Snoopy schreef: Koos:
waar kan ik me subleaguen?
Zie eerste post van chris; subleague penisnijd kent geen tijd. Voor de mensen die meedoen met DvhN...

dan kan dus nu gewoon hier...

Waarom zijn er nog maar 3 deelnemers aan de GSV league bij rondemaster? Op het forum hebben zich meer mensen aangemeld. En waar blijven de heren van 'ga toch fietsen'?

RC schreef: Waarom zijn er nog maar 3 deelnemers aan de GSV league bij rondemaster? Op het forum hebben zich meer mensen aangemeld. En waar blijven de heren van 'ga toch fietsen'?

Moet ik me daar zelf voor aanmelden dan, ik dacht dat HJ mij toe moest voegen

Dat die naam door de beugel kan bij het DvhN, o o o laakbaar wat ik je brom.

@Hajee: voor de AD Rondemaster mag je me aanmelden in de GSV-subleague onder de naam Dadeldas.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb wel een mail van HaJee gekregen maar op de site van rondemaster kan ik me niet inschrijven, er zit een fout in het javascript. Heel irritant.

Ik doe ook wel mee bij die rondemasterpoule. Waarom post je niet gewoon de naam en het wachtwoord van de league Hajee, dan hoeft niet iedereen via jou zich aan te melden? Of heb ik het nou niet begrepen?

enfin - schrijf me maar in: FC Jeux des Boules

Henri!! schreef: Ik doe ook mee, de naam is GSVhenri, en ik wil wel meedoen met de subleague.

Mij ook Hajee!!

En doen jullie ook mee met het DvhN? Dat is lekker statisch.. één keer goed invullen en je maakt kans op een mooie Makkumer wandtegel.

Ik doe ook mee met het team Pyla

Loewie schreef: En doen jullie ook mee met het DvhN? Dat is lekker statisch.. één keer goed invullen en je maakt kans op een mooie Makkumer wandtegel.

Ik doe ook daar mee, inderdaad 1 keer invullen - minder gedoe elke dag...

Voor de AD rondemasters: subleague is GSV league en wachtwoord is Groningen (soory, niet zo origineel) Mocht het allemaal niet lukken nu, dan zal ik daar later naar kijken, heb het namelijk nog een beetje druk.

ok dvhn.nl ploegleider ik doe ook mee. Mijn teamnaam: equipe de soleil 8)

tadaa!!!!

accepteer ons ff :)

Voor de duidelijkheid: wil je meedoen met de subleage van AD Rondemaster dan moet je zelf je inschrijven (www.rondemaster.nl) en dan klikken op 'aansluiten bij league'. De leagenaam is dus GSV League en het wachtwoord Groningen. Volgens mij moet je voor 11 uur je team hebben samengesteld.

Alsnog inschrijven, mensen. Je loopt wat achter met punten, maar dat valt wel in te halen. Wie zit er trouwens achter welk team? (Ik ben dus RCvH.)

Verrassende uitslag vandaag. Vooral de 15 seconden van Ullrich, maar ook het verlies van Hamilton en Mayo baren mij zorgen. Aan de andere kant kan Ullrich misschien wel meer in een ronde groeien dan Armstrong. Lichtpuntje was Pereiro, die had ik namelijk in mijn team. Leipheimer deed het relatief wel aardig. Verder heb ik deze week mijn hoop gesteld op Bram de Groot, die reed wel een goeie proloog en zal zeker gaan aanvallen.

Om dit topic nog een beetje levend te houden: ik zie net dat ik voor vandaag hetzelfde team heb als de huidige nummer 1 (sneeuwpop). Bingo!

goedsow... bij ploegleider sta ik ng in de middenmoot... die toppertjes moeten het nog maar iets beter gaan doen ;)

Hoera voor Thor en Robbie!!!

Wat absurd dat die Petacchi zo slecht sprint. Meer dan een jaar was hij drie klassen beter dan de rest en nu is hij kansloos. Al zijn ploegmaats zijn in de laatste kilometer verdwenen. Heel vreemd. Tom Boonen presteert trouwens ook onder de maat. Tijd voor een mooie Rabo-ontsnapping, dunkt me.

Aiai,

wel leuk dat Rondemaster. Alleen elke dag bijhouden is wel ffm een gedoe. Ik had vrijdag m'n team toch vooral afgesteld op de proloog, en had pas maandagavond weer de beschikking over een internet-pc. Zodoende zijn al die sprinters nu veels te duur geworden en loop ik al veels te ver achter op van Houwelingen. Gelukkig zag ik al wel voortijdig in dat de Noor Hushovd toch de sprinter van de eerste dagen zou worden, maar de algehele winst wordt nu toch lastiger.

Bij Ploegleider van DVHN heb ik ook een aantal zaken niet helemaal lekker gedaan zag ik achteraf... Gelukkig is daar nu in ieder geval geen omkijken meer naar, en is het hopen op een beetje mazzel...