zijn er ook foto's van alle gebeurtenissen?

op de site van de keiweek staan al wat foto's van de parade

Harry heeft ook een flink aantal plaatjes geschoten, Stieneke.

De Wii-competitie begint om half 10! Be there!

Er zijn hier meer potentials dan gsvers en atvers dus kom een balletje slaan

Max. 30 man op soos geweest in totaal. Dat is toch een fantastische score van 10%. Hulde voor uzelf.

Huh? 10 procent? Van wat?

Wii is tof! Leuk bedacht!

Theo Z schreef: Max. 30 man op soos geweest in totaal. Dat is toch een fantastische score van 10%. Hulde voor uzelf.

10% van beide verenigingen. De rato KEI-lopers / leden was namelijk hoger. Denk er trouwens om dat het topic extern staat bij het maken van sarcastische opmerkingen :wink:

Iedereen is zich aan het opladen voor vanavond wanneer je over de hoofden kan lopen tijdens de allereerste SCHUIMPARTY aan de Hereweg. Er niet zijn is sowieso verliezen.

+1 kudo voor de Keicie: Here we g4o!

er wordt nu ook weer gelunched op soos. er zijn ook kei-lopers, dus allemaal gauw naar soos!!!

Dat was echt even briljant vanmiddag! Er kwam een enorme meute van Duitstalige KEI-lopers op onze Meet me @ Lunch, poging 2 aan! Was gezellig, wel een beetje apart maar uiteraard heel tof! Een Duits meisje vroeg tot wanneer ze zich nog op kon geven; geen slecht teken.

Daarna kwamen er drie fanatieke KEI-lopers die dit zeiden toen ze weggingen: "we zijn bij veel studentenverenigingen geweest, maar dit is de enige waarbij ze een beetje normaal doen".

Ik wil u bij deze graag wijzen op de schuimparty, die tussen half elf en elf aan zal vangen. Het is slim om wel even een extra setje kleren mee te nemen, want je wordt er redelijk doorweekt van. De KEI-cie heeft wel een "extra droog" service geregeld.

Komt allen, zoiets zal je snel weer meemaken op onze sociƫteit! En dat ook nog in vertrouwde gereformeerde kring. Geweldig, toch?!

HT schreef: Daarna kwamen er drie fanatieke KEI-lopers die dit zeiden toen ze weggingen: "we zijn bij veel studentenverenigingen geweest, maar dit is de enige waarbij ze een beetje normaal doen". Ik wil u bij deze graag wijzen op de schuimparty, die tussen half elf en elf aan zal vangen. Het is slim om wel even een extra setje kleren mee te nemen, want je wordt er redelijk doorweekt van.

Dus jij zei natuurlijk dat er vanavond niks op het program stond? Goedzo. Maar schuimparty, leuk. Ik neem mn zeepje mee.

Hou er rekening mee dat het schuimfeest pas zal aanvangen tussen half 12 en 12. Dit i.v.m. KEI-lopers die eerst nog een gratis filmpje willen pakken op de Vismarkt.

Echt tof dat er steeds KEI lopers zijn bij de GSV. Had ik echt niet verwacht. Eerdere jaren was dit ook bijna nooit het geval toch? KEI-cie; goed bezig!
ZO, en nu ouwe kleren aan voor de schuimparty (maar eerst mijn moeder nog even onderstoppen...) :-)

Tjee wat een party! KEIcie, supergoed geregeld! Zag er goed uit zeg!!

Echt, serieus, geniaal en briljant dat schuimfeestje :D
Ben benieuwd hoeveel er griep hebben morgen ;)
Keicie bedankt, en nu ga ik douchen...

Heerlijk feestje!
Nu heerlijk slapen, douchen kan volgende week wel weer...
Keicie bedankt!
(brede) Theo extra bedankt!
Harald en Eduard :badass:

Hee Arend, je bed uiteindelijk nog kunnen bereiken?

t Was weer geniaal. Ultiem feestje, mogen ze vaker doen!

allemachtig, ik dacht echt dat dat schuim alleen nog maar operatief verwijderd kon worden. ik heb net alle handdoeken in de was gegooid en ga zo lekker pitten.

Morgen is er brakke brunch om 12:00, uw KEIcie zal u met open armen ontvangen. Passe-partout'ers: de laatste mogelijkheid om 'm eruit te krijgen!