Loewie

Ik check net ff in mn pauze mn mail waarin staat dat er een bedrijfsuitje is op 23-10 met de bellers uit de 3 noordelijke provincies. Opgeven voor 1 oktober. Welke telefoonslaven hebben hier oren naar?? Sterker nog, Van Til je hebt voorspellende gaven, precies wat je wil. Alleen geen gratis eten en drinken, alleen gratis toegang voor het dierenpark. Alleen heb ik dus een week OV bedenk ik net.. maar als er nou veel leute zijn..

Ik ben van de partij. Vooral die rooiebipsapen gaan bezocht worden...
Raar eigenlijk. Het hele uitje heeft niks met bellen te maken.

Ik ben er denk ik ook wel bij.

Ik ook!
Super zeg. Moet nog even goed nadenken over wat ik in mijn picknick mandje ga stoppen...

altijd al die Kim in het echt willen zien...

Ja vet dit. Denken ze iedereen met elkaar in contact te brengen kennen ze elkaar. Ben er denk ik ook bij.

Ik ben niet van het Nipo-instituut maar kan wel ranzig bellen. Ik neem aan dat dit geen belEMMERing vormt.

Wie de woordgrap snapt, mag ook mee.

Hier doe je het, naast de uitdaging, toch allemaal voor. Is er wel vervoer e.d. geregeld? En kun je de uren die je maakt in de dierentuin gewoon declareren?

Ja, onder uurlooncode 6.

Wat een huichelaar die Van Til, nu is-tie erbij hoor! En verder maar 1x in de 2 weken werken...

Lennert, zouden wij ook nog welkom zijn?

ik neem aan van wel, ik heb nooit een matige beoordeling gehad...

wat tof zeg dit, vooral die koffie met gebak bij de ingang!!! Zal supervisor Christa die verzorgen??? Ik ben erbij!

Wat kost een retourtje Emmen eigenlijk?

Vent, kijk even op ns.nl....

of ov9292 of zo...

Heerlijk trouwens het nipo, net 30 minuten storing....

jajajajajajaja, ok t kost 8 euri heen en weer. plus je eigen versnaperingen, Alabama! Hoeveel uur moet ik daar wel niet voor bellen??

Carloz schreef: Heerlijk trouwens het nipo, net 30 minuten storing....

hoho van 10:00 tot 10:40, 40 minuten dus! heb je dat wel netjes gedeclareerd onder code C0235? Khad twee weken terug ook al, toen kon ik niet aanmelden, net zo`n soort storing, krijg ik gewoon ff een kleine 30 euro uitbetaald zonder er een minuut voor te bellen!!! Heerlijk dat Nipo!

Vent, wat is jouw uurloon? Of kan ik nu niet rekenen?

en ja hun officiële bericht is 10.00 tot 10.40, maar ik zat om 10.15 nog te bellen. Daarna werd ik eruit geknald. Misschien dat je nog wel je onderzoekje af kon maken tijdens de storing, maar geen nieuwe meer kon beginnen...

Carloz schreef: Vent, wat is jouw uurloon? Of kan ik nu niet rekenen? ..

vent, mijn uurloon is denk ik hetzelfde als dat van jou (alhoewel, jij met je duitstalige onderzoeken, misschien heb jij jezelf al opgewerkt in de niporegionen tot enqueteur type b) dus volgens mij is dat iets van 7,34 netto. doe je dat maal 3,75 kom je toch snel uit op zo`n 27,53 euro. niet slecht dacht ik voor 2x proberen in te loggen.... moet je ook eens doen!

en ff ontopic, nog mensen van plan om de zuidoezbekistaanse eentand tijger en zijn vriendjes te bekijken en mede hierdoor zijn mede nipotianen beter te leren kennen?

Ik heb de e-mail van Nipo niet gekregen, ik heb eigenlijk nog nooit een e-mail van nipo gekregen. Alleen het altijd boeiende personeelsblaadje. Waarom?

Volgens mij is het NIPO uitje alleen voor werknemers waar ze trots op kunnen zijn... maar om je toch even lekker te maken hier de tekst van het emailtje...

Beste Collega's,

Eindelijk is het dan zover en gaan we met de CATI@HOMEenquêteurs op stap!

Omdat we de uitstapjes voor iedereen bereikbaar willen houden en jullie niet
teveel op (reis)kosten willen jagen hebben we besloten om per provincie iets
te organiseren. Omdat ons CATI@HOME corps in het hoge noorden uit (nog)
niet zo veel enquêteurs bestaat hebben we besloten om de provincies Drenthe,
Friesland en Groningen samen te voegen. We willen alle collega's waar we trots op kunnen zijn, uit deze
omgeving van harte uitnodigen om zaterdag 23 oktober om 11.00 uur naar het
Noorder Dierenpark in Emmen te komen!

De toegang tot het park komt uiteraard voor onze rekening en wij willen
jullie graag trakteren op koffie & gebak.
Op deze manier kunnen we allemaal (nogmaals) kennismaken met elkaar. De rest
van de middag kan worden doorgebracht in het park, al dan niet in het
gezelschap van één of meerdere collega's. Voor de nodige etenswaar & lafenis
dient verder wel zelf gezorgd te worden.......

Omdat we bij het dierenpark het één en ander dienen te reserveren willen we
graag voor 1 oktober weten wie er allemaal op deze dag aanwezig zullen zijn.
Breng ons daarom snel via een reply op deze mail op de hoogte van je aan- of
afwezigheid. Ook als je niet partij bent willen we dat ook graag van je
horen. We kunnen het programma dan bijtijds aanpassen als dat nodig mocht
zijn. Vanzelfsprekend worden jullie tijdig op de hoogte gebracht van het
definitieve programma en ontvangen jullie een duidelijke routebeschrijving
als dat nodig mocht zijn.

De TNS-nipo gastvrouwen voor deze dag, Anneke, Dominique en Kim hopen jullie
allemaal op 23 oktober te mogen ontmoeten in het Noorder Dierenpark.

Tot ziens in Emmen!

Namens de gehele afdeling Nipofoon,

blablabla

K** blablabla
Projectbegeleider TNS NIPO Callcenter
TNS NIPO
E-mail cblablabla@tns-nipo.com
Telefoon +31 blablabla
Fax +31blablabla
Internet www.tns-nipo.com

bijlage:

NB: ivm privacy etc. is dit bericht enigszins aangepast...

Leuk plaatje erbij, hupsakee. Hoeveel Nipolen hebben we trouwens op de GSV? T wordt steeds gekker... Als je het mij vraagt wel een stuk of 20 mensen. Doet er ook niet toe. Wel wil ik een keer die cdbonnen voor die mensen die ik de gouden tip heb gegeven. (Harry, heb jij al een bonnetje?- of gunnen ze je uberhaupt niks...)