ik heb er ook enorm zin in!! Volgens Wietze komen er allerlei climaxen, dus het gaat echt knallen...

swingen in huize de beurs en luisteren op soos, het moet niet gekker worden ...

Herbsgarden

Ik heb kom ook.
Ik heb er echt ontzettend veel zin in.
'k Ben vet enthousiast.

Nu blij Wietze? ;)

Herbsgarden schreef: Ik heb kom ook. Ik heb er echt ontzettend veel zin in. 'k Ben vet enthousiast. Nu blij Wietze? ;)

in ieder geval heb jij mij hier heel blij mee gemaakt Jan, dankjewel :?:

Je hebt talent Jan, dat moet gezegd worden.
Ik hoor net dat alles tot in de puntjes geregeld is, dus Marrita heeft er ook zin in!!

N.B. Steendam

Ik ben ook vet enthousiast: trouwens vnaaf in huize de beurs Pop en rockconcert,, wordt wel leuk,, martijn de r. gaat met stokken slaan en herman gaat presenteren alsof hij daarvoor geboren is en ik ga herman na doen,, kortom enjoy te music & entertainment ipv Fiorenta-Psv, The mask of zorro, As good as it gets, of meer van die goddeloze troep op de beeldbuis,,, verwerp de baal, verwerp astarte en kies voor huize de beurs,, tot vnaaf arbeiders!!

N.B. Steendam op dit topic schreef: Ik ben ook vet enthousiast: trouwens vnaaf in huize de beurs Pop en rockconcert,, wordt wel leuk,, martijn de r. gaat met stokken slaan en herman gaat presenteren alsof hij daarvoor geboren is en ik ga herman na doen,, kortom enjoy te music & entertainment ipv Fiorenta-Psv, The mask of zorro, As good as it gets, of meer van die goddeloze troep op de beeldbuis,,, verwerp de baal, verwerp astarte en kies voor huize de beurs,, tot vnaaf arbeiders!!
Gertjan in Syfáris topic schreef: trouwens vnaaf in huize de beurs Pop en rockconcert,, wordt wel leuk,, martijn de r. gaat met stokken slaan en herman gaat presenteren alsof hij daarvoor geboren is en ik ga herman na doen,, kortom enjoy te music & entertainment ipv Fiorenta-Psv, The mask of zorro, As good as it gets, of meer van die goddeloze troep op de beeldbuis,,, verwerp de baal, verwerp astarte en kies voor huize de beurs,, tot vnaaf arbeiders!!

er wordt hier keihard plagiaat gepleegd :O

ik zie geen taak voor de webcie om uit te zoeken wie de schuldige is, laten ze het zelf uitvechten...

was goed man

Het was geniaal! Meesterlijk einde van een leuke avond. CKC en deelnemers bedankt!

This fire is out of control, we've got to burn this city!

Ja geweldig!!
Ik heb er echt van genoten, mooi dat de voetjes zelfs nog van de vloer kwamen.

Brittellies (zoiets heb ik begrepen?) Top!!

CKC en muzikanten bedankt! Het was mooi! :D

Ik heb genoten! :P

Martine schreef: Brettellies (zoiets heb ik begrepen?) Top!!

Voor zo'n enthousiast publiek wil ik iedere week wel optreden! Bedankt! Ook dank aan de andere artiesten natuurlijk, het was mooi!

Het was tof!

Het was leuk! Mooie foto's zeg!

Herbsgarden

Hartstikke leuk! Goed idee ook, stoeltjes vooraan zetten bij een rockconcert ;) Nee, geintje, het was echt leuk. Die bassist van The Optimists moet trouwens een solo-act verzinnen, met z'n toffe zonnebril en z'n moves.

Het was koelieboelie! mooi concert!