Toppie!! Ik zal mijn rijinstructeur er alvast wel een beetje op voorbereiden!

Tss, waar blijft die extra optie nou? Ik wacht met smart... :(

en wat die boeken betreft, dat weet je zo ook wel. Maar aangezien pre-amica Zuidhof zojuist haar roze papiertje heeft opgehaald zijn die van haar misschien beschikbaar.

Alladin schreef: ...Maar aangezien pre-amica Zuidhof zojuist haar roze papiertje heeft opgehaald...

Feli! :wave:

K%S schreef: Ik zat bij Herman Weessies. Een stinkende sjaggerijn, met zo nu en dan wat handtastelijkheden bij dames. Verder had zijn radio alleen maar Arrow Classic Rock en rookte hij shag met de ramen dicht. Toch heb ik dankzij oom Herman mijn rijbewijs na 23 lessen binnengehaald. Herman bedankt! (En naar die fles Jägermeister kun je fluiten! Hahaha!)

Herman is een eikel! Ik kan het weten... En Moerkerk zuigt!

Alladin, bedankt voor de tip. Ik ga binnenkort es even bellen...

Verder nog een mededeling voor de Kievit bewoners:

Wil iedereen op dinsdag rond 13.00 uur zorgen dat hij/zij haar fiets binnen heeft geparkeerd?

Dan zal ik namelijk mijn eerste rijles krijgen :d.

:iroc-dragster:

Moet de glasbak nog worden verplaatst? De uitrit heb ik altijd al aan de smalle kant gevonden... :wink:

Carloz schreef: Alladin, bedankt voor de tip. Ik ga binnenkort es even bellen... Verder nog een mededeling voor de Kievit bewoners: Wil iedereen op dinsdag rond 13.00 uur zorgen dat hij/zij haar fiets binnen heeft geparkeerd? Dan zal ik namelijk mijn eerste rijles krijgen :d. :iroc-dragster:

Hey dan ga ik je naar huis brengen, keb namelijk dinsdag om 1400 rijles! Doe je gordel maar alvast om!!

Haha als je dan nog leeft....

Waarschijnlijk moet ik naar jouw huis rijden om je op te pikken. Ik zal de auto even netjes naast je parkeren :P.

WTF :!:

Zwier ligt in 't ziekenhuis! K kkwam iets te hard aanrijden en zag em niet staan en toennnehhhhh...

10 straflessen!! :oops: :oops: :oops:

Carloz schreef: 10 straflessen!! :oops: :oops: :oops:

Gratis? ;)

Je kunt het goed maken door hier te oefenen:

In wat voor auto rijd je trouwens?

Polo.

En daar kun jij je benen in kwijt?

Ik heb er toch 12 seconden en 13 honderdste voor nodig om dat apparaat te parkeren....

Nog een keer proberen...

edit; nu 9,56....

Maar in die polo van me is het een kwestie van knipperen met je ogen, en hij staat er tussen.... :lol:

Die benen gaan trouwens prima; je hebt in zo'n polo best veel beenruimte (als je op de achterbank zit).

Het idee van het spel is dat je de andere auto's niet raakt!

Het zag eruit als een botsauto :-). Maar de snelheid is toch ook belangrijk?

8.56 zonder auto's of stoep te raken

3,63 (haha probeer die maar es te verbreken ;))

Geen enkele stoeprand, auto of omaatje geraakt...

Hoppa! 6.00 zonder blikschade!