Kiffen

Amicaal weekend: daar moet je bij zijn!
De komende maand worden jullie overspoeld met info over het programma. We mogen al vast verklappen dat het weekend start met een whaaanzinnig feest in het (hoe toepasselijke) Abc-cafe. Zaterdagmiddag hoeven jullie je zeker niet te vervelen. Sterker nog: eigenlijk het hele weekend niet. Binnenkort horen jullie meer over intekenen voor gastadressen. Wij hebben er zin in! Nu jij nog...

ja, tis gelukt. ik heb dr ook zin in :D

Abc cafe?? waar is dat??

Volgens mij bij een parkeergarage, in de buurt van de haddingedwarsstraat en zo (btje parallel aan de vismarkt (tussen vismarkt en zuiderdiep)).

Oh die poster/flyer is echt heel erg tof!

Waarom zoveel verenigingen met zoveel mannen?

Waarom niet?

Omdat ik van niet van mannen houd. Duh!

:lol:

Amsterdam heeft hele leuke vrouwen hoor!

Hoe heten ze?

Ze kunnen wel bij ons slapen trouwens, kamertje van Cor is groot genoeg.

Koos L schreef: Hoe heten ze? Ze kunnen wel bij ons slapen trouwens, kamertje van Cor is groot genoeg.

hoezo? die stikt tegenwoordig toch in de vrouwen?

Tof! Amicaal weekend! En het is lekker in Groningen, dat betekent: eigen bed en geen dikke vette te ondernemen reis!

Shit, ik kom erachter dat ik dan op vakantie ben.... :cry: Ook wel leuk natuurlijk, maar ja, mis ik het amicaal weekend...

Hm, tof, heb er wel zin in. Hier is ruimte genoeg!

Vinden er tijdens dit weekend WEL activiteiten plaats in onze societeit?

Sowieso in GKV Groningen-West (gemeentedag)... :wink:

Zijn er uberhaupt activiteiten of worden die later nog bekend gemaakt?

Vriend Niels
Hannah schreef: Zijn er uberhaupt activiteiten of worden die later nog bekend gemaakt?

Vrijdagavond groot feest, dan uitslapen en dan zaterdagavond weer de stad in.

Ja prachtig, en vergeet het bowlen niet...

Vriend Niels
ARD schreef: Ja prachtig, en vergeet het bowlen niet...

Ach, vergeet het bowlen maar gewoon wel...

schijnt ook een activiteit in wkc meppel te zijn, krijg je een gratis gadget van de abn amro.. :!: