foking doctorandus Bastiaan Hop schreef: Zo zo ik wist niet dat u als domme boer zo'n goed geheugen zou hebben, misschien kan ik wel op u afstuderen. Mocht u een keer het lef hebben om met 50 man op foking Bastiaan Hop in te rammen dan zal ik u bij deze willen aanraden om daar nog eens goed over na te denken, iets wat u misschien vreemd is maar wat in het ontwikkelde deel van nederland als normaal wordt beschouwd. Hopelijk doet u uw voordeel met deze tip. Met vriendelijke groet "foking" Doctorandus Bastiaan Hop

Volgens mij is het hier het op elkaar in rammen, wat men normaal vindt in het 'beschaafde' deel van Nederland....

Snoopy schreef: Koos, ik denk dat je deze keer goed fout zit. Zonder op het feest aanwezig geweest te zijn vermoed ik dat onze MatthijsVW door de juiste bril met jampotglaasjes keek. Kan me nauwelijks voorstellen dat de Hopman van Rotterdam als eerste zou slaan, want als je een aantal van die wereldse Groningers op bezoek hebt weet je natuurlijk ook waar de troubles vandaan komen...Dus Koos, met je aggressieve taalgebruik heb je de lust bij mij in een amicaal feestje geheel verpest en daarom heb ik besloten niet meer mee te gaan naar Utrecht. Zit helemaal niet op een avondje rellen in Utrecht te wachten. Is woensdag ATV-soos dan een "aanradertje" ?

Zeg, ben jij niet die jongen die in Utrecht het liefst gereformeerde meisjes aanrandt? Dat je er überhaupt over na durft te denken om mee te gaan...
Maar inmiddels komt al dat geoordeel mij de neus uit en zit het me hier en is de lust in een feest me totaal vergaan. Toch treurig voor al die mensen die er zo'n moeite voor doen.
Een eenvoudige ATV-soos moet mijn gemoed dan maar gaan verlichten.

K%S schreef: Toch treurig voor al die mensen die er zo'n moeite voor doen.

Dat was precies mijn mening, maar toen jij nog lekker lol had met je ramverhaal kon je dat niet schelen. Het werkt altijd van beide kanten, Koos. Veel plezier woensdag.

Perikles, kun jij weer ff zoiets nuttigs zeggen? Hier kan ik niet tegen op.

Zo zo ik wist niet dat u als domme boer zo'n goed geheugen zou hebben, misschien kan ik wel op u afstuderen. Mocht u een keer het lef hebben om met 50 man op foking Bastiaan Hop in te rammen dan zal ik u bij deze willen aanraden om daar nog eens goed over na te denken, iets wat u misschien vreemd is maar wat in het ontwikkelde deel van nederland als normaal wordt beschouwd. Hopelijk doet u uw voordeel met deze tip. Met vriendelijke groet "foking" Doctorandus Bastiaan Hop

Beste bastiaan Hop,
toch fijn dat je nog wil afstuderen op het gedrag van domme boeren terwijl je al docterandus bent. Mooi dat er mensen zijn die als ze eenmaal docterandus zijn er nog zo veel zin in hebben dat ze gewoon nog een keer gaan afstuderen. Eerlijk waar deze inzet ontroerd me!
Ik wou dat ik die motivatie eens had maar ja niet iedereen heeft jouw leven, helaas. Maar als je serieus verwachtte dat er 50 groningers zouden komen om op jou in te rammen benijd ik je toch niet. Amice dat is ja immers allemaal "spielerei". We staan heus niet achter een muurtje bij dat feestje te wachten om met een ploertendoder jou schedel te splijten. Alhoewel dat natuurlijk wel als interesant afstudeeronderwerp mee zou brengen hoeveel hersencellen de gemiddelde rotterdamse docterandus heeft die voor de tweede keer af wil studeren op het gedrag van domme boeren.
Dus ik wens je een fijne veilige avond en maak je niet te druk als iemand eens een grapje overn een niet al te ernstig voorvalletje maakt.
Met vrindelijk R.P.H.Boerma ( helaas geen drs)

Er is al es een keer een hele discussie geweest over hoe er gepost wordt en hoe het opgevat kan worden.
't Kwam misschien niet serieus, maar toch wel redelijk aggressief over. Ook de reactie uit Rotterdam (wel serieus?), wat mij betreft wel wat begrijpelijk, maakte het er niet leuker op.
Maar goed, beetje rekening houden met wat en hoe je post en hoe het over kan komen lijkt me wel handig. Zeker als het een externe topic is waar ook mensen van zusterverenigingen komen.

Amen.

Wie zijn er eigenlijk van de GSV naar Utreg geweest afgelopen avond/nacht?

Ja inderdaad wie hebben de bijbelkring verzaakt en zijn toch naar Utrecht geweest om daar een feestje (zonder knokparty) te vieren?

Effe nog over dat geouwehoer over sfeer creeren en hoe posts worden opgevat. Volgens mij is het niet helemaal duidelijk geweest voor iedereen dat er vorig jaar een opstootje is geweest na een verder retethof feest. Dat we daarna er alleen maar lol om hebben gehad en dat daarom naar aanleiding van dit nieuwe feest in Utrecht herinneringen boven kwamen.
Dat daar dan in de zin van een reprimande word gesproken komt ook voort uit een beetje bangmakerij volgens mij. Naar mijn idee is het überhaupt niet mogelijk om op dit forum een vechtpartij te gaan aankondigen, we zijn toch allemaal christenen.

Voor degenen die dat niet hebben begrepen en bij wie door deze 'fake'-uitdagingen de lust is ontnomen om naar dat feest te gaan: als je een serieuze reactie te geven op iets wat niet serieus is, word het voor anderen opeens serieus. Probeer daarom eerst eens na te gaan of het wel klopt wat je denkt dat er bedoelt word. Als je denkt dat het belachelijk is wat er gepost word, dan moet je niet gelijk boos worden oid. Ga na wat er bedoelt word. En zeker bij K%s die moet je helemaal ni=ooit serieus nemen..... :D

Offtopic>> He beest, je mag helemaal niet posten tijdens projectvergaderingen << offtopic

robbert wat zeg je dat toch weer mooi, ook jij ontrooerd me met wijze woorden.

Voor de rest: Beste mensen, als ik op dit topic op ga roepen om binnekort met de hele gsv koos in elkaar te gaan slaan, maak je dan niet al te bezorgd. Het is dan niet nodig om alle gsvérs op te bellen met de mededeling dat je hier niet aan mee moet gaan doen. Dat is natuurlijk helemaal niet nodig. want zou ik nou serieus een oproep op het forum serieus gaan posten om koos in elkaar te slaan. Nee toch?

Dus als de afgevaardigde van de vgsu op de dies een speech mag houden. En hij besluit na lang wikken en wegen deze weinig en scharse tijd, in te vullen met een bedankje aan de GSV voor hun goede bijdrage en hoge opkomst op het desbetreffende interamicale feest in utrecht. Dan was dat misschien wel een heel leuk feest. Misschien wel zo leuk dat de GSVérs niet alleen zichzelf hebben vermaakt maar ook bijdroegen aan een algehele leuke sfeer.

Als er dan vervolgens op het forum een beetje wordt geouwehoerd over een absoluut non-event. En iedereen die hier niet is geweest gaat allemaal (hoogstwaarschijnlijk goedbedoelde, maar misschien misplaatste) vermaningen /tips uit loopt te delen, is dat misschien een beetje overbodig. Dus misschien heeft iedereen wel prima feestje gehad en heeft zelfs de vgsu het gewaardeerd dat we er waren.

erpeebee schreef: Voor de rest: Beste mensen, als ik op dit topic op ga roepen om binnekort met de hele gsv koos in elkaar te gaan slaan, maak je dan niet al te bezorgd. Het is dan niet nodig om alle gsvérs op te bellen met de mededeling dat je hier niet aan mee moet gaan doen. Dat is natuurlijk helemaal niet nodig. want zou ik nou serieus een oproep op het forum serieus gaan posten om koos in elkaar te slaan. Nee toch?

lijkt me anders best een leuk idee... :wink: (oja, wel emoticons gebruiken he, anders vatten we het verkeerd op)