Hee ABcie, het derde elftal van Oranje Nassau speelt die zaterdag om 12:30 een voetbalwedstrijd, op sportpark Coendersborg. Het gaat om de belangrijke wedstrijd tegen Viboa 3, lijkt me wel een plekje in het programma waard!

Vriend Niels
Koos L schreef: Hee ABcie, het derde elftal van Oranje Nassau speelt die zaterdag om 12:30 een voetbalwedstrijd, op sportpark Coendersborg. Het gaat om de belangrijke wedstrijd tegen Viboa 3, lijkt me wel een plekje in het programma waard!

Ik hoorde dat dat al op het programma stond, maar ik vind 12:30 wel een beetje vroeg...

half 1 is juist een prachtige tijd voor het belangrijkste onderdeel van het zaterdagmiddagprogramma...

krakrak schreef: half 1 is juist een prachtige tijd voor het belangrijkste onderdeel van het zaterdagmiddagprogramma...

Ik sleep mijn logeetjes wel mee..gna gna

Koos L schreef: Waarom zoveel verenigingen met zoveel mannen?

Omdat de VGSNtq geen zusje is...

VGSU wel...

Is er al bekend of cabaret op vrijdag of zaterdag is?

Zoals het er nu uitziet is op zaterdag de kleinkunst avond, dus ook het cabaret..

Suggestie voor het programma: FC Groningen speelt zaterdag 9 april om 19:30 uur in het Oosterpark-stadion tegen RBC Roosendaal. Leuk voor onze amicale vrienden om dat eens mee te maken.

Verder heb ik gehoord dat amice Velvis een leuk appartementje heeft, waar hij met alle plezier een flink aantal gasten laat verblijven tijdens het amicaal weekend.

kick

Programma?
Opgeven?

Jean schreef: Programma? Opgeven?

Ik sluit me hierbij aan. Als ik een slaapplek kan vinden, kom ik pas zaterdag, dus: wie? hoe? wat? waar? wanneer? waarom? waartoe? waarmee?

:bekloppt:

Volgend weekend was het toch?

Jean schreef: :bekloppt: Volgend weekend was het toch?

Niet aankomend weekend maar dan dat weekend :wink:

ps. Wie is die gozer op je avatar toch? dat vraag ik me al een poosje af..

Hier kunnen evt. wel mensen slapen. Waar moet ik me vevoegen?

Ook al bekend waar het cabaret plaats gaat vinden, wanneer, of ik mee moet doen en hoe lang?

kleinkunstavond is zaterdagavond 9 april in Huize de Beurs. Het begint om 21.30 en de inhoud wordt verzorgd door de kleinkunstcommissie, die kunnen vast nog wel wat GSV-cabaret gebruiken.

Jaja Martin, je mag weer...

Kiffen schreef: De komende maand worden jullie overspoeld met info over het programma. We mogen al vast verklappen dat het weekend start met een whaaanzinnig feest in het (hoe toepasselijke) Abc-cafe. Zaterdagmiddag hoeven jullie je zeker niet te vervelen. Sterker nog: eigenlijk het hele weekend niet.

'overspoeld met info'
sorry, ik wil niet al te kritisch zijn, maar moet dat nog komen? over een week ofzo?

ik lees bowlen, zonder tijd, beetje fabelachtig
vrijdagavond feest in het abc cafe, das duidelijk
zaterdagavond kleinkunstavond in huize de beurs, heel leuk en mooi, is er nog een activiteit na? mooie plek voor een mooi feest kan ik mij herinneren
wat is er zaterdagmiddag de bedoeling?(picknick int noorderplantsoen?)
en zondag?

en ik vraag mij ook af of deze verenigingen ook gelokt worden met dit prachtige programma(oftewel op hun site)

vol verwachting klopt mijn hart

Wat een ongeduldige mensen allemaal! Laat je verrassen....

och, excuus, ik zie het al, we hebben een mailtje gekregen! harstikke mooi