Gadverdepilekes, wat was dat lekker. Mijn hoofdhuid en lippen zijn nu kurkdroog maar wat was het tof. KEIcie, sooscie en DJ's bedankt.

Chris, er zit nog ergens een volle sooskaart in jou tas, die is van mij!

Keicie, leuk feestje maar hebben jullie mijn schoen nog gevonden? Ik hoop dat ie niet nat is geworden het was zo'n soort schoen dat droog moet blijven.

Wat een verschrikkelijk briljant feest! Wel een beetje koud, maar na een warme douche en een warm bed was dat het absoluut waard!

Keicie, bedankt.

Hoewel ik schuimparty's in principe immoreel vind, heb ik me prima vermaakt. Keicie en vooral ook sooscie tweede shift, bedankt.

Vriend Niels

Flessen Martini kopen, das pas immoreel.

Een kapotte tap hebben en mensen dus verplichten tot het kopen van flessen Martini, dat is immoreel.

Maar toch Keicie, het was briljant, dankoewel.

Mooi feestje, keicie bedankt!

Op die atv'ers na, die óf teveel, óf te weinig van schuim houden, was het een prima maatstaf voor komend jaar...

Het was echt supertof! Onwijs bedankt KEIcie en sooscie!

KEIcie Sooscie Echt supermooi feestje! Thanks (K)

Kei Kei-commissie, bedankt voor het leuke feestje! Sooscie: Bedankt he!

Iedereen bedankt voor het geniale schuimfeest, ik heb van begin tot eind genoten!

Foto's van de schuimparty: http://www.adtempusvitae.nl/components/ ... talb&cat=0

tip: sla de 1e foto over :P

Ik heb ook erg genoten van deze KEI-week. Zelfs drie keer in soos geweest (om verwarring met het woord "op" te voorkomen ;-) dus dat kan ook minder.

Inderdaad, van die 1e wordt je niet blij..

Alles leuk en aardig natuurlijk, foto's door atv-ers, maar kunnen onze fotograven hun meuk ook online gooien? Ben inmiddels weer fit genoeg om er naar te willen kijken.

ik heb die ATV-foto's ook, ik zal de goeie eruit filteren, Marita had ook nog wat gemaakt. Begin volgende week zet ik ze online.

Webcie-mededeling: vraag de beeldvormers om usernames en wachtwoorden om te uploaden etc. Doei.

Beekhuis schreef: Foto's van de schuimparty: http://www.adtempusvitae.nl/components/ ... talb&cat=0 tip: sla de 1e foto over :P

Trouwens wel tof dat er op de meeste foto's slechts GSV'ers staan.