Ja, het was een leuk weekend! Tot ziens!

ABC bedankt, he! Het was een heel gezellig weekend!

Bedankt ABC!

En idd, wanneer komen de foto's?

*Christianne* schreef: @ antuma: Hoe is het met je blaas?? :wink:

Voor zover ik kan nagaan zit dat ding nog op zijn plaats, hij is hooguit wat uitgerekt. Daarnaast werd ik vandaag regelmatig overvallen door de dringende behoefte om de werkplek te verruillen voor de WC.
Voor iedereen die overweegt om 1,5 liter water in een keer te atten: weet waar je aan begint (en drink vooraf niet al te veel ander water)

@ Christianne, jouw prestatie was van groter formaat :lol:
@ Henk, ik val daar al in de categorie 'grootverbruikers, ik krijg binnenkort mijn eigen waterfabriek.

Verder heb ik me reuzegoed vermaakt afgelopen weekend. De blokkade op mijn bankpas zorgde voor een domper, maar ik het het allemaal gered. Ik wil iedereen bedanken die, op wat voor manier dan ook, een aandeel heeft gehad in het weekend :wink: Het was tof :!:

Geweldig weekend! ABC, bedankt! Hoe vaak is zoiets eigenlijk per jaar? Toch niet maar een keer he?

ABC, het was super! Bedankt!

alstjeblieft jongens. vermoeiend maar top weekendje!

hier wat foto's
golfen

Magic-finger-Henk

Voor meer foto’s kijk

Ja maar, de foto's van vrijdag dan?

Rustig maar.
Ik heb op zich ook nog andere dingen te doen.
Maar vandaag of morgen gooi ik alles tegelijk online.

Joepie!!

ja, super leuk weekend! thnx, abcers! nog mensen van de bar gevallen? moet ik toch wel een beetje in de gaten houden he :wink:

Zo, die Ferdinand houdt wel van close-up's (...) Geinige foto's. Jammer da'k er ni bij war... :(

Ursa_Maior schreef: Jammer da'k er ni bij war... :(

logisch de universiteit van Friesland was niet uitgenodigd.

Kerel, ik kom oet Grunn!!

(bedenk aans moar eem welk praachtige dorpje op mien avatar stoat..)

Heb je niet gezien geloof ik
heb bijna iedereen erop staan

Bedankt djurre! Volgende keer wil ik graag iets meer een close-up van mijn linker neusgat.

Een beetje laat maar toch nog: ABC bedankt!!!

De foto's zijn in een apart topic te vinden.

http://www.gsvnet-nl.nl01.members.pcext ... php?t=1741

En ohja. ABC bedankt hè!
Slopend, dat wel.

Wauw JP wat een foto's! Super. En vonden jullie ook dat Jurgen zo'n andere dansstijl had als anders, die avond?