nooit geweten dat ik zulkeeehhh leuke collega`s heb:

Vergeet niet dat dit topic elke dag wordt gecheckt he...

Vergeet niet dat dit topic elke dag wordt gecheckt he...

Ik heb nu al weer zin in het volgende NIPO bedrijfsuitje!

pas maar op van til, volgende keer ben jij groepsleider!

Ik heb gister voor de derde keer in mijn flitsende NIPO carrière een beoordeling gekregen. En na het doornemen van de waslijst aan verbeterpunten, hebben ik en Dominique het (oa) nog even gehad over het bedrijfsuitje en de foto's hiervan.

O.a. heb ik deze link gekregen, waar foto's op staan van dit bedrijfsuitje. Dus ben je weer vergeten hoe alle dieren, of misschien wel belangrijker al je collega's er in het noorder dierenpark uitzagen? Volg dan even deze link:

http://www.essenstraat12c.nl/

Even bij foto's zoeken, dan vind je zelf de foto's van het bedrijfsuitje...
Jullie staan er allemaal op!

PS: hebben jullie ook allemaal een kerstpakket gekregen?

Zo dat zijn prima collega's!!

Demetrius schreef: Zo dat zijn prima collega's!!

Toch ook een beetje de motivatie voor mijn werk...

woehoe! de cd-bonnen zijn binnen. Krijg je trouwens 20euro voor een persoon? ik heb nog wel meer mensen de gouden tip gegeven. Wie wil er bij het Nipo werken? Noem dan mijn naam...

Mijn cdbon is ook binnen...

En je moet je natuurlijk nooit via Kiffen opgeven. Die koopt toch alleen maar van die house-muziek... Geef liever mijn naam; en je weet zeker dat die cdbon nuttig besteed wordt...

Carloz schreef: En je moet je natuurlijk nooit via Kiffen opgeven. Die koopt toch alleen maar van die house-muziek...

Ophouden nou. Ik wou net zo'n singeltje van de tokkies halen (het is altijd kerst wat de klok slaat...)