imhotep schreef: Hahaha, soms gebruik ik de hyperbool om mijn punt kracht bij te zetten. Maar het heeft vooral betrekking op wat ik in mijn eerste post zij :p

'zei'

Hoe lang duurt die demonstratie? Ik heb tot 1 uur college.

Volgens mij tot 14u!

Ole Einar Bjorndalen schreef: Harmen Theo Holsappel CA Harm Paula Niek Elsa HT Robert Myrthe Michel Maureen Klaske Frederik Jeanet Gerjan Leonie Thierry Harmen Chris T Jason
Paula Lunenborg

Gewoon heengaan Laura; we doen ons Happietariablousje wel aan; hebben ze ook door dat we die gelijk gedag kunnen zeggen als ze dit hele feest door willen zetten, hehe.

Toch vind ik deze kwestie wat lastig. Ik weet zelf niet zo 1 2 3 een alternatief voor deze maatregelen. Ikzelf ben ook de spreekwoordelijke Sjaak, niet zozeer door belangrijke nevenactiviteiten, maar meer door het achterlopen zelf, vanwege motivatie en twijfel aan de studie. Overigens heb ik ook een half jaar, geheel legitiem, gewerkt na mijn stage bij datzelfde bedrijf vanwege geldgebrek, waarbij ik mij dus eigenlijk met terugwerkende kracht in de vingers snij.

In mijn ogen moet er sowieso een soort onderscheid komen tussen de trage student (ondergetekende) en de verkeerdkiezer, of iemand met belangrijke nevenactiviteiten. Of dat het in ieder geval alleen opging als je vanaf nu nog een jaar langer er over doet, ongeacht de huidige vertraging.

Ole Einar Bjorndalen

Harmen
Theo
Holsappel
CA
Harm
Paula
Niek
Elsa
HT
Robert
Myrthe
Michel
Maureen
Klaske
Frederik
Jeanet
Gerjan
Leonie
Thierry
Harmen
Chris T
Jason
Laura

Hey ik heb nog niet eens iets toegezegd!

Ik ben er waarschijnlijk toch niet bij morgen.

Doen we nog ergens verzamelen?

Wij zien de hele GSV over een paar uur op de Grote Markt? Tot straks!

Ik ben er ook bij, maar pas vanaf één uur. Is er ook een afgesproken plek waar de GSV gaat staan?

Links van het midden?

Heel symbolisch, dat lijkt me wel wat.

jo we staan midvooraan. en we zijn nu nog met weinig, komen dus!

Ik was er net na één uur, maar het was al afgelopen. Kwamen er wel genoeg mensen opdagen?

ongeveer 1000 mensen volgens nu.nl

Mensen, teken hier voor een betere (financiële) toekomst: http://www.minimaalnominaal.nl

Koning Drietand

Het was gezellig mensen. Regio 3 bedankt.

Sorry jongens, toch te druk met de studie. :S

Goeie demonstratie zeg. Fijn dat het van 12-15 was zoals aangegeven.

Jammer dat het om kwart voor één al wel weer erg rustig was.

Collega's van de Adult Entertainment Factory (Elsa, Mariëlle en Pauline) bedankt, we gaan binnenkort nog eens om tafel zitten. Want met deze nieuwe wetten worden we genoodzaakt om op oneerbare wijzen onze euro's bijeen te sprokkelen!