rolv schreef: Kom morgen gezellig langs bij de GSV-stand, laat je zien (en horen)!

Ik sta er de hele dag schuin achter, is dat ook goed?

Mensen! Kom langs op de informatiemarkt! De GSV is een beetje sneu omdat we met zo weinig staan. Dus, verveel je je in de UB, weet wat je te doen staat. Kom uw lieve Prescie steunen ;)

Ik kom net van de kei-markt en heb even twee uurtjes bij de stand gestaan. Het is er heel erg gezellig en de prescie en kei-commissie hebben er echt iets leuks van gemaakt. Er ontbreekt alleen nog één ding.......en dat zijn jullie! Dus kom gewoon even langs als je tijd hebt, want een volle stand met allemaal toffe en enthousiaste GSV'ers er voor is natuurlijk een prachtig visitekaartje. Zonder jullie is en blijft het een beetje leeg en kaal en dat maakt geinteresseerde potentials nou niet echt enthousiast!

jullie staan wel goed verstopt dan.. ben aan allebei de kanten van de vismarkt langsgefietst, maar zag jullie niet staan, of moet je voor de studentenverenigingen ergens anders zijn?

De studentenverenigingen staan in de binnenring, dus om ons te steunen moet je even tussen de standjes door. We staan aan de huize maas kant. Als je graag een route-beschrijving wilt mag je ook wel even bellen.

Marita schreef: jullie staan wel goed verstopt dan.. ben aan allebei de kanten van de vismarkt langsgefietst, maar zag jullie niet staan, of moet je voor de studentenverenigingen ergens anders zijn?

Dan heb je mijn stand dus wel gezien :wink:

Verder een algemene oproep: het is veel leuker wanneer alle GSV-prullaria (tafelkleden, vlaggen etc.) weer beschikbaar zijn.

Nog even voor de mensen die mee willen rijden op de partywagen morgen, we verzamelen om 17.00 uur op de Ossemarkt. Leuk om er direct maar even een dresscode tegen aan te gooien: zwart-wit.

We zijn de oude regio's kwijt dus ook direct maar al onze kleur :lol:

Ik neem aan dat er enkel songbook gedraaid zal worden op de KEI-wagen?

of gaat de geluidsinstallatie weer uit ivm met een ATV achter ons die een enorme geluidsinstallatie hadden?

ATV rijdt bijna vooraan, terwijl wij in de laatste groep rijden, dus uit gaat de installatie zeker niet. Als je nog onmisbare suggesties hebt qua muziek mag je dat op usbstick zetten en meenemen. Wij komen met de wagen tussen half zes en kwart voor zes aan in de nieuwe boteringestraat ter hoogte van de nieuwe kerk. Daar verzamelen dus. Zorg dat je op tijd bent, zodat we vanaf het begin een massale en feestelijke indruk maken.

Die wagen ziet er goed uit zeg! Rood is de kleur van dit jaar. Maar even een ander vraagje: is dat hotdogfestijn een soort eetwedstrijd of staat het garant voor een goede gezonde maaltijd? In dat laatste geval ben ik er sowieso bij. In het eerste geval waarschijnlijk ook wel...

De GSV stond er in ieder geval uitbundig op. Vanaf het bordes op de Grote Markt een goed overzicht gehad op alles wat langs kwam. De GSV behoorde daarin zeker tot de subtop. Mijn complimenten.

Was mooi inderdaad, ook mijn complimenten!

Zo hé! Dat was een tof feestje. Al die starende 17/18-jarige pre-novieten op de GM! Even heel erg lekker gefeest en gezellig gedaan! KEIcie + helpers bedankt!

Ik heb er echt van genoten, wat een toffe gebeurtenis zeg! Heerlijk om op zo'n kar over een volle grote markt te rijden.

Ga er nu ff lekker twee daagjes tussen uit, o.a. naar center parcs en daarna: SCHUIMPARRRTY!!

Kei-cie: bedankt!

Bedankt dat jullie er allemaal waren, het was mooi! Vanavond op soos gaat het feestje gewoon door (met dezelfde installatie als op de wagen), dus zorg dat je daar ook bij bent.

Verder kunnen jullie je in dit topic inschrijven voor de WII sports competitie, die morgenavond zal plaatsvinden. Geef aan dat je mee wilt doen, dan flanzen wij mooie poultjes in elkaar en wordt het een spannende en sportieve avond.

Het wordt een WII - tenniscompetitie, heel leuk en iedereen kan het. Toch kan er maar één de winnaar zijn, misschien word jij dat wel!

Leuk hoor die Keiparade! Keicie en helpers bedankt!

Nu allemaal naar soos! En rap een beetje...

Er kan vanavond alleen contant betaald worden op soos...

Wii o Wii doet er mee? Ik in ieder geval.