K%S schreef: Aanradertje is ook om met z'n 50-en op die focking Bastiaan Hop in te rammen. Moeten nog appeltjes mee geschild worden.

Wat zijn jullie een stelletje trieste paupers zeg! jemig. Een beetje gaan knokken op een feest. ongelofelijk!!

MatthijsVW schreef: [..] Wat zijn jullie een stelletje trieste paupers zeg! jemig. Een beetje gaan knokken op een feest. ongelofelijk!!

Dan moet je eens met Rotterdammers gaan praten, volgens mij is hun defenitie van feest: knokken...

Hahaha, ik kreeg een kostelijk mailtje van een van mijn 'vrienden' uit Rotterdam:

"Aanradertje is ook om met z'n 50-en op die focking Bastiaan Hop in te rammen. Moeten nog appeltjes mee geschild worden."

Zo zo ik wist niet dat u als domme boer zo'n goed geheugen zou hebben, misschien kan ik wel op u afstuderen. Mocht u een keer het lef hebben om met 50 man op foking Bastiaan Hop in te rammen dan zal ik u bij deze willen aanraden om daar nog eens goed over na te denken, iets wat u misschien vreemd is maar wat in het ontwikkelde deel van nederland als normaal wordt beschouwd. Hopelijk doet u uw voordeel met deze tip.

Met vriendelijke groet
"foking" Drs. Bastiaan Hop

Heerlijk toch?

En trieste MatthijsVW-pauper: helaas slaan bepaalde Rotterdamers erop los als ze zat zijn en vernielen ze kostbare polo's. Kan me verder geen feest herinneren waarbij een GSV'er ging knokken. Wellicht komt dat nog.

Volgende keer een knipoog gebruiken volgens mij; ze nemen het wel erg serieus.

Ga jij ook, Hans?

Heren, heren. Een beetje meer respect voor elkaar kan geen kwaad.
Ik wil de GSV'ers hier oproepen niet mee te doen aan eventuele opstootjes en een feest door anderen georganiseerd te verzieken, laat desnoods maar een keer over je heen te laten lopen. Niet zozeer vanwege de gevolgen voor het beeld van mensen over de GSV, maar wel omdat je als christenstudenten de naam van God hebt hoog te houden. Geniet met elkaar van het feest en praat niet op deze manier over anderen.

Vent jonge, weet jij überhaupt waar dit over gaat?

Carloz schreef: Ga jij ook, Hans?

Lijkt me wel erg lachen. Maar ja, stage enzo.... :roll:

K%S schreef: Vent jonge, weet jij überhaupt waar dit over gaat?

nee K%S, niet het fijne, maar ik heb verhalen gehoord over een vorig feest en lees nu dit topic. Excuses als ik het helemaal verkeerd begrijp, maar ik word niet vrolijk als ik bij een topic over een amicaal feest jouw oproep lees om een appeltje te schillen met ene Hop (met zijn vijftigen op hem in rammen). Waarschijnlijk meen je het allemaal niet zo serieus, maar de reactie van MatthijsVW is een logisch gevolg.
Kon het niet laten toch even te reageren.

Misschien ooit over nagedacht dat ik ook uit Rotterdam kom? Rotterdammers slaan er niet zomaar op los tijdens een feest. Ik was er ook tijdens het bewuste feest vorig jaar, en de mensen uit Groningen begonnen toch zeer zeker wel zelf met knokken. Ik zeg niet dat er geen Rotterdammers waren die daar niet in meegingen, want het ging mis aan beide kanten, erg jammer, maar ja daar is niets meer aan te doen.

Ik ben het met EJ eens dat we niet met zo'n instelling naar een feest moeten gaan. We zijn tenslotte christenstudenten! Ik hoop dat we dinsdag een leuk feest kunnen hebben, en kunnen laten zien hoe het ook kan.

MatthijsVW schreef: Misschien ooit over nagedacht dat ik ook uit Rotterdam kom? Rotterdammers slaan er niet zomaar op los tijdens een feest. Ik was er ook tijdens het bewuste feest vorig jaar, en de mensen uit Groningen begonnen toch zeer zeker wel zelf met knokken. Ik zeg niet dat er geen Rotterdammers waren die daar niet in meegingen, want het ging mis aan beide kanten, erg jammer, maar ja daar is niets meer aan te doen. Ik ben het met EJ eens dat we niet met zo'n instelling naar een feest moeten gaan. We zijn tenslotte christenstudenten! Ik hoop dat we dinsdag een leuk feest kunnen hebben, en kunnen laten zien hoe het ook kan.

niet helemaal met je eens Matthijs. am. Schaap had geen kwade bedoelingen in zich, hij was gewoon aan het feesten. Maar die bewuste Rotterdammer zag dat anders en begon te knokken en dat laat natuurlijk niemand op zich zitten. De feiten moeten gewoon niet veranderd worden, ik wil het ruzie maken niet goedpraten, maar het is wel logisch dat am. Schaap reageerde. Hij begon zeker weten niet, of kijken we nu gewoon door verkeerde brillen :cry:

Ik ga in ieder geval niet meer naar dit feest, maar gewoon naar bijbelkring. Een aantal posts op dit forum hebben mij het plezier ontnomen... Beetje jammer voor de organiserende partij.

Wie gaan er (nog) wel (naast degenen die het hier al aangegeven hebben)?Ik ben namelijk van plan om te gaan, en het lijkt me leuk om met een grote groep te gaan :dance:

PS: laten de mensen die graag nog na willen praten over het geruzie van de vorige keer (ik was er niet bij), maar hun eigen topic opstarten; dit topic gaat over een nieuw feest; en hier gaat niet geknokt worden, anders spring ik ertussen! :wink:

Eh, ik ga toch niet mee.

durft Schaap nog mee?

Kom niet zoveel meer op het forum en heb nog nooit een amicaal feest bezocht (je moet toch iets gemist hebben... ;)), maar ik schrok ook wel een beetje van de reacties. Lijkt me toch wel goed om als GSV'ers even na te denken met wat voor instelling je naar een amicaal feest gaat. Over het algemeen houdt Groningen er niet zo'n beste naam aan over, naar ik heb begrepen, en dat lijkt me toch wel jammer en onterecht.

Alsjeblieft zeg. Is er ook maar iemand die de reacties serieus heeft genomen? Ik vind het echt te zot voor woorden.

Laatste jaren zijn de feestjes juist heel tof! Altijd erg gezellig. Maar 1 keer een incidentje geweest, wat natuurlijk erg jammer is. Het valt dus best wel mee.

Perikles schreef: Alsjeblieft zeg. Is er ook maar iemand die de reacties serieus heeft genomen? Ik vind het echt te zot voor woorden.

Kars... had ik al gezegd dat je briljant bent? Dat jij het gewoon in een keer begrijpt man, je bent de eerste geloof ik. We gaan vast niet om te knokken. Nee toch?

Maar goed we blijven natuurlijk wel christen-studenten onder elkaar. Ja toch?

Koos, ik denk dat je deze keer goed fout zit. Zonder op het feest aanwezig geweest te zijn vermoed ik dat onze MatthijsVW door de juiste bril met jampotglaasjes keek. Kan me nauwelijks voorstellen dat de Hopman van Rotterdam als eerste zou slaan, want als je een aantal van die wereldse Groningers op bezoek hebt weet je natuurlijk ook waar de troubles vandaan komen...Dus Koos, met je aggressieve taalgebruik heb je de lust bij mij in een amicaal feestje geheel verpest en daarom heb ik besloten niet meer mee te gaan naar Utrecht. Zit helemaal niet op een avondje rellen in Utrecht te wachten.

Is woensdag ATV-soos dan een "aanradertje" ?