krijgen een mailtje, waarin wordt gevraagd om een andere naam te kiezen, welke dan ook de definitieve moet zijn. Wordt de naam vaker veranderd dan riskeert u een warning of zelfs een tijdelijke ban...

Bedankt voor uw begrip 8).

Détournement de pouvoir! Houdt het dan nooit op?
Ik vind het veel te tof, al die veranderende namen! Niks toezicht houden, boeoe!

jahaa, maar wie bén jij?

Meningen verschillen misschien, maar de Webcie is het hier over eens.

Het is nu een paar dagen grappig geweest, en verwijs naar de forumregels, en over een half uur naar je inbox ;).