Rem

Hee, doen er nog mensen mee met de Tour de France Ploegleider van het Dagblad v/h Noorden? Je kunt je opgeven op . Misschien is een subleague wel weer leuk als er wat meer mensen zijn.

ben ik wel voor te porren, mits het gratis is.. misschien dat fietsen me beter af gaat dan Formule 1.

Er is ook een poultje op www.rondemaster.nl . Ik doe al een aantal jaren mee, en vind het erg leuk. Ook omdat je elke dag je team kan wijzigen. Verder is deze gratis. Ik zou zeggen schrijf je allemaal in bij deze, dan kunnen we daar een subleague doen.

Elke dag team wijzigen, dat is me een beetje te veel van het goede. Bij DvhN kost het 3 uiro, maar er zijn dan ook prachtige prijzen te winnen.

Ik ben in principe ook meer voor een spel waarbij je niet elke dag iets hoeft te doen, wil je een beetje kans maken. 3 euro is natuurlijk geen geld, en bij DVHN lijkt alles altijd wel flex geregeld.
'k heb momenteel alleen echt geen idee wie een beetje lekker aan het rijden zijn, naast de bekende namen...

Rasmussen van de rabo-ploeg is erg in vorm. Reed een hele sterke Vuelta.

Ik doe mee aan Rondemaster. In principe het beste spel, maar helaas kan ik niet de hele tour meemaken. Echter, er zijn ook dagprijzen te winnen, dus dan kun je gewoon een goed bergteam samenstellen en hopen op een goeie dag.

Wat betreft de voorbereiding lijkt Armstrong nog niet in grootse vorm te steken. In de klimtijdrit op de Mont Ventoux (Dauphinee Liberee) verloor hij 2 minuten op Mayo, en 1,5 minuut op Hamilton. Der Jan heeft de Ronde van Zwitserland gewonnen met een prachtige tijdrit, dus die lijkt goed te zijn. Helaas moet hij Vinokourov missen, vanwege een val. Ik voorspel (en hoop) dat hij de tour gaat winnen, Armstrong twee en Mayo drie.
Rasmussen rijdt inderdaad aardig, maar zal denk ik niet meedoen voor de top 5, evenmin als Leipheimer. Phonak heeft een erg sterk team (Hamilton, Sevilla, Guiterrez, Pereiro), dus die kunnen wel wat gaan doen.