zmith

Jongens, morgen is de HBO-facgroep bij Bert-Jan (P-92). Juf Betsy zal het gaan hebben over Interpersoonlijke Beroepsvaardigheden. Robbert zorgt voor pepernoten. Tot dan!

Edit: En ik ben niet zmith maar een domme hbo'er met supertoffe humor!! :shock:

Kolere, die Zwier is nog eerder geswitcht dan ik!
Respect.

Ja idd een lezing van juf Betsy.
en de keer daar op gaat het over communicatieve management vaardigheden door juf cecile. (dan kun je dat vast voorbereiden)
Omdat we dit keer niet zoveel tijd hadden omdat we niet wisten of Juf betsy wel kon (ze moest namelijk nog oppas regelen) hebben we geen voorstudiemateriaal. Maar daar weet juf Betsy wel raad mee.

Je kan je opgeven bij de KO(os)-facgoepleider HBO... of hier op het topic.

OPgave tot nu toe:

  • BJ Mol
  • Jan Paul van Muijen
  • Lennert Molema

groeten van Koos en Robbert

Ohw en als je interesse hebt voor het HBO dan ben je natuurlijk ook altijd welkom Henri L.

Henrieke, Sipko, Deen, Rutger, iedereeen komt!

Ah, balen. Ik heb morgenavond met mijn projectgroepje afgesproken. We moeten allemaal werkjes inleveren en SO's oefenen.
Jammer maar helaas.
Bewaren jullie een paar pepernoten?

Robbert schreef: Ohw en als je interesse hebt voor het HBO dan ben je natuurlijk ook altijd welkom Henri L.

Ben zelf facgroep leider, maar misschien volgend jaar..........

K%S aka Boter... 60B schreef: Henrieke, Sipko, Deen, Rutger, iedereeen komt!

Sorry, 'k moet morgen huiswerk maken.

Robbert schreef: Ja idd een lezing van juf Betsy.

Bij nader inzien: als tante Betsy langskomt, ben ik erbij!

Animal schreef: [..] Bij nader inzien: als tante Betsy langskomt, ben ik erbij!

je weet maar nooit natuurlijk..... :wink:

mol ik hoor dat jij er idd bent!!!!

helaas moet ik me afmelden.... moet feetsten in ome ko!

Skippy schreef: mol ik hoor dat jij er idd bent!!!! helaas moet ik me afmelden.... moet feetsten in ome ko!

eheh niks afmelden, facgroep is naar goed HBO gebruik verplicht. :P

Eigenlijk zou het 's ochtends om half negen moeten zijn. En als je te laat bent krijg je een vervangende opdracht! (Soosschoonmaak ofzo)

en..hoe was de HBO facgroep onder leiding van tante Betsy?

ehm facgroep is altijd op dinsdag, vanavond dus... dat jij dat niet weet zeg...

oh ja...oeps wat dom, k dacht ff dat het woensdag was...haha!! :bounce2:
nou, veel plezier dan maar vanavond!!

K%S aka Boter... 60B schreef: Eigenlijk zou het 's ochtends om half negen moeten zijn. En als je te laat bent krijg je een vervangende opdracht! (Soosschoonmaak ofzo)

er zijn vele kandidaten voor de soosschoonmaak, er is namelijk niemand komen opdagen :evil:

Typische HBO mentaliteit...

...ach, ik kan toch compenseren!

Animal schreef: ...ach, ik kan toch compenseren!

Amaaaaai,... daar doe ik aan mee.... alhoewel ik wel in de buurt van de gastheer was de hele avond :roll:

The Master schreef: [..] er zijn vele kandidaten voor de soosschoonmaak, er is namelijk niemand komen opdagen :evil:

wat een discipline zeg die hbo-ers :wink:

Ik doe vrijdag 10 december wel de SooSschoonmaak!

Wie doet ermee? :lol:

Ik heb in ieder geval al een aantal niet-HBO'ers, dus het wordt sowieso gezellig!