BerniceSmit

Ik doe mee!

Wat is precies het onderdeel 'inschrijven' om 17.00 uur? Kun je je dan alsnog opgeven of moet het per se vandaag?

Jehes, geef je op nu het nog kan! (zojuist gedaan)

Ben er ook bij, veel beter kun je een donderdagavond niet besteden volgens mij (tijdens de winterstop dan :P ).

Ik wil ook wel meedoen met het poolen met ex gedetineerden.

Goed project. Ik heb ook even gewacht tot de deadline, maar ik doe mee.

zo, ik heb er zin in!

Ben schreef: Ik wil ook wel meedoen met het poolen met ex gedetineerden.

Ben, dan moet je je aanmelden via de website:

succes!

erika schreef: Wat is precies het onderdeel 'inschrijven' om 17.00 uur? Kun je je dan alsnog opgeven of moet het per se vandaag?

Op 18 december om 17.00 uur kan je je melden bij je projectleider en je inschrijfgeld betalen. Als er nog mensen komen die zich niet hebben opgegeven kijken we natuurlijk of er nog ergens in de projecten plek is. Iedereen die zich al ingeschreven heeft wordt echter van tevoren al ingedeeld, dus er zullen al veel projecten vol zitten. Ik wil je daarom stimuleren om je nu op te geven.

Omdat we nog niet voldoende aanmeldingen hebben voor alle projecten is de deadline verschoven naar dinsdag 9 december
Mensen die zich nog niet hebben opgegeven krijgen dus nog een kans om mee te doen met Outreach en op 18 december het licht van Gods liefde te laten stralen in Groningen!

Ik hoop van harte dat nog veel mensen zich zullen aanmelden; voor iedereen is er wel iets te doen, om te laten zien dat het tof is om Gods kind te zijn; geef je dus gewoon op!

Ik vind het een leuk initiatief! Ik doe ook mee!

Ik heb me eerder ook al opgegeven. Hoeveel aanmeldingen zijn er ongeveer?

Hoeveel aanmeldingen er nu zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat er nog meer bij kunnen! Vandaag kan je je nog opgeven. Het zou echt mooi zijn als we met een hele grote groep iets kunnen laten zien van de liefde van God volgende week donderdag!! Zoals HT al zegt: voor iedereen is er wel iets bij. Als je het spannend vindt om te getuigen met woorden kan je het met daden doen. Geef je op!

Klarien schreef: Als je het spannend vindt om te getuigen met woorden kan je het met daden doen. Geef je op!

huh? dus juist als ik het spannend vind om met woorden te getuigen mag dat weer niet...

sorry roel, er had te voor moeten staan...

Klarien schreef: sorry roel, er had te voor moeten staan...

geeft niet, ik zit ook maar wat te pesten. maar wanneer wordt bekend in welke groep je bent ingedeeld van de top 3 die je moest opgeven? hiervan krijg ik graag bericht.

Ik heb al mail gehad. Hoewel Klarien had aangegeven dat ik ergens anders bij zou zitten...ik wil mijn steekpenningen terug.

Poolen en bowlen is anders ook bijna sporten voor mij Arend. vandaar dat ik in de war was. Iedereen heeft inmiddels een mail gehad. Zouden jullie nog willen bidden voor de projecten en de mensen waar we naar toe gaan?

Koning Drietand

zit het al helemaal vol of gaan jullie vanavond bij de kerstsing-in nog mensen motiveren om mee te doen?