ja tuurlijk, het cabaret was echt heel cool, alleen dat hints was niet zón succes :evil:

Geertsma bedankt hè!

&ZO bedankt hè! Fijne muziek, fijne nichten, fijne aai over je haar.

ABC schreef: 24.00 Kroegentocht enzo

Opzich kun je de &ZO wel beschouwen als meerdere kroegen he? Wat een feest.....!

Dat koffie drinken is ook niet meer wat het geweest is.

Oioioi, wat was het tof vannacht!!!

Amicale banden floreerden als nooit tevoren!!

Muurbloempjes bedankt!!

er moet meer geollekebolleokeremisolleked worden!!!!

ARD schreef: er moet meer geollekebolleokeremisolleked worden!!!!

dat lieve mannetjes aaien en ollekebolleke zo prima samengaan had ik vantevoren niet kunnen bedenken. Daar moet eigenlijk een woord voor bedacht worden zodat er een themafeest kan komen... iets in de trant van ollegaybollegay?

en om die verslaggever van studio sport tijdens NAC-Feyenoord te quoten:
'een aai over de bol van Kuyt, je moet het zien als een compliment'

Heeft er iemand misschien een portemonee gevonden die (toch) niet van hem/haarzelf is?

Dan issie waarschijnlijk van mij. Is te controleren aan m'n paspoort, rijbewijs, en de 100 pasjes die er nog meer in zitten; dus als iemand em heeft, hoor ik het errug graag.

(ik had em het laatst gezien toen ik ging klaverjassen met KJ, marloes en wyneke, aan de schaaktafel. Daar had ik em open en bloot op liggen, en ben dat een uurtje? vergeten; en ging toen ff op zoek naar m'n portemonee, maar toen lag hij er niet meer, en ook niet meer in de buurt (op de grond oid).

Ik hoop dat iemand een goeie tip kan geven. Alvast bedankt,

welterusten...

Verder prima vermaakt overigens; ABC-cie, Truth of dare-cie bedankt!!

Bij deze zeg ik de amicale banden op. Zo'n weekend maakt je kapot.... Trusten!

ps: roberto, je portemee heb ik niet gevonden
ps: stephanie, je legitimatie heb ik gevonden (eindelijk)
ps: JP, laat me je vriendje zijn
ps: De poes van ome Loeks is dood

Robbert schreef: Geertsma bedankt hè!

Jullie ook bedankt, hè! Begin het bijna al weer leuk te vinden :wink: .

@ Jean: wanneer zijn de foto's klaar :)?

Kiffen schreef: ps: roberto, je portemee heb ik niet gevonden
Ik kreeg gelukkig net een telefoontje van iemand die mijn portemonee per ongeluk had meegenomen. Hij is dus gevonden :o. Scheelt me weer een hoop geld en geauwehoer...
Carloz schreef: Heeft er iemand misschien een portemonee gevonden die (toch) niet van hem/haarzelf is? Dan issie waarschijnlijk van mij. Is te controleren aan m'n paspoort, rijbewijs, en de 100 pasjes die er nog meer in zitten; dus als iemand em heeft, hoor ik het errug graag. (ik had em het laatst gezien toen ik ging klaverjassen met KJ, marloes en wyneke, aan de schaaktafel. Daar had ik em open en bloot op liggen, en ben dat een uurtje? vergeten; en ging toen ff op zoek naar m'n portemonee, maar toen lag hij er niet meer, en ook niet meer in de buurt (op de grond oid). Ik hoop dat iemand een goeie tip kan geven. Alvast bedankt, welterusten... Verder prima vermaakt overigens; ABC-cie, Truth of dare-cie bedankt!!

jo roberto

hij leek wel heel erg veel op de mijne :lol: Alles zit er nog in

@Henk: waar zijn mn kaarten?

Heerlijk zo'n zondagavondsoos.

ABC (en Sooscie) bedankt hè!

KJ schreef: @Henk: waar zijn mn kaarten?

Gister een paar pakjes kaarten in het kastje gedaan achter de bar. Ook nog wat yahtzeeshit...

*Christianne*

@ antuma: Hoe is het met je blaas?? :wink:

Antuma is zijn successtory nu aan het vertellen bij het waterbedrijf. Hij hoop aangenomen te worden voor het maken van het promotiefilmpje "Water: je blijft er van drinken!"

@KJ, aangezien je alweer veel te vroeg de Sociëteit verlaten had heb ik ze maar bij je door de brievenbus gegooit. Ze liggen in de hal rechtsonder in de hoek als niet iemand anders ze al verplaatst heeft. Bedankt hè!

Het was tof gister! een mooie en toch weer late afsluiter van het weekend! En wát een vragen bij truth or dare!! 8) :lol:

ABCtje, bedankt voor het weekend!!

Er waren toch heel veel foto's gemaakt op het feest? Waar zijn die dan?

leuk weekendje hoor! ABCtje (en al die andere cie's) bedankt he!