Oké, is goed. Omdat je het zo lief vraagt.

Hier met die Superdieren!

Ik heb nog wel Disco's van de Plus

yuck. spaarsystemen van winkels anders dan de AH zijn überhaupt niet cool.

ja ze zijn ook heel lelijk

Mijn moeder is er anders helemaal weg van. Het was nogal een shock toen ik laatst beneden kwam en ze ineens riep : "I just came to say hello!" Ze kent nu van alle populaire liedjes één regel van de disco's.. haha.

Paula Lunenborg

Mag ik hier ook een oproep doen voor nog slechts 2 coop zegels? Dan heb ik er namelijk 48 en dat is toch een heel boodschappenpakket bij elkaar!

Paula Lunenborg schreef: Mag ik hier ook een oproep doen voor nog slechts 2 coop zegels? Dan heb ik er namelijk 48 en dat is toch een heel boodschappenpakket bij elkaar!

ik heb 1 voor je, neem ik vanavond voor je mee!

Ik heb op de HV ook nog in de aanbieding, wie het eerst komt wie het eerst maalt

(ergo, kom optijd op de HV!)

Ik heb ook nog een pakketje superdieren. Ik geef ze liever aan iemand hier dan aan van die schooiende kinderen voor de ingang :).

Koning Drietand

Wat is het verschil tussen Berend en schooiende kinderen? Misschien vind ik Fleurke nog wel vervelender.

Berend staat niet voor de ingang :).

loisvdiermen
Sietske schreef:
Paula Lunenborg schreef: Mag ik hier ook een oproep doen voor nog slechts 2 coop zegels? Dan heb ik er namelijk 48 en dat is toch een heel boodschappenpakket bij elkaar!

ik heb 1 voor je, neem ik vanavond voor je mee!

Heb er nog 2 in m'n jaszak gevonden gister ;)
Dus dan heb je er iig genoeg!

Ik heb 025,040,112 en 142 (zwarte neushoorn, amerikaanse zeearend, struisvogel en groenlandse walvis) in de aanbieding. Ophalen of aan me vragen op soos.

Super, die moeten we allemaal nog!
Wil je die bewaren voor Snackbar 224?

Wij hebben dubbel: 9, 9, 97, 99, 172 en 182

Wij sparen ook superdierenplaatjes. Wil je ze meenemen naar soos?

Binnenkort organiseert Henri een ruilbeurs!
:affetot:

Hier liggen ook nog een paar pakjes. Ik ben daar niks mee nodig.

H3nQ schreef: Hier liggen ook nog een paar pakjes. Ik ben daar niks mee nodig.

Geef die maar aan Hans mee, dan komen ze vanzelf bij mij. dank u

Haha, grapjurk! Die gaan naar z'n B.K. leider!
zo is het ook