Het GVT Groningen doet ook mee, staat uiteraard voor Groningse Voetbal Team Groningen:

Maurice
Jurjen
Stephan
Pytric

Zoals elk voetbalteam met tweemaal de plaatsnaam in de clubnaam dient er een Mike Mampuya te zijn, ik neem aan dat Wouter Neef (naar eigen zeggen de enige VVV supporter in Groningen) deze rol op zich neemt.

Ik vind alles leuk en aardig Pytric. Maar ik moet om 11.00 nog in Groningen zijn voor de première van www.vivalafocus.nl. Om 12.00 uur de introductie van de raadsledenfilm. Dat moet ik even hartelijk worden uitgelachen door de andere aanwezigen... Ik heb namelijk bagger gepresteerd door Student en Stad in de kroeg te positioneren. Het is sowieso terecht, maar een behoorlijke dissonant...

Ik ben er bij! Bij te weinig voetballers wil ik wel solliciteren voor hangende spits.

helaas, hoewel het me echt superleuk lijkt kan ik er niet bij zijn! heb maandag tentamens....

bij deze. maarten kuijsten gertjan willems ik zijn er bij voor de sportdag..
en het weekend zelf zijn we er ook bij..

Goed bezig mannnen!

Sportcie_VGSR

De teams stromen binnen. Niet alleen van mannen, maar ook van vrouwen. Zo heeft de VGSL net een compleet vrouwenteam aangemeld.

Daar kunt u toch niet bij achterblijven?

Vergeet ook niet u op te geven voor het amicale weekend.
Het gaat allemaal heel erg leuk worden!

heus wel ofzo

Doe eens even relaxed vent.. ben je vanacht wakker gemaakt ofzo.

Zijn er al meer details bekend? Ik ga zelf niet naar de sportdag, maar kan in principe in de loop van de middag wel naar Rotterdam afreizen. Wil dan echter wel graag weten waar ik naar toe moet. Wat voor workshop gaat er gegeven worden?

indeed wat stelt zoon workshop voor?? koken, wassen en dat soort stuff!!??

Volgens mij afwassen, maar het wordt vast leuk :)
En ik geef me bij deze ook op! Inclusief sportdag, ook al ben ik nu nog wel n btje stijf van het vrouwenvoetbal :?

Wohoe! Ich gehe auch mit. Maar dat is ZooLogisch

Okeedan! Wordt een mooie groep mensen!! Als je later komt en je weet niet waar je heen moet, moet je mij even bellen. Ik heb nu ook nog niet echt programmadetails. Als je mij belt wanneer je in de trein zit ofzo, dan geef ik je wel een VGSR'er aan de telefoon die je uitlegt waar je heen moet. Mijn nummer is 0648267966. Zet maar ik je mobiel.

Ik heb voor de sportdag opgegeven:

Heren:
Maurice
Jurjen
Jasper (komt wat later)
Erik
Gertjan
Maarten

Dames:
Willemien
Wyneke
Hannah
(wordt vannacht wellicht nog aangevuld, anders morgen aangevuld met VGSR-meiden)

Voor het hele weekend heb ik doorgegeven:

Erik (geen slaapplek nodig)
Maarten (geen slaapplek nodig)
Gertjan (geen slaapplek nodig)
Willemien (tm ma)
Jessica (tot za ocht/mid)
Pytric (vanaf vr avond tm zondag)
Jannes (vanaf vr avond)
Stephan (vanaf vr avond tm za av)
Niek (vanaf za tm zo/ma)
Harm H (vanaf za tm zo/ma)
Maurice (tot za avond)
Jurjen (tm maandag)
Hannah (tm zondag)
Jasper (tm zo/ma)

Aiai ik sta er nog tussen ook. owee als het een suf feest wordt.

Iedereen die nog een of meer dagen wil langskomen, kan zich nog steeds opgeven. Ik ben als het goed is op elk moment bereikbaar. Het wordt mooi. Ook voor jou Fre!

Ik kom ook nog even langs; vanavond vanaf etenstijd tot morgen eind van de middag

Het was een mooi weekend. Zo wel weer slapen, het sloopt je op de een of andere manier toch wel...

Ja was mooi vrijdag! Wel jammer dat dat alle niet-gsv-studentenverenigingen onder 'feest' gewoon een borrel verstaan, maar gelukkig maakte de Rotterdamse Skihut dat weer helemaal goed :D

@Hannah ik hooop dat je mn telefoon niet bent vergeten..?! Als hij niet in de brievenbus past bel je maar een keer aan en anders kom ik zelf wel een keer langs morgen.

Leuk hoor. Bootjevaren is geniaal met het juiste weer.

VGSR bedankt!