Ziet er goed uit op die foto's, jammer dat ik niet aanwezig kon zijn...

Ik kan deze schitterende avond in een woord samenvatten, maar dat doe ik niet.
Er werd prachtig gespeeld door de mensen die optraden! Zeer klasse en ik hoop dat zoiets vaker wordt georganiseerd! Perfecte locatie, perfecte muziek (op wat kabeltjes na) en een prima sfeer! Bedankt!

Ik heb genoten gisteravond! afgezien dan dat bij mijn optreden een paar dingetjes fout gingen, maar volgende keer beter.

super nice, GSV publiek super bedankt, ik vond het fantastisch

Zo.. zekers. Was gaaf. We hebben er als band ook erg van genoten.
Wat ik hier nog even kwijt moet, na het zien van de foto's. Misschien vroegen mensen zich af waarom onze bassist eruitzag, zoals hij eruit zag. Onze bassist had vorige week vrijdag een operatie aan zijn kaak ondergaan. Dit leide tot vele bloeduitstortingen, opgezet gezicht.. de hele mikmak. enfin; dit niet ten voordelen van zijn uiterlijk. Hij is nog herstellende dus, uiterlijk gezien.
dit wou ik nog even melden; volgens mij was dit niet gebeurt.

cheerss!!

ps; mensen die nog onze demo willen; 2,50. kom gerust langs of laat het ff weten :)

Vond het ook supertof gisteren! Zowel de 'GSV-band' als the Optimists waren echt tof! Vroeg me inderdaad al af door wie die bassist van laatstgenoemd bandje was toegetakeld. Maar nu snap ik het. Ik heb zn handtekening trouwens. Op een gesigneerde cd :wink:. Kan em aanraden.

Herbsgarden

Doe mij ook maar een demo, Jeroen. Lekker goedkoop trouwens, die van Pieternel was vier keer zo duur. (Maar het geld ook meer dan waard hoor.)

Heissss, ik heb van je genoten!!

Iedereen eigenlijk, behalve Jessica...

haha ja die foto is toch wel goed gelukt al zeg ik het zelf. maar ook ik heb me prima vermaakt hoor Rob!