Waarom schakelen jullie 'noviet Smith' niet in? :wink: :lol:

Het gerucht gaat dat er na de maaltijd Twister gaat worden gespeeld...

Vriend Niels
loesje schreef: De prijs gaat idd waarschijnlijk iets omhoog. De Prescie heeft deze prijs zo ingeschat, maar hier wisten wij niks van.

Als deze samenwerking een voorbode is voor de avond weet ik niet of je nog op mijn gezelschap kan en mag rekenen.

Oh ja als ik kom neem ik wel Twister mee. Goed voor de spijsvertering.

Count me in!

nog even voor de duidelijkheid: van de prescie eten Hendri, Ferdinand, Joanne en ik ook mee.

Ik weet niet of ik al te laat ben om me af te melden, maar ik ga werken in de happie, en heb daarna een verjaardag.

Henri!! schreef: Ik weet niet of ik al te laat ben om me af te melden, maar ik ga werken in de happie, en heb daarna een verjaardag.

Heb jij je überhaupt opgegeven dan?

Simon schreef: [..] Heb jij je überhaupt opgegeven dan?

jazeker, al voordat happie me op die dag vaststelde. (ooit een x op soos gedaan)

Vriend Niels

Ik kom definitief ook!!! Het eten wordt namelijk heeeel lekker...

En er komt een enorm vette GSV-presentatie, heb ik gehoord! :D
Met housemuziek enzo.

schijn dat er ook shandy is.

Knapzak schreef: schijn dat er ook shandy is.

ik hou van je, eindelijk een voorraadmanager met daadkracht

Zorg je wel dat er ook ranja is? Om nu direct de indruk te wekken dat je shandy moet drinken als je op de gsv wil...

niks mis met shandy;
shandy: quite dandy... (toch een fijne slogan, Adwin!)

Het schijnt echt helemaal niet leuk te zijn op die open soos.. Enorrrm weinig potentials in ieder geval..

Het eten was best gezellig, maar idd best weinig gsv-wannabees..

Ik vond het prima gezellig op soos. Er moet meer geTwisterd worden. Kunnen we die stippen niet permanent op de vloer schilderen? Even een stokje in de muur timmeren, en je hebt zo'n wieltje.

Morgen zal ik nog gauw even de foto's online zetten.

DrEC, Spac en Sooscie; bedankt.

Wie heeft trouwens mijn door-de-prescie-als-dank-voor-de-bewezen-diensten-geschonken-chocoladeletter op lopen eten?

Jean schreef: Wie heeft trouwens mijn door-de-prescie-als-dank-voor-de-bewezen-diensten-geschonken-chocoladeletter op lopen eten?

O, was ie van jou. Het was de S en ik heb Skippy nog gevraagd of ie een S miste.. Hij was niet van hem, en ik heb verder ook nog rondgevraagd maar niemand wist het. Ik heb de letter toen maar opengemaakt en uitgedeeld in de achterzaal. Nog bedankt dan... Iedereen vond me heel gul.

Als je nog een een letter terug wil, ik heb nog wel een G liggen voor je.

Sooscie, DREC en Prescie... Bedankt hé... :)

Een kleine impressie.

Simon probeert een zwoele blik op te zetten.

Jummie, andijvie.

Roelof had zijn tweede ronde in één hap naar binnen. Respex.

Shrek 2 op soos. Schilder bedankt hè.

Twister in pak. Respex.

Casual Twisting.

Denk je alles gezien te hebben, kom je op het fietspad deze malloot tegen.

[size=117]

ARD schreef: Het schijnt echt helemaal niet leuk te zijn op die open soos.. Enorrrm weinig potentials in ieder geval..

misschien handig om volgende keer ook bekend te maken dat johan gielen komt