Wings

Waarde zusters,

Ik wil u graag van harte uitnodigen om dinsdag 2 december in Utrecht langs te komen, en wel op ons amicale feest, “Dreamember” geheten. Het zal gehouden worden in het u inmiddels welbekende K-sjot, vanaf 23:00u. Voor aanvullende informatie kunt u terecht op www.vgsu.nl.

We hopen u in grote getale te kunnen verwelkomen!

Hartelijke groeten, namens de feestcie,
Anne Nieboer

Veel te thof, alleen jammer dat het weer op dinsdag is, maar daar kan natuurlijk wel wat op verzonnen worden :P

Iedereen moet gewoon even zorgen voor een vroege bk; dan kunnen we nog even heen. Ik heb wel zin in een Utrechts feestje :)

edit:

De laatste vertrektijd is 22.42, en dan kom je pas om 1.13 aan op het CS. 22.17 als vertrektijd levert een aankomst op van 0.12 uur, en 21.38 een aankomst tijd van 23.42; okay nog een: 21.17 levert een aankomst tijd op van 23.12.

Wil je dus nog een beetje op een christelijke tijd aankomen, dan moet je wel om 22.17 uur weg denk ik.

Hee kijk nou. Ik ben de 2e december toch in Amersfoort, dus wie weet ga ik dan ook wel even in Utrecht langs.
Wie gaat er mee?

Carloz schreef: Iedereen moet gewoon even zorgen voor een vroege bk; dan kunnen we nog even heen. Ik heb wel zin in een Utrechts feestje :) #edit: De laatste vertrektijd is 22.42, en dan kom je pas om 1.13 aan op het CS. 22.17 als vertrektijd levert een aankomst op van 0.12 uur, en 21.38 een aankomst tijd van 23.42; okay nog een: 21.17 levert een aankomst tijd op van 23.12. Wil je dus nog een beetje op een christelijke tijd aankomen, dan moet je wel om 22.17 uur weg denk ik.

De vorige keer ging de toko toch al om 1 uur dicht? Moeten we daar geen rekening mee houden.

ps. schaap gedraag je nou maar als een niet-student, want in Utrecht begrijpen ze niet hoe studenten uit Groningen feesten. Anders heb je weer een kapot overhemd :wink:

timing is niet alles: groots sinterklaasfeest, idd bijbelkring en ook nog een tentamen de volgende dag. jammer, het k-sjot was wel leuk vorig jaar.
komt die stationswacht ook weer?

ah als ze weer net zo'n partie hebben als vorig jaar, waarbij je voor 2 biertjes iemand schaap in elkaar kan laten slaan. dan vind ik het wel weer een aanradertje om dat feestje even met onze aanwezigheid op te luisteren. En vooral als weening weer meegaat, in plaats van voetballen dit keer honkbalen in de stationshal lijkt me wel een aanradertje :lol:

Nieuw woordje jongen?
Aanradertje is ook om met z'n 50-en op die focking Bastiaan Hop in te rammen. Moeten nog appeltjes mee geschild worden.

Mij is verteld dat het boeltje niet om 1 uur al gaat sluiten.

Als Bastiaan Hop er is, ben ik er ook ;)

Iedereen houdt dus een "gezellige avond" op bijbelkring en gaat naar Utrecht? Dan wil ik ook best mee :)

Nou sorry mensen ik kan niet, want ik moet mijn polo nog wassen...

Robbert schreef: Nou sorry mensen ik kan niet, want ik moet mijn polo nog wassen...
Je auto of je shirtje? Maarehh wie zijn er wel van plan om te gaan?

Ik ga, mits ik niet de enige ben.

Ik :lol: krijg net door dat Loonstra wel zin heeft om naar Utrecht te gaan

loonstra kan dat zelf toch ook wel posten? we hebben m net vanmorgen weer toegelaten...

Wees niet bang, hij heeft al gepost :twisted:

En jij Meijer, ben je ook v/d partij!?

(ik moet nog even toestemming vragen aan mijn bk-leidster; dus na vanavond weet ik het :) )

GSV'er schreef: Ik :lol: krijg net door dat Loonstra wel zin heeft om naar Utrecht te gaan

Tenzij ik de volgende dag verplichtingen elders heb ga ik ook mee. Weening kom op man, ff die agent weer aanspreken op zijn gedrag :lol:

GSV'er schreef: Ik :lol: krijg net door dat Loonstra wel zin heeft om naar Utrecht te gaan

Leer die vent ook ff hoe je een treinkaartje koopt... :wave:

K%S schreef: Nieuw woordje jongen? Aanradertje is ook om met z'n 50-en op die focking Bastiaan Hop in te rammen. Moeten nog appeltjes mee geschild worden.

blablabla, voor de rest is t wel lache om gewoon n tof feestje te houden.

kunnen we die groene sinterklaasborrel niet ff in de trein doen ofzo?? zo'n feestje gaat r best in bij mij.