Ok, ik ga me NU opgeven.. Van Til, mail die lui gewoon ff dat je ook meegaat, weten die lui veel.. btw personeelsblaadje? nooit gezien, weet je zeker dat je voor TNS NIPO werkt en niet voor TNS Thuiszorg?

Loewie schreef: personeelsblaadje? ?

Ja. beetje over het reilen en zeilen van o.a. Kim, wie wie is en nog meer van dat soort onzin. Kun je je toch een beetje voorbereiden op het uitje...

Er gaan geruchten dat Kim, Dominique en Anneke dit topic geregeld in de gaten houden. So beware :twisted:.

Eigenlijk is Harry best triest dat hij gewoon zijn uren uitzit, terwijl hij dat NIPO verfoeit... Neem een voorbeeld aan Lennert en mij! Huichelaar! Ga weg daar!

Hee, jammer trouwens dat Judith niet komt. Dat is de NIPO-babe bij uitstek!

K%S schreef: Hee, jammer trouwens dat Judith niet komt. Dat is de NIPO-babe bij uitstek!
Hahahaha wat zal er hard gelachen worden in de NIPO-kantine, over 5 minuten onder te theepauze :).

Bevestiging van het gerucht, deze mail:

Dag Harry,

Omdat we stiekem hebben meegelezen op jullie GSV forum weten we dat je onze
uitnodiging voor het uitje niet hebt ontvangen. Zeer waarschijnlijk is er
iets mis gegaan met het versturen, maar we willen je graag laten weten dat
ook jij van harte welkom bent op onze CATI@HOME-dag <mailto:CATI@HOME-dag>
voor de noordelijke provincies. Hieronder stuur ik je alsnog de
uitnodigingsmail (ookal staat deze op jullie forum :0) ) zodat je nog even
kunt nalezen wat de plannen zijn. Wil je ons laten weten of je van de partij
bent?
Nogmaals excuses voor het feit dat je de mail niet hebt ontvangen. We hopen
het 23 oktober goed te kunnen maken :0) !!

Met vriendelijke groet,

Kiffen schreef: (Harry, heb jij al een bonnetje?- of gunnen ze je uberhaupt niks...)

Lieve Kim, Anneke en anderen, ik heb ook nog geen cd-bon gekregen, wanneer mag ik die op de deurmat verwachten?
Groetjes,
Harry

P.S. de communcatie gaat veel beter zo!

Hahaha wat thof zeg, die Harry mag via de achterdeur die GSV-forum heet, toch naar de dierentuin :).

grumpfgloeiendegloeiende! zie ik net dat er voor 1 okt. moet worden gereageerd. Gaat iedereen nou een beetje heen ofnie? Zo ja, dan probeer ik een en ander te regelen...

Tuurlijk gaat iedereen!

Ik wel tenminste...

Heerlijk wakker worden. Wil je inloggen 5 minuten nadat je uit bed komt, is er storing. Geweldig. 'k hou van NIPO.

wordt ik gister gebeld door Nipo... of ik nog mee ga... Zijn er nou wel of niet mensen die er heen gaan. Ik weet dat Roberto gaat, maar verder nog iemand? Ik zou vandaag ff terugbellen namelijk...

sterker nog: ik heb me aangemeld...

Ik heb me ook aangemeld, netjes vóór 1 oktober.

Hela hola pakken we allemaal dezelfde bus morgen?

Wat mij betreft gaan we idd een beetje met dezelfde bus en zo...

ik heb even gekeken op ov292ov.nl:
11 uur worden we ontvangen met taart en koffie

Er zijn, om een beetje op tijd te komen, 2 varianten mogelijk:

  • 9.03 weg vanaf groningen CS 10.08 aankomen in Emmen.
  • 9.17 weg vanaf groningen CS en om 10.53 aankomen in Emmen.

Omdat ik om 10.08 nog vrij weinig in Emmen te zoeken heb, leek mij de tweede variant ondanks de flink langere reistijd, het beste. Kiffen en van Til fietsen om 8.50 uur (uiterlijk 8.55!) weg van de saffier, dus als er nog mensen meewillen, moeten ze optijd zijn. En dus om 9.17 met de trein. Wie pakt deze trein nog meer?

Hier enkele foto's van ons bedrijfsuitje:

Olifanten...

Rara wat is dit?

Onder moeders papaplu:

Krokodillen zijn gevaarlijk...

Wemekamp...

De supervisors :o:

De rest van de foto's is mislukt of te lelijk...

Het was dikke pret, ben weer helemaal bijgepraat.. en toch ook nog een paar leuke diergeluiden opgedaan.

helden dat jullie zijn! Ik baal nu al dat ik er niet was

En nu online voor alle Nipo'ers in Nederland, Wemekamp en Postma op de foto op de NIPO-site:

Ziet er heel gezellig uit jongens...

Lache...

Tillemans staat er ook op, kijk maar: