Roskam

"Jullie zijn het licht in de wereld. Een stad die boven op een berg ligt, kan niet verborgen blijven. Men steekt ook geen lamp aan om hem vervolgens onder een korenmaat weg te zetten, nee, men zet hem op een standaard, zodat hij licht geeft voor ieder die in huis is. Zo moet jullie licht schijnen voor de mensen, opdat ze jullie goede daden zien en eer bewijzen aan jullie Vader in de hemel." (Mattheüs 5:14-16)

Outreach is een initiatief van een team christelijke jongeren om vrijwillgersprojecten uit te voeren rondom kerst. Wij willen graag wat betekenen voor de mensen die niet zo'n mooi en comfortabel leven hebben als wijzelf. Op deze manier willen we Gods liefde laten zien aan onze medemens.
We willen dit doen omdat we erin geloven en willen uitstralen dat God van iedereen houdt. In de Bijbel lezen we ook dat Jezus naar iedereen toeging, ongeacht het uiterlijk, achtergrond, beroep, omstandigheden, moeilijkheden of verleden van een persoon. Dát is echte liefde.

Check de voor meer informatie en meld je aan!

Yes! Dat ziet er allemaal goed uit. Veel succes met de verdere organisatie.

Ik heb me hier vorig jaar echt een hele gave avond mee gehad. Als je dat ook wilt raad ik je aan om je op te geven!

absoluut een aanrader ja! Een hele toffe ervaring om zo samen Gods liefde aan de stad Groningen te laten zien!

Vanaf vandaag kan je je opgeven!

Koning Drietand

Mijn aanmelding is al binnen.

Ik zag het, heel goed ;)

Koning Drietand

Mag ik trouwens mijn eerste en tweede keus nog omwisselen?? zo ja is dat nu geregeld?

jep

heeft iedereen zich al aangemeld?? :) Gewoon doen!

Ik doe trouwens mee. Wie nog meer?

Lukkiestrike

ik heb me ook opgegeven!

Even een een-tweetje? :)

Lukkiestrike schreef: ik heb me ook opgegeven!

Ow, leuk! Kunnen we lekker bijkletsen.

Ik ook!

Vorig jaar was het erg leuk! Ik heb me dus ook opgegeven; heb er zin in!

toffe projecten, heb me opgegeven! krijg je ook een mail ter bevestiging? en doen er veel GSV-ers mee?

Loopt het al een beetje storm met de aanmeldigen?

Zoals je zegt: een beetje... Dus kom op mensen, meld je aan! De deadline is morgen!

yehes op de valreep! kdoe mee, lekker poolen!! wordt tof....

Tof wordt het zeker! En er kunnen nog veel meer mensen bij! Dus meld je nog even aan en laat andere mensen zien wie God is!