Stieneke, echt cool! Succes!

Stieneke, hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!! Echt supertof!

Wow Stieneke! Wat fijn zeg, gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Het voelt goed om een goed gevoel te hebben :wink: Van harte. Veel succes en wijsheid toegewenst voor de komende vier jaar!

Mooi nieuws! Gefeliciteerd!

stieneke gefeliciteerd!

Nou dan hebben mijn drie stemmen voor jou toch zoden aan de dijk gezet. Van harte gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Stieneke! Supertof. Veel plezier en wijsheid de komende jaren.

Herbsgarden

Van harte Stieneke en kick some ass.
Jasper: sterkte bij het troosten van je pa, mocht de gedeputeerde staten-optie niet slagen.

Biezema schreef: Hoeveel stemmen heb je gekregen?

Ik hoorde geruchten over 1700 tot 2000 stemmen.

Een buitengewone prestatie!
Heb altijd al gezegd: er moeten meer GSV'ers in de provinciale staten.
Je kunt (s)Tieneke - hoogst geplaatste vrouw met voorkeurstemmen erin - de hele avond voorbij zien/horen komen op het Nieuws van TV Noord. Stieneke moest je daar nog een sollicitatiegesprek afleggen ofzo? Zo lijkt het wel :)

Koning David

Van harte gefeliciteerd Stieneke. Ik dacht dat je het niet geworden was vanwege de vier zetels maar gelukkig bestaat er zoiets als voorkeurstemmen. Betekent dit dat je over vier jaar staatssecretaris wordt?

En hoe zit het met je dubbele loyaliteit: GSV en Staten van Groningen?

Voor de mensen die TV Noord niet hebben ingesteld of gewoon geen zin hebben om op het nieuws te wachten is het filmpje te zien. Het eindshot is wel geinig: toekomstig Statenlid van der Graaf voor het boek met betekenisvolle Groningers en onder het toeziend oog van de uil (die de wetenschap in de stad Groningen symboliseert). Overigens is het interview met Fennie Stavast in het provinciehuis, terwijl Stieneke (en de kiescommissie) in de Oude Raadzaal van het Stadhuis zaten.

Stieneke, van harte gefeliciteerd en veel succes de komende vier jaar!!

Stieneke, van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie tijd van!

Stieneke hierbij ook mijn felicitatie!!!!!!! En inderdaad succes de komende jaren

Herbsgarden schreef:
Biezema schreef: Hoeveel stemmen heb je gekregen?

Ik hoorde geruchten over 1700 tot 2000 stemmen.

Dat zijn hele wilde verhalen!;) Als je het aantal stemmen per lijst en per persoon wilt bekijken moet je op de volgende link klikken. Ga dan naar procesverbaal.

http://www.provinciegroningen.nl/defuitslag

En het was natuurlijk geen sollicitatiegesprek wat ik vanochtend had. Ik woonde er (als enige kiezer) de zitting van het centraal stembureau bij. HET moment waarop de uitslag definitief wordt vastgesteld. Op tv-noord wilden ze me per se filmen op het lonely plekje daar in het stadhuis. Het was een heel komische situatie! Vooral omdat de leden van het stembureau aanvankelijk niet doorhadden dat 'het bijzondere geval' tegenover hen zat ;)!

Stieneke schreef:
Herbsgarden schreef:
Biezema schreef: Hoeveel stemmen heb je gekregen?

Ik hoorde geruchten over 1700 tot 2000 stemmen.

Dat zijn hele wilde verhalen!;)

Dat valt wel mee met die wilde verhalen, wel bijna 1700!!

Stieneke, van harte gefeliciteerd, en veel plezier en wijsheid de komende jaren!

Herbsgarden
Stieneke schreef: (...) Als je het aantal stemmen per lijst en per persoon wilt bekijken moet je op de volgende link klikken. Ga dan naar procesverbaal. http://www.provinciegroningen.nl/defuitslag (...)

Nummer 17 van de NCPN, ene Jos Lensink, heeft welgeteld 1 stem. Van wie zou die nu zijn...

Ik denk zijn vrouw ;)

Maar Stieneke, gefeliciteerd! En heel veel succes de komende vier jaar.