geweldige poll btw...

agent_Fox_Mulder
RC schreef: Ik las vanmorgen in de krant (daarmee bedoel ik de Spits) dat Kerry na het debat in de peilingen boven Bush is komen te staan. Dit lijkt de voorspelling van Kennedy te logenstraffen.

Stond er ook bij welke peilingen? Laat maar, retorische vraag, het was de spits.

Newsweek.

agent_Fox_Mulder

MSNBC Newsweek...

Koning David
RC schreef: Ik las vanmorgen in de krant (daarmee bedoel ik de Spits) dat Kerry na het debat in de peilingen boven Bush is komen te staan. Dit lijkt de voorspelling van Kennedy te logenstraffen.
Mooi! Mooi! Ik hoop echt dat Kerry wint want nog vier jaar Bush is een ramp voor Amerika en de rest van de wereld.
agent_Fox_Mulder

2230 RTL 5, de satirische serie, meet my Bush

Koning David

Holy S***! :erschreck:

Bush staat in de GSV-peilingen ook voor. Komt dat door al die novieten die nog geen verstand van politiek hebben en allemaal als volgzaam stemvee op de conservatieve Texaanse cowboy stemmen? Er zijn een boel onwetenden die nodig verlicht moeten worden. We hebben dus nog veel bekeringswerk te verrichten!!!

Ik zeg het nog maar een keer omdat u het nog niet duidelijk genoeg heeft gehoord:

Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry, Kerry,

Hey Klei, je kan wel in het campagneteam van Kerry. Veel meer dan hard Kerry brullen hoef je dan toch niet te doen. Als je deze post op je cv zet ben je direct aangenomen.

hulde

Koning David

geweldig klei!

agent_Fox_Mulder

Briljant, vooral het koor na de indiaan!

Heeee mensen waar is dat liedje toch ook alweer van ('this land')?? Ik kan dr maar niet opkomen, misschien van dat korte tekenfilmpje over de geschiedenis van Amerika met van die Southpark poppetjes (volgens mij zit dat in die documentaire over de campagne van Bush in uhhh 2000)???
Help mij ik kan er niet van slapen!

Vriend Klei schreef: Holy S***! :erschreck: Bush staat in de GSV-peilingen ook voor. ... en allemaal als volgzaam stemvee op de conservatieve Texaanse cowboy stemmen?

Hey Klei,

Ben je op de hoogte van het feit dat GSV'ers meestal niet (ik zeg niet) stemmen tijdens de amerikaanse presidentsverkiezingen.

Misschien geeft je dat wat meer rust...

agent_Fox_Mulder

Die Cheney, wat een debater. Gewoon een aantal maal je niet verwaardigen om een reactie te geven op een verhaal van Edwards. Waarom maken ze die man geen president!

dit filmpje was het dat ze ook bij nova hebben laten zien een paar maand geleden! briljant! naar ik me meen te herinneren, is het liedje een bekend amerikaans folkloristisch liedje, waar nu een bijzondere parodie op is gemaakt.

Koning David

Ik heb nog een filmpje. Jurgen zal het vooral erg leuk vinden.

http://www.yonkis.com/mediaflash/eeuu.htm

geinig filmpie klei

Arnold schreef: dit filmpje was het dat ze ook bij nova hebben laten zien een paar maand geleden! briljant! naar ik me meen te herinneren, is het liedje een bekend amerikaans folkloristisch liedje, waar nu een bijzondere parodie op is gemaakt.

Ik vind een paar maanden lichtelijk overdreven, een paar weken misschien, maar goed.. Wat het liedje betreft, is het volgens mij een van de patriotistische liedjes die de kinderen in de VS al vroeg leren, wat een vaderlandsliefde....zucht!

Ewout, het filmpje is erg mooi. Precies waarop het neerkomt.
Trouwens: in het gedicht van mij dat in de recente sic staat, zit een kolossale fout. Wie heeft hem al gevonden? Als je de fout snel ontdekt getuigt dat van enig literair inzicht en bovenal een goed oog voor de actualiteit, als ik dat zo mag zeggen.