Was zeker leuk. VGSR bedankt, maar zeker ook de GSV'ers die mee waren. En onthoud: blijven voetballen, en alles op Erik.

mooi weekend

Doe je ogen open! dan blijf je op en top, fris en fruitig

ach uiteindelijk zijn wij studenten allemaal arme pooiers...

Maar geniaal weekend inderdaad. Vooral de laatste nacht :wink:. Iedereen die mee was, bedankt! Bedankjes kunnen overigens ook gepost worden op . Moet je wel ff je eigen profiel aanmaken. En oja, wie gaat er met mij werken aan een mooi verslag voor in SIC? Aanvullingen mogen naar mij gestuurd worden. Ook opmerkingen die verwerkt kunnen worden in een brief die ik aan Emmeloes zal schrijven. Kommaar!!!

Joehoe, de laatste Grunneger is terug! Was mooi...

Ha! Heb zojuist ontdekt hoe ik mn foto's van mn telefoon online zet.

Zie voor de rest van de foto's van afgelopen weekend.

Wel een beetje dezelfde mensen, sorry :wink:

Oja, nog een leuke voicememo. Hier vind je de voor het geval hij tijdens de Marathon van Rotterdam zou omkomen...

veel te mooi

Tranen gelachen

ja en misschien ook nog een klein beetje onnozel gedaan.. maar daar had je bij moeten zijn..:D

had je zeker bij moeten zijn, gelukkig was ik erbij en heb ik genoten, iedereen bedankt!!!!!

dit is maarten

Hannah schreef: Oja, nog een leuke voicememo. Hier vind je de voor het geval hij tijdens de Marathon van Rotterdam zou omkomen...

alleen jammer dat die zo slecht te verstaan is.

Herbsgarden

Ik was zaterdag toevallig even in Rotterdam en heb daar kabouter buttplug in vol ornaat mogen aanschouwen bij het Boijmans-Van Beuningen. Hebben jullie die bruinwerkende tuinkabouter nog gezien? Net als de Keileweg en de Erasmusbrug enzo toch wel essentieel bij een bezoekje aan die vuige havenstad.

Nee, die kabouter heb ik gemist. Keileweg ook. Bah Jan. De Erasmusbrug daarentegen.. die hebben we van afstand bekenen, gefotografeerd, onderdoor gevaren, overheen gefietst (naja, gefietst... bedankt hoor Erik) en een stilettorun of marathon overheen gelopen.

Ik heb lang getwijfeld naar het museum te gaan, er hangt veel moois. Uiteindelijk voor de gezelligheid van de boot gegaan(al eerder in Boijmans-Van Beuningen geweest)

nog graag gedaan hoor dat fietsen, alhoewel ik nu nog van zweet, maar deze kabouter is me helemaal ontgaan.. maar hij ziet er wel tof uit:P

Wel heel sportief hoor. En nog uitgelopen ook!

Was dit een verplicht onderdeel?

Joehoe! Nog even nagenieten van het weekend. Rick van Dongen had nog wat foto's: