Jero&4Berg

GSV'er, Er is voor u een heus GSV-Popconcert georganiseerd!! De GSV'ers zullen hun pop- en rockkwaliteiten met veel volume en enthousiasme laten horen, door middel van een gevarieerd programma. Het vindt plaats op donderdag 3 april om 21:00 in de theaterzaal van Huis "De Beurs" (A-Kerkhof Zuid Zijde 4). Om de kosten te drukken vragen we 0 euro entree (contant betalen). Vanwege de open soos die volgt na het concert zijn de potentials ook van harte welkom, dus laat het hen ook weten en neem ze mee! Omdat er nog plek is in het programma voor een nummer/act, kun je je nog opgeven via een mailtje naar marjoleinvanessen@hotmail.com. Wees allemaal bij dit knallende concert! CKC'08

N.B. Steendam

Tof! Ook leuke poster, ik ben erbij.

Toffe poster! Ik denk dat ik er ook wel ben.

$2,50? dat is geen €2,50

Scheelt weer. Bin benaid, verder (ik kan zelf alleen maar headbangen).

Zolang het rockt kom ik langs

ik wil flauw noch vervelend doen, maar 2,50 euro is niet in de geest van Boerma. of gaat de opbrengst rechtstreeks naar de Optimists?

De geest van Boerma leert ons dat bijvoorbeeld CKC activiteiten door de vereniging worden betaald. De vereniging heeft aan het begin van de vereniging echter uitgesproken dat zij er mee instemt dat de CKC €450,- krijgt. Mocht de CKC veel en/of dure activiteiten organiseren dan zullen de leden geld bij moeten leggen. Misschien een idee voor de volgende fiscus om de CKC meer geld te geven.

ik ben erbij!!

prachtig idee, staat in mn agenda!

Ik hoor net dat het concert toch in de geest van Boerma gehouden zal worden, dus er wordt geen entree gevraagd! Zegt het voort, en komt allen!

Herbsgarden

Mooi! Maar hoe en wat en waarom? Was het eigenlijk helemaal niet nodig om entree te vragen, gaan jullie nu andere activiteiten schrappen en zo ja: welke activiteiten, heeft de fiscus een speciaal potje geopend en zo ja: welk potje en hoe kun je als commissie de fiscus zo bewerken dat hij meer geld geeft?

Er is hier sprake van een leuk initiatief dat we de afgelopen jaren nog niet hebben gezien. Dat pleit, in combinatie met de geest van Boerma, voor een gratis concert.
De reden waarom Senaat Van Dijk vond dat voor dit concert toch €2,50 moest worden neergelegd, was omdat de CKC ervoor koos om veel geld uit te geven tijdens het diesconcert. Ik heb ze toen duidelijk gemaakt dat ze keuzes moesten maken en het budget moesten verdelen over alle activiteiten. Toch kozen ze ervoor (en dat is hun goed recht) om een significant deel van het budget te stoppen in het diesconcert. Daarom heb ik er toen voor gekozen om te zeggen: Prima, maar houdt dan rekening met een kleine entree bij je volgende activiteit.

Op deze keuze zijn kritische geluiden gekomen uit de monden van Am. Knapper en Am. Antuma. Deze reacties zijn in dit topic en in deze te vinden. Overwegende dat het gaat om een klein bedrag, er potentials komen en wij het met de kritiek eens waren, is er besloten om het concert gratis te maken.

Ik hoor dat er heel veel toff acts komen in ieder geval, dus gratis of niet, ik ben er zeker bij!

ik ook, 4life

Of je update de poster nog even over de prijs?

Van 5 euro kun je prima een week ronkomen, maar dan kun je wel alleen maar bruine bonen eten, of niet dan.

Anyways, het programma is rond en het wordt ontzettend gaaf, een aanradertje dus!
Er spelen 2 loeigoeie bands en er zijn een viertal kleinere acts die er ook zeker mogen zijn. Gegarandeerd plezier en lekker grevo-gratis, dus neem al je vriendjes en vriendinnetjes mee!

Ilja schreef: grevo-...

Grevangelisch?

Ziet er goed uit allemaal, ben er bij!

Lukkiestrike

ik ook, heb er zin in!

Ik zal er bij zijn, vervolgens op soos een biertje met de Rector.