Hoeveel HBO'ers zijn er in totaal?
Henrieke, Hinke, Liesbeth, Matthijs, Jan-Paul, Robbert, Rutger, Sipko-Jan, Bert-Jan, Thomas, Lennert, Koos. Het schijnt dat er ook al een sjaars is die is geswitcht (Roel vdS). Verder nog?

The Master schreef: [..] er zijn vele kandidaten voor de soosschoonmaak, er is namelijk niemand komen opdagen :evil:

Ook dit is naar goed HBO-gebruik :lol:

Hé waar is het vanavond ook al weer?

Het zou eerst bij ons zijn. Maar omdat ik nog opdrachten moet maken die morgen om 08:30 afgetekend moeten worden, staat dat nog even op losse schroeven.

En dat is geen grapje.

Moet je mol en deen lief aankijken.... die zijn thuis vanavond met voetbal kijken!! :P

[quote="Skippy"]Moet je mol en deen lief aankijken.... die zijn thuis vanavond met voetbal kijken!! :P[/quote]

wat denk jezelf, ik ga naar facgroep economie :roll:

vanavond geen facgroep... mentaliteit van de Facgroepleiders-HBO is nog niet optimaal... weer veel te zwakke start. Ben wel voor een keer een echte HBO-facgroep... waar we ook ingaan op de faculteit HBO. Wat is nu praktisch het verschil tussen HBO en de RuG. Bij welke studies ligt het academisch niveau op het HBO hoger dan die van de RuG. Waar juist niet. Waarom krijgen HBO'ers makkelijker een baan dan andere afgestudeerden. enz. Best wel leuk om een keer over door te praten...

En:
Wat is de rol van hbo'ers op de GSV?
waarom moeten hbo'ers eigenlijk gewoon naar ATV?

Maak jij dan even een plan van aanpak?

Ja dat doe ik nadat ik de te verwerven competenties heb opgesteld, zodat we wel aan onze interpersoonlijke beroepsvaardigheden kunnen werken

Prima, maar denk eraan: alles SMART!

Haha! Tja, SMART: zo'n het beetje hét kenmerk van een HBO'er.

Nooit van gehoord.

CMV-boek of misschien in Kluytmans.

moet je die kopen of kun je die ook huren in de bieb ;-)

Sociaal
Managementcapaciteit
Arbeidsproductief
Relativerend
Tactisch

Komt er nou ook nog eens een HBO-fakgroep? Of is het allemaal fictie?

Heb er geen weet van, hoewel ik toch een échte HBO'er ben!

Lizzy schreef: Heb er geen weet van, hoewel ik toch een échte HBO'er ben!

Hé HBO-er, moet jij niet studeren? :wink:
Maar om even on topic te blijven... nog nooit van gehoord!

Robbert heeft al 2 x gezegd dat we een avond gaan houden over de verschillen tussen HBO en WO. Maar die laffe haas zet niet door.

tja... ik zat telkens net mezelf te reflecteren... dus ik kwam er niet aan toe om iets op poten te zetten. Toch zal ik proberen één zoon avond te organiseren. Al was het alleen voor jou Henri.