formeel gezien heeft de Webcie gelijk.

Gezeur.

Henk-Jan schreef: formeel gezien heeft de Webcie gelijk.

Jaja Hanke, het maakt jou ook niks uit verder, je kan het alleen niet verantwoorden....

Mag dat mailtje voor mij naar markkruidhof@hotmail.com?

ja. ik hoef echt geen complimentjes maar ik heb er een hekel aan als mensen vrijwilligerswerk niet waarderen. ik ga toch ook niet de prescie dwarsbomen met irritant geroep op presentaties?

Daarbij, Hans, moetje je echte naam wel invullen; verplicht. doe dat dan.

De boel weer op de rails als mensen niet meer mogen klooien met namen? Welke boel? Welke rails?
Mijn mailtje kan naar rostitron@geelmail.tk.

Webcie, ik vind jullie fantastisch! Ik geniet dan ook volop van alle mogelijkheden die jullie mij bieden, dit in de breedste zin des woords.
Bedankt!

Mensen,

De Webcie is nu duidelijk is geweest. Iedereen is grappig geweest, en ik schat in dat de meesten van jullie nu wel een keer uitgelachen zullen zijn. Anders maar niet.

De mensen die nu online zijn en verwarrende namen en profielen hebben (oude namen van anderen bijvoorbeeld) moeten nu snel de namen veranderen. De tijd is nu voorbij dat alleen gedreigd wordt bet bans / warnings.

Kun je heel stoer om lachen, maar je kunt ook gewoon ff terugschakelen.

Dit topic mag weer verder over het bedenken van serieuze namen.

Carloz schreef: Mensen, De Webcie is nu wel een keer uitgelachen. Anders maar niet. Dit topic mag weer verder over het bedenken van serieuze namen.

Wie weet er een - voor de Webcie - acceptabele naam voor mij?

antenne....:)

Rossatronie schreef: Wie weet er een - voor de Webcie - acceptabele naam voor mij?

Liefzijn...

Carloz schreef:

Die avatar neem ik over. is gebanned, en er komen als het zo doorgaat nog meer.

Wordt het tenminste een gezellig forum van...

'T speelkwartier is voorbij. De duur van de ban wordt nog vastgesteld.

Waarom is Warnings:1 geband dan? Heeft hij brutale mailtjes gestuurd?

Onder andere.

Typisch . Dat zou ik dus nooit doen...

Het is trouwens in strijd met het legaliteitsbeginsel om de zwaarte van een straf na het geven van die straf te bepalen.

Beginsels zijn er om beƫindigd te worden.

heeft ie wel eerst een uitgebreid gedocumenteerde e-mail gehad. Met een eerste warning?

MAare ik ben erg tevreden met mijn nieuwe naam, het bekt wel lekker

heey volgens mij is de hele webcie boos... das niet leuk :cry:

JP schreef:
knapperd schreef:

ik mis een beetje die cc'er van de websie

cc'er schreef:

HAHAHAHA!!!

Robbert je bent een grote held! Mag ik je handtekening!

Tjemig, als die geen ban wordt weet ik het ook niet meer! Loop de Webcie niet zo uit te dagen Robben, want het speelkwartier is voorbij!

Carloz schreef: Mensen, De Webcie is nu wel een keer uitgelachen. Anders maar niet. Kun je heel stoer om lachen, maar je kunt ook gewoon ff terugschakelen.