He Fré, volgens mij zit ik bij jou in het groepje! ;) gezellig!

Koning Drietand

Och bittere ellende.

Nee grapje natuurlijk. Heb je er al een beetje zin in?

uiteraard! lijkt me super gezellig en qua gesprekken over het geloof heb ik natuurlijk ontzettend veel steun aan jou ;)

Koning Drietand

Wat weet ik nou over dat soort onderwerpen? Alsof ik daar iets mee heb. Volgens mij moet je dat prima zelf kunnen toch? En wilt toch niet serieus praten over het geloof met mij, dus ik kan je er dan ook niet bij helpen.

ik heb er heel veel zin in! Ik hoop echt dat we met zn allen veel mensen in de stad Groningen zullen aanraken met Gods liefde! Vergeet niet te bidden voor het project, ook al doe je zelf niet mee!

[quote="Paarshaas"]Wat weet ik nou over dat soort onderwerpen? Alsof ik daar iets mee heb. Volgens mij moet je dat prima zelf kunnen toch? En wilt toch niet serieus praten over het geloof met mij, dus ik kan je er dan ook niet bij helpen.[/quote]

vandaar mijn woorden tijdens regio-weekend fre :wink:

RianneS schreef: ik heb er heel veel zin in! Ik hoop echt dat we met zn allen veel mensen in de stad Groningen zullen aanraken met Gods liefde! Vergeet niet te bidden voor het project, ook al doe je zelf niet mee!
En de rest van het jaar? Lijkt me goed om ook te bidden dat het niet bij anderhalf uur naastenliefde per jaar blijft :P. Stel je voor dat we dit elke week zouden doen, hoeveel impact zou dat maken! Wordt vast mooi, heb er wel zin in!
BerniceSmit

Wat was dat supertof!

Geniale actie. Ik heb er echt van genoten!

lief kernteam, bedankt voor jullie noeste arbeid om het allemaal klaar te krijgen, mijn complimenten! Wat mooi dat Onze Vader het project zo gezegend heeft!

Het was goed! Cool om met zoveel mensen Gods Liefde actief uit te stralen!

Fantastisch project, heb een hele leuke en geslaagde avond gehad!

Wel een mooie grap dat mijn mp3 speler uit de kerk is gejat tijdens de outreach. Nou ja, zoals de groningers plachten te zeggen: iemand anders had het blijkbaar meer nodig... Als degene ook nog naar de lyrics luisterd dan is er nog 1 iemand extra bereikt :P. Check maar Lecrae en z'n cd Rebel op youtube.

Avond was leuk verder!

staan er goeie preken op?

King B schreef: staan er goeie preken op?
Ook dat nog, en preken in rapvorm, nog beter, die onthoud je tenminste. Nogmaals check lecrae.

Heb je nog bij de beheerder gevraagd of ie gevonden is? er waren namelijk constant mensen aanwezig in de kerk..
Iedereen bedankt voor het meedoen gister, ik vond het een hele mooie avond! Fantastisch om al die enthousiaste verhalen te horen!

Hulde! echt. heel tof.. zoizo een aanrader voor volgend jaar! bedankt..

N.B. Steendam

Onze taal:

Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.

Eten met daklozen was erg leuk. Organisatie bedankt!

Lukkiestrike

Ik vond het ook een erg mooie avond!

Was tof :) lekker Poele met Arend en ex-gedetineerden.