zo, het moet niet gekker worden daar!!!!
Maar eh waarom worden juist jullie flatjes zo graag bezocht???
ik ben het steeds meer eens met sabine, i don't wana live there.....
Kijk mijn bunker is gewoon onneembaar. Junks die op de stoep de ingang blokkeren, mijn tweede handsshop die alleen maar spullen verkoopt die niet uit mijn eigen kamer komen, 3 heidenen als huisgenoten die accuut iedereen die binnenkomt gaan bekeren.... en natuurlijk de erotheek rechts voor mijn deur. Zeg nou zelf sloten, wat achterhaald zeg,

elsbezemer schreef: Tja dat was vorige week maandag opgenomen, was er opeens een vent met een koevoet in zijn tas over ons balkon aan het klimmen! Die 'inbreker' was echt zo op de 4e verdieping waar die moest wezen.. Misschien een optie voor energiebesparing, via de balkons ipv de lift?

En je hebt hem niet eens van het balkon afgeduwt?! :wink:

Bij het zoontje van ds de Niet is ook ingebroken hoorde ik op bk van hem. Hij zei dat de politie wel weet wie het is alleen geen bewijs heeft. Het is iemand die net uit de jail is en dan weer op zoek gaat naar geld voor z'n drugs.

belachelijk dat zulke situaties zich mogen voordoen!!!! Kunnen we gewoon niet die crimineel een ander leven laten zien????? Kunnen wij gewoon geen stuff voor hem halen, wat hij kan gebruiken onder het genot van een stichtelijk woord???

Pff... met al die enge verhalen heb ik nog een reden erbij om niet op kamers te gaan in Vinkhuizen :wink:

Sabine schreef: Weer een voordeel van niet in Vinkhuizen wonen! :lol:
Joshiman schreef: ik ben het steeds meer eens met sabine, i don't wana live there.....
Machteld schreef: Pff... met al die enge verhalen heb ik nog een reden erbij om niet op kamers te gaan in Vinkhuizen :wink:

Ik denk dat de motieven achter dit soort opmerkingen in de sfeer van jaloesie, en machteloosheid liggen. Men WIL naar Vinkhuizen!!

met dit weer is het helemaal niet erg om in vinkhuizen te wonen hoor, lekker gezellig op het balkon!! :lol:

idd weer een reden om in vinkhuizen te willen wonen!!

Infamous angel
Liesje schreef: met dit weer is het helemaal niet erg om in vinkhuizen te wonen hoor, lekker gezellig op het balkon!! :lol:

&

Henri!! schreef: idd weer een reden om in vinkhuizen te willen wonen!!

Haha, laat me niet lachen! Ik heb hier ook een prima (vooral ruim) balkon( wat, zelfs 2!) en het is niet eens vinkhuizen. Lekker rustig, zon van 's ochtends tot 's avonds en ik kan binnen 5min. op een terrasje zitten in de binnenstad.
Daarvoor hoef je echt niet in Vinkhuizen te wonen

Gezellig met veel GSV'ers in de buurt! En je bent zeker ook altijd in 5 minuten (lopend!) op bijbelkring? Ik ben jaloers! :lol:

Animal schreef: Gezellig met veel GSV'ers in de buurt! En je bent zeker ook altijd in 5 minuten (lopend!) op bijbelkring? Ik ben jaloers! :lol:

[offtopic]Tsja, daar noem je een puntje.... Vinkhuizen is zo ver weg.... :wink: Maar dat is voor mij nog niet reden genoeg om daar te willen wonen, iemand die mij kan overtuigen? :lol: [/offtopic]

Is er nog iemand die een inbreker in huis heeft gehad?