Mijn vermoeden is dat het een week eerder HV is, twee week eerder Happie/OV en week later kerst-singin en twee week later vakantie.

Kiffen schreef: by the way: donderdag bij de voorlichting op Gomarus gehoord dat er tentamens voor vwo6 zijn in de week van open soos. Vrijdag hebben ze ook een tentamen. Beetje jammer...

Kiffen, jongen, student. Voor die lieverdjes gaan studeren weten ze nog niet half wat een tentamen inhoudt. (Khebber zelf ook nog maar 1 had) Hou het liever op 'proefwerk' voor de lagere klassen (ik schat 1 t/m 3) en in de hogere: 'toets'. Nooit van het begrip toetsweek gehoord? Echt iets van de Tweede Fase. (bleh) Over Tweede Fase gesproken, als die lieve Gomarusklantjes zich aan de doelstelling daarvan houden, hebben ze allang in de weken daarvoor geleerd. En zoniet, dan voldoen ze eigeluk niet aan ons (?) intellectueel niveau... :twisted:

PS. Daarbij is het waarsch. een toets voor een bep. vak, bijv. natuurkunde; niet heel V6 heeft dat in zijn/haar pakket. Als het nou engels oid. is dan hebben we echt een probleem.

Ursa_Maior schreef: Als het nou engels oid. is dan hebben we echt een probleem.

Alsof je voor die toetsen in V6 wat moet leren??! :shock: Als ik even een diepe duik maak in mijn Gomaruscarrière, is het een leestoets waar je toch niets aan kunt voorbereiden... (En dat geldt ook voor als het een luister- of schrijftoets is)

Alleen een keertje ietwat vermoeider in de bankjes zitten. So what!? Dat overkomt mij eigenlijk elke vrijdag... :roll: :oops:

Maar laat het nou wel zo zijn dat die v6 ers het uiterst serieus nemen...en terecht overigens....misschien is het tentamen wel smiddags en kunne ze sochtends lekker tukken dus het komt allemaal goed!

Nylez schreef: Dan mag de assessor II wel even uitleggen waarom de open soos niet op een andere datum kan. Juist uit Groningen kunnen er veel mensen komen door de weeks. Ik zeg altijd maar: open soos is belangrijk. Ja toch, niet dan.

Hee, een open soos in december is zo belangrijk nog niet, dunkt mij. Pas richting het voorjaar wordt het interessant de potentials in te palmen. Dus zo druk hoeven we ons niet te maken.

O O O wat heeft iedereen weer praatjes over v6, terwijl ze zelf nog een beetje groenig achter de oren zien!!

idd... ursige majoor wanneer ga je een keer wat nuttigs zeggen??

van der Jagt schreef: O O O wat heeft iedereen weer praatjes over v6, terwijl ze zelf nog een beetje groenig achter de oren zien!!
...van der jagt...jij had dat groen weg mogen halen jonge bij degenen die net uit v6 komen...
Di Grande schreef: [..] ...van der jagt...jij had dat groen weg mogen halen jonge bij degenen die net uit v6 komen...

ik wou net zeggen:bij jou zie ik zo nu en dan ook nog wat zitten...

Wat ik me nou afvraag:

  1. Gaat die maaltijd nog door?
  2. Hoe laat is dat dan enzo?
  3. Hoe kun je nou voor 1,50 p.p. een avondmaal organiseren?

soep en brood

Daar ben ik ook een beetje bang voor ja. Als we extra betalen, kunnen we dan ook patatfriet krijgen? Anders moet ik op weg daarheen nog even langs de snakbarharses.

Vriend Niels
Jean schreef: Daar ben ik ook een beetje bang voor ja. Als we extra betalen, kunnen we dan ook patatfriet krijgen? Anders moet ik op weg daarheen nog even langs de snakbarharses.

Pizza bestellen, ideaal voor op soos. Ik bel Nordin van de Rossini wel. Misschien wel van te voren, kunnen jullie hier opgeven wat voor pizza je wilt.

Sinees!

heeej
De maaltijd gaat zeker door!!! Als het goed is hebben wij om 7 uur een maaltijd klaar staan. En je kan nog steeds mee eten als je wil. We gaan pas donderdagmiddag boodschappen doen, dus van tevoren gewoon even duidelijk aangeven.
En ja, hoe we dat voor 1,50 pp gaan doen, nou ja, we bedenken er wel wat op.

Jean schreef: Wat ik me nou afvraag: 1. Gaat die maaltijd nog door? 2. Hoe laat is dat dan enzo? 3. Hoe kun je nou voor 1,50 p.p. een avondmaal organiseren?

Hey allemaal!

De maaltijd gaat zeker door! Het begint om 19:00. En we gaan geen soep en broodjes eten maar iets veel lekkerders! Hey allemaal komen he! Je kunt je via dit forum opgeven of even iemand bellen die in de Drec zit (Loes, Martine, Bastiaan, Jurrian, Simon of mij). Tot donderdag allemaal!

Ik wil graag mee-eten.

oepsie :roll:

Ik doe ook mee! En ik hoorde dat de prijs waarschijnlijk ietsiepietsie omhoog ging, dan kunnen we ook balletjes in de soep krijgen zeker.. :lol:

De prijs gaat idd waarschijnlijk iets omhoog. De Prescie heeft deze prijs zo ingeschat, maar hier wisten wij niks van. Verder niet erg maar dan weten jullie het alvast. Het zal niet veel hoger worden, 2 euro ipv 1,50 ofzo. Dat hangt natuurlijk weer af van het aantal mensen, dus hoe meer hoe beter!