Liesje

jaja, er is een junk aan de gang in vinkhuizen, de een na de andere flat wordt leeggeroofd, heel vinkhuizen in rep en roer!! :badass:

waar is er ingebroken dan? :wink:

voor een inboedelverzekering ben je een beetje laat

ik weet alleen dat hij met een grote schroevendraaier of ander breekijzer je raampje boven je balkon openbreekt, dan met zijn hand het bovenste knipje van de deur openmaakt en nog wat verder breekt en rammelt om de onderste open te krijgen...

ook goed voor een hoop rommel en vooral actief tussen 2100 en 2400, houdt van het haastige werk, neemt niet de moeite om eens goed rond te kijken en neemt vooral waardevol draagbaar spul mee

ik kan maar één tip geven: doe zo snel mogelijk een slot op je balkondeur, eentje met sleutel, en doe de deuren op nachtslot als je weggaat :idea:

Rare titel trouwens, ik dacht eerst dat ik een inbreker moest helpen. Maar waarschijnlijk moet ik een komma lezen na "help"...

Tolle schreef: ik weet alleen dat hij met een grote schroevendraaier of ander breekijzer je raampje boven je balkon openbreekt

Bedoel je echt het balkon, aan de achterkant dus?

Animal schreef: [..] Bedoel je echt het balkon, aan de achterkant dus?

ja, tot vier verdiepingen hoog

allemechtig. Hondsbrutaal dus... (respect!)

Oh oh, laat ik nu net op de 4e verdieping wonen :(

Infamous angel

Klopt idd dat er eentje ronddwaalt daar en afgelopen weekend was ie bezig rond de Saffier, dus wees gewaarschuwd! Wat ik er tegen zou doen? Ff investeren in goede sloten.

Gotcha Limited Edition: Vang de dief, en breng 'em naar soos!

Animal schreef: Gotcha Limited Edition: Vang de dief, en breng 'em naar soos!

Dat lijkt me typisch een klusje voor de GotchaK!ing :lol:

hahaha, daar ben ik het ook wel mee eens, kunnen er weer heel wat mensjes (hè Agnes?!) met een gerust hartje slapen!! :wink:

Ssssssst! Dit topic staat niet intern... Hebben jullie me nog niet rond de Saffier zien sluipen met mijn waterpistool? :shoot:

Ik stel voor dat we Patrimonium gaan boycotten. Iedereen moet nieuwe en goede sloten eisen en tralies voor de kleine raampjes. Anders zetten we in de krant, dat je in huizen van Patrimonium niet veilig kan wonen.

Animal schreef: Ssssssst! Dit topic staat niet intern... Hebben jullie me nog niet rond de Saffier zien sluipen met mijn waterpistool? :shoot:

De UK heeft er ook al lucht van gekregen, ze wouden contact met me hebben 8)

Agnes schreef: Ik stel voor dat we Patrimonium gaan boycotten. Iedereen moet nieuwe en goede sloten eisen en tralies voor de kleine raampjes. Anders zetten we in de krant, dat je in huizen van Patrimonium niet veilig kan wonen.

Is misschien licht overdreven, maar Patrimonium is inderdaad nogal laks in zulke dingen. Maar er is een huurdersvereniging... (Patrimonium Huurdersvereniging Vinkhuizen Parelstraat 348
9743 JZ Groningen)

Ik neem aan dat dat in een van de appartementen is in de ouwe lullenflat voor de grote parel? Ik vind het inderdaad wel een puntje van patrimonium. Ze mogen onze veiligheid best garanderen,.. althans,.. de mogelijkheid geven om zeg maar die deur met sleutel op slot te doen.

Het enige nadeel is dat je via de grotere ramen ook prima binnen kan komen..... hoe???? Dat is heel makkelijk en dat ga ik hier niet luid en duidelijk verkondigen.....

Al het zgn. hang- en sluitwerk is gewoon sterk verouderd! Staat er niet ergens in het contract dat "de verhuurder" moet zorgdragen voor deugdelijk hang- en sluitwerk? Ofzo.

Moet je kijken wat ik in mijn inbox vond:

Beste Lies,
via postings op de site van de GSV hoorde ik van de
'golf van inbraken' op Vinkhuizen. Ik zoek studenten die
mij er iets meer over kunnen vertellen, voor een mogelijk
stukje in de UK. Zou je even contact op willen nemen?

Bij voorbaat dank,

Rene Fransen
redactie UK

Misschien iemand anders die er iets meer over kan vertellen? Mail ff naar deze beste meneer: r.fransen@bureau.rug.nl

Liesje schreef: Moet je kijken wat ik in mijn inbox vond: Beste Lies, via postings op de site van de GSV hoorde ik van de 'golf van inbraken' op Vinkhuizen. Ik zoek studenten die mij er iets meer over kunnen vertellen, voor een mogelijk stukje in de UK. Zou je even contact op willen nemen? Bij voorbaat dank, Rene Fransen redactie UK Misschien iemand anders die er iets meer over kan vertellen? Mail ff naar deze beste meneer: r.fransen@bureau.rug.nl

Ik heb dhr Fransen al aan de telefoon gehad, hij is op zoek naar mensen bij wie ingebroken is. Als je nog mensen kent, misschien willen die hun verhaal ook wel kwijt.

Bij Maartje Stellingwerf en Carolien is ingebroken..., maar das al een tijdje terug

Agnes schreef: Bij Maartje Stellingwerf en Carolien is ingebroken..., maar das al een tijdje terug

het ging dhr Fransen vooral om de golf van afgelopen anderhalve tot twee weken...