minkcie

Joepie-jee, mijn eerste open soos waar ik geen glazen hoef te halen!!

Hee wat tof. Ik zie dat we ook kunnen eten.
Lijkt me gezellig. Ik ga er zijn.

Vriend Niels

Heeft Robbert die poster gemaakt??

Go Prescie - just like in the good ol'days!

Nylez schreef: Heeft Robbert die poster gemaakt??

Nee Minke zelf jajaja.

Ursa_Maior schreef: Go Prescie - just like in the good ol'days!

Ik weet waar jij daar op doelt.. :P :P

Ja goedzo, kom ook allemaal maar eten.
Het is een beetje sneu als we alleen voor potentials moeten koken.

Vriend Niels

Ik kom eten, maar ik wil liever niet dat Bastiaan mijn eten klaar maakt...

Allemaal leuk en aardig, maar hoe laat moet ik nu beginnen met sooscie draaien??? Dit stond namelijk niet in mijn contract.

Zo te horen is er al heel wat animo onder GSVers om mee te doen met die maaltijd. In 1e instantie hadden we als Prescie het idee om alleen GSVers te laten mee-eten die een potential bij zich hadden oid (en geen Drec maaltijd dus) Maar goed, vanwege de grote interesse zal het waarschijnlijk toch een Drec maaltijd worden. We houden jullie in elk geval op de hoogte...

he wordt er wel gepromoot op diverse schoolgemeenschappen???Greijdanus, Gomarus, Guido de Bres oid???

Tuurlijk, daar is de prescie toch juist voor... :!: er is afgelopen donderdag volop gepromoot op het Gomarus en er worden nog flyers opgestuurd naar Greydanus en Guido.

kHeb zo het vermoeden dat die flyers op de Guido weinig gaan helpen, als je al mensen wilt lokken zul je er persoonlijk naar toe moeten gaan(hopsa weer eentje ;) ), enne, tis vrij duur voor een scholier: twee keer ruim 20€ voor de treinkaartjes...

JPV schreef: als je al mensen wilt lokken zul je er persoonlijk naar toe moeten gaan

Dan moet er maar net een voorlichtingsdag zijn oid voor 9 december en laat die er nou net niet zijn. Vandaar dat we flyers opsturen, zou natuurlijk beetje makkelijk zijn als we dat niet doen omdat er bij voorbaat al gedacht wordt dat er toch niemand komt.....

Idd, vooral van te voren niet opgeven. Daarom vind ik het jammer dat er geen folders naar de GSR in Rotterdam worden gestuurd... :roll:

Jamaar dát bedoel ik ook niet :) Heb ook nergens gezegd dat je die flyers niet op moest sturen, gaf alleen mijn mening over de effectiviteit van die flyers daar weer.

Over Rotterdam: Daar hebben we wel contact mee gehad eerder dit jaar en er was niet echt een kans dat er uberhaupt iemand uit Rotterdam komt studeren.

Wat jij hier dan ook doet is mij een raadsel ;)

by the way: donderdag bij de voorlichting op Gomarus gehoord dat er tentamens voor vwo6 zijn in de week van open soos. Vrijdag hebben ze ook een tentamen. Beetje jammer...

tja het was ruzien met de assessor II over data die nog vrij waren voor open soos, eigenlijk zou het op een andere dag...

Vriend Niels
djurre schreef: tja het was ruzien met de assessor II over data die nog vrij waren voor open soos, eigenlijk zou het op een andere dag...

Dan mag de assessor II wel even uitleggen waarom de open soos niet op een andere datum kan. Juist uit Groningen kunnen er veel mensen komen door de weeks. Ik zeg altijd maar: open soos is belangrijk. Ja toch, niet dan.