Webcie

Er is vaak naar gevraagd, en hierbij wordt het dan eindelijk toegestaan 8):
De komende 3 weken, mag u uw forumnaam veranderen!

Bedenk dat de mogelijkheid om te veranderen, na de genoemde termijn weer wordt gesloten, om e.e.a. een beetje overzichtelijk te houden. Eén vriendelijk doch dringend verzoek: verander aub in één keer uw forumnaam, zodat u nog een beetje herkenbaar bent op het forum...

Alvast bedankt, en veel succes met het verzinnen van een nieuwe naam :!:

De Webcie

Ik kan niet kiezen tussen Rossatron en Geertsma...

Ik wel...

Heej Webcie, waarom krijg ik als ik mn naam wil veranderen in Dineke de melding dat die naam al in gebruik is?? Ik ben toch de enige echte?

eindelijk van die stomme uitroeptekens af.

squirrel schreef: Heej Webcie, waarom krijg ik als ik mn naam wil veranderen in Dineke de melding dat die naam al in gebruik is?? Ik ben toch de enige echte?
Omdattie inderdaad in gebruik is; hoewel 'gebruik' wel een groot woord is voor deze gebruiker. De naam is bezet. We overleggen even wat we hiermee doen, want deze persoon is al tijden inactief...

Webcie, wat moet je doen als je het wel tof vindt om je naam te veranderen - dat kan ja nooit ja - maar als je ook toch ook je huidige naam niet kwijt wil?

Je huidige naam invullen bij het veld 'echte naam'.

Of als je nog meer plek nodig hebt: je huidige naam verwerken in een wel-werkende avatar :). Is waarschijnlijk al snel mooier dan zo'n lelijk rood kruisje 8).

Bedankt Carloz!

waarom wil trouwens iedereen graag zijn naam veranderen?

Carloz schreef:
squirrel schreef: Heej Webcie, waarom krijg ik als ik mn naam wil veranderen in Dineke de melding dat die naam al in gebruik is?? Ik ben toch de enige echte?
Omdattie inderdaad in gebruik is; hoewel 'gebruik' wel een groot woord is voor deze gebruiker. De naam is bezet. We overleggen even wat we hiermee doen, want deze persoon is al tijden inactief...

En hoe zit dat met Jaap?

Zowel Dineke als Jaap zou nu mogelijk moeten zijn.

Klopt, dit scheelt me op jaarbasis toch al gauw een minuut aan inlogtijd. Jippie, bedankt!

Supertje! Webcie bedankt!

goed een moeilijke: mag ik ook gewoon Joost gaan heten hier op het forum?

Nee, want die bestaat (zoals je vast gemerkt hebt) ook al.
Een aangezien die redelijk actief is (geweest) op de GSV en het forum laten we die zoals het is.

Jaap schreef: dit scheelt me toch al gauw een minuut aan inlogtijd.

Yo! Uren voor mij.

Die is inderdaad moeilijk, want ik weet niet hoe vaak Joost van der Wetering hier nog komt...

Zo, iemand heeft amper bedankt en zijn naam wordt al verkwanseld...

Mag ik een levenslange optie op die van mij :)?

Geertsma schreef: Zo, iemand heeft amper bedankt en zijn naam wordt al verkwanseld...

Ehh op wie doel je?

Geertsma schreef: Mag ik een levenslange optie op die van mij :)?

Ja hoor. Hiervoor kun je een gemotiveerd mailtje, met de prijs die u hiervoor in gedachten had, sturen naar commercie@gsvnet.nl.

Webcie, bedankt he!