Arend

Boeren, burgers en buitenlui,

Over iets meer dan een week is het alweer zover: KEI-week!
Onder het thema "Ready... Steady...KEI" zal er een bruisende week georganiseerd worden, eentje waar de GSV zich uiteraard ook van haar beste kant zal laten zien.

Hieronder wat praktische informatie voor je organiser. Tenzij anders vermeld, vinden de festiviteiten plaats op soos, Hereweg 40.

Maandag
10.00 uur: informatiemarkt (op de Vismarkt)

Dinsdag
18.00 uur: kei-parade, vanaf de Ossemarkt (17.00 uur verzamelen)
19.30 uur: hotdogfestijn
22.00 uur: feestje!

Woensdag
13.00 uur: meet me @ lunch
21.30 uur: WII are the champions, op groot scherm
22.30 uur: (karaoke)feestje

Donderdag
16.30 uur: studentendienst @ Martinikerk
21.00 uur: hapje, drankje, gezelligheid
22.00 uur: ready...steady...SCHUIM!

Vrijdag
11.00 uur: brak brunchen

Namens de hele KEI-commissie 2008: BE THERE

Is dat de vorm van een bierdop? ;)

Uiteraard niet. Het is de vorm van een kroondop. Zoals op het originele coca-cola flesje zeg maar.

N.B. Steendam

Mooi program BE THERE! Ik heb de afgelopen tijd gemerkt hoe druk jullie er mee bezig zijn, gaat vast heel tof worden. Eeuwig jammer dat ik verstek moet laten gaan, dit wil je niet missen!

Ha tof! Mijn programma voor volgende week is gelijk gevuld.

Leuk programma! Maar ik mis eigenlijk nog iets.. ik had begrepen dat er ook een studentendienst wordt georganiseerd ism o.a het GSP?! Klopt dat en zoja; waarom zie ik dat niet terug op het programma?
Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

goed punt, roos. die zullen we nog even in het geheel opnemen! De dienst wordt door het GSp georganiseerd i.s.m. het O.C.S.G.; de KEIcommissie van de GSV heeft niet veel te maken gehad met de invulling. Waarschijnlijk zijn we het daardoor vergeten op te nemen.

Dit jaar zal er dan ook geen sing-in op de Ossenmarkt georganiseerd worden door de 5 christelijke verenigingen.

Ik kan alvast zeggen dat die viering op donderdag 14 aug tussen 16:30 en 17:30 plaats zal vinden. Toelichting van de KEI-site:

Studentenviering Martinikerk

Wanneer je gaat studeren, wordt een fase van je leven definitief afgesloten en de toekomst ligt open voor het nieuwe. Hoe ga je nu vorm geven aan je leven, in een nieuwe stad, tussen nieuwe mensen? Hoe zal je nieuwe studie zijn? Wat zal deze nieuwe periode brengen aan verrassingen, aan opgaven en uitdagingen? Aan deze dienst werken verschillende studentenverenigingen en -organisaties mee. Voorganger is studentenpastor Anja Diesemer.

Locatie: Martinikerk

Zojuist in het programma opgenomen. Het feit dat deze dienst (voor het eerst) mede door de OCSG georganiseerd wordt, maakt het nog meer een aanrader om mee te maken.

Leuk! Ziet er goed uit keicommissie! Succes en vooral ook veel plezier gewenst!

IK ga er bij zijn!

Wordt een mooi weekje, ik zal er bij veel dingen bij zijn!

Tsjonge, wat wordt de kar mooi! :wink:

Check het programma van de KEI-week nu op Youtube (met wat extra's):

aaah heb ik voor niks een biertje lopen atten op een van mijn productieve ub-dagen :roll: Maar leuk filmpje hoor!

Wat een leuk filmpje! het móet nu wel goedkomen in de keiweek!

Haha tof filmpje hoor, succes de komende week.

Mooi werk HT!

Mijn complimenten voor het vermakelijk filmpje, succes met de rest.

Complimenten voor het filmpje en de tijd die jullie er in hebben gestoken...

Lache zeg! Nice work heur..!!

Kom morgen gezellig langs bij de GSV-stand, laat je zien (en horen)!

Ok