Rem

Hee, doen er nog mensen mee met de Tour de France Ploegleider van het Dagblad v/h Noorden? Je kunt je opgeven op . Misschien is een subleague wel weer leuk als er wat meer mensen zijn.

ben ik wel voor te porren, mits het gratis is.. misschien dat fietsen me beter af gaat dan Formule 1.

Er is ook een poultje op www.rondemaster.nl . Ik doe al een aantal jaren mee, en vind het erg leuk. Ook omdat je elke dag je team kan wijzigen. Verder is deze gratis. Ik zou zeggen schrijf je allemaal in bij deze, dan kunnen we daar een subleague doen.

Elke dag team wijzigen, dat is me een beetje te veel van het goede. Bij DvhN kost het 3 uiro, maar er zijn dan ook prachtige prijzen te winnen.

Ik ben in principe ook meer voor een spel waarbij je niet elke dag iets hoeft te doen, wil je een beetje kans maken. 3 euro is natuurlijk geen geld, en bij DVHN lijkt alles altijd wel flex geregeld.
'k heb momenteel alleen echt geen idee wie een beetje lekker aan het rijden zijn, naast de bekende namen...

Rasmussen van de rabo-ploeg is erg in vorm. Reed een hele sterke Vuelta.

Ik doe mee aan Rondemaster. In principe het beste spel, maar helaas kan ik niet de hele tour meemaken. Echter, er zijn ook dagprijzen te winnen, dus dan kun je gewoon een goed bergteam samenstellen en hopen op een goeie dag.

Wat betreft de voorbereiding lijkt Armstrong nog niet in grootse vorm te steken. In de klimtijdrit op de Mont Ventoux (Dauphinee Liberee) verloor hij 2 minuten op Mayo, en 1,5 minuut op Hamilton. Der Jan heeft de Ronde van Zwitserland gewonnen met een prachtige tijdrit, dus die lijkt goed te zijn. Helaas moet hij Vinokourov missen, vanwege een val. Ik voorspel (en hoop) dat hij de tour gaat winnen, Armstrong twee en Mayo drie.
Rasmussen rijdt inderdaad aardig, maar zal denk ik niet meedoen voor de top 5, evenmin als Leipheimer. Phonak heeft een erg sterk team (Hamilton, Sevilla, Guiterrez, Pereiro), dus die kunnen wel wat gaan doen.

Hopelijk zijn er weer wat mooie verrassingen dit jaar. Kan Zubeldia zijn vorige tour evenaren? Wat te denken van Menchov, winnaar van het jongerenklassement 2003, of Mercado, die derde werd op de Mont Ventoux? Zal Heras eindelijk een goeie tour rijden? En kan Igor Gonzalez de Galdeano weer wat gaan betekenen in de tijdritten? Genoeg tips, dunkt me. Voor info over het voorseizoen of de tour van vorig jaar zie www.cyclingnews.com.

Via Rondemaster.nl heb ik reeds een gsv league aangemaakt. Wilt u daar ook graag bij horen, laat het dan ff weten.

Nodig mij maar uit. Tot en met 9 juli kan ik actief meedoen, daarna gok ik op een dagprijs.

L1Rn4urAyA7aTEe

Lijkt me leuk, ik heb meer verstand van mountainbiken dan van wielrennen, maar ach, als het iets op twee wielen is zal het wel niet heel erg verschillen :)
Heb ik ook iets te doen in de vakantie.

Ik doe ook mee, de naam is GSVhenri, en ik wil wel meedoen met de subleague.

Subleage. Het is mogelijk met een aantal vrienden, kennissen of collega's in een eigen league te spelen. Een league is een onderlinge competitie waarin de resultaten alleen worden getoond aan de deelnemers van de league. Iedere deelnemer heeft de gelegenheid om eigen leagues aan te maken, en kan anderen uitnodigen om mee te spelen. Het aanmaken van een league is eenvoudig. Je bedenkt een leaguenaam en een wachtwoord. Vervolgens nodig je andere Tourvolgers uit. Iedere deelnemer van de league kan anderen uitnodigen. Na het invullen van e-mailadressen van de vrienden, bekenden of collega's stuurt de Rabo-AD-RondeMaster een e-mail met daarin een korte uitleg van het spel, de namen van de deelnemers aan de league, de naam van de league, en het daarbij behorende wachtwoord.

Als ik dit zo lees lijkt het erop dat je met een subleage niet meer meespeelt met het hoofdspel. Dat is niet mijn bedoeling. Dus als dit inderdaad zo is doe ik niet mee met de subleage.

Ik stuur wel ffeen mailtje daarover. Als je gelijk hebt, dan doek ik de league op, want dat is ook niet mijn bedoeling.

RC schreef: Subleage. Het is mogelijk met een aantal vrienden, kennissen of collega's in een eigen league te spelen. Een league is een onderlinge competitie waarin de resultaten alleen worden getoond aan de deelnemers van de league. Iedere deelnemer heeft de gelegenheid om eigen leagues aan te maken, en kan anderen uitnodigen om mee te spelen. Het aanmaken van een league is eenvoudig. Je bedenkt een leaguenaam en een wachtwoord. Vervolgens nodig je andere Tourvolgers uit. Iedere deelnemer van de league kan anderen uitnodigen. Na het invullen van e-mailadressen van de vrienden, bekenden of collega's stuurt de Rabo-AD-RondeMaster een e-mail met daarin een korte uitleg van het spel, de namen van de deelnemers aan de league, de naam van de league, en het daarbij behorende wachtwoord. Als ik dit zo lees lijkt het erop dat je met een subleage niet meer meespeelt met het hoofdspel. Dat is niet mijn bedoeling. Dus als dit inderdaad zo is doe ik niet mee met de subleage.

Lijkt me sterk. Op grond van welke zinnen denk je dat? Dit was voorgaande jaren nooit het geval, ik kon altijd meedoen aan verschillende subleagues, zonder mijn notering in het hoofdspel te verliezen. (ook al was dat soms niet eens zo'n slecht idee :? )

Hee het gaat hier om Ploegleider van DvhN, niet om een ander spel... Ik doe in ieder geval mee, waar kan ik me subleaguen?

Een beetje voorbeschouwing kan ook geen kwaad. Wie wint de proloog? Ik heb het parcours niet bestudeerd, maar McGee lijkt weer aardig in vorm en helaas is Millar geschorst (doping). Voor de rest verwacht ik meer de klassementsrenners en wellicht wat US Postals.
Zijn er nog andere kanshebbers?

Pena, was vorig jaar ook geeindigd bij de eerste 10 van de proloog geloof ik. Verder is Mayo een outsider, hij versloeg Armstrong eerder dit seizoen ook in de tijdrit.

Jaah, zet allemaal Mayo erin :lol: , volgens mij won hij in een KLIMtijdrit.

RJ schreef: Jaah, zet allemaal Mayo erin :lol: , volgens mij won hij in een KLIMtijdrit.

Dat is waar ook, maar hij zei ook dat hij zichzelf enorm had verbeterd op de vlakke tijdrit!!

Ho, Mayo won ook de proloog van de Dauphinee, dus ik heb hem er zeker in staan. De ervaring leert dat het toch vaak meer de klassementsrenners zijn dan de echte tijdrijders die een goeie proloog rijden.
Pena rijdt trouwens volgens mij niet mee...

Koos:

waar kan ik me subleaguen?

Zie eerste post van chris; subleague penisnijd kent geen tijd.

Voor de mensen die meedoen met DvhN...