Hannah

Vrijdagavond 11 april:

  • eten
  • workshop
  • feest/borrel

Zaterdag 12 april:

  • gezellige activiteiten
  • uit eten
  • ontspannen avond

Zondag 13 april:

  • kerk
  • koffie drinken op VGSR-kast
  • kerk
  • eten op de verschillende kasten (verzorgd door de kasten zelf)
  • 's avonds film kijken

Maandag 14 april:

  • we gaan weer over tot de orde van de dag...

  • Sommige activiteiten zullen nog nader worden gespecificeerd

Neem in ieder geval mee:

  • uw slaapspullen (matrasje, slaapzak, etc)
  • OV/+ strippenkaart.

Waarom gaan?

  • Het is direct na de sportdag dus dan bent u al in Rotterdam
  • VGSR is 2 jaar geleden in Groningen geweest
  • afgelopen (door VGSR georganiseerd) PaCo was erg gezellig, mede dankzij de grote opkomst van de GSV
  • Het weekend duurt tot zondagavond/maandagochtend dus u kunt zelf bepalen wanneer u OV-technisch voordelig reist.

(Foto sportweekend Amsterdam)

Dit is enkel de aankondiging voor de sportdag voor heel amicaal Nederland. Voor de GSV gaat het programma nog verder. We zijn namelijk ook uitgenodigd voor het amicaal weekend dat erop volgt. Maar geef je eerst snel op voor de sportdag!


Amicae amicique,

Ook dit jaar wordt er weer massaal gesport in amicaal Nederland. De interamicale sportdag zal dit jaar plaatsvinden op vrijdag 11 april aanstaande.

U kunt daar zoals elk jaar weer voetballen, maar daarnaast is er ook de mogelijkheid om te squashen. Na afloop van het sporttoernooi kunt u aanschuiven voor een maaltijd, gevolgd door een workshop en daarna wordt de dag afgesloten met een feest. Belangrijk is dat u zich voor deze activiteiten op moet geven, dus ook voor het eten, de workshop en het feest. Dit kan op . Daar kunt u ook meer informatie vinden. We hopen op een grote opkomst en dus ook op uw sportieve bijdrage!

Met amicale groet,

De VGSR

Die foto is toch niet representatief voor het weekend mag ik hopen?

Hehe knalrode p-tricky! dat sportweekend in amsterdam was echt briljant, ze hebben vast niet zo'n mooie locatie in rotterdam.. maar als het mooi weer wordt ga ik misschien wel weer mee.

Ik ben er sowieso ook bij. Zowel bij het weekend als bij de sportdag. Wie heeft zin om ff een dames(voetbal)teampje te vormen? Minimaal 5 spelers per team (max 8 ofzo).

Jessica schreef: Hehe knalrode p-tricky! dat sportweekend in amsterdam was echt briljant, ze hebben vast niet zo'n mooie locatie in rotterdam.. maar als het mooi weer wordt ga ik misschien wel weer mee.

Dat is niet voor te lachen DJessica. Maar toegeven het was een briljant weekend, vooral de maandagmorgen.

Voordeel is dat de sportdag nu niet buiten wordt gehouden. Dus mooi weer of niet: er kan relaxed gesport worden zonder natte sokken als je even je tandenborstel gaat halen...

Maar ik heb nu dus in bovenstaande post de flyer en specificaties geplaatst voor het amicaal weekend. Opgeven dus!!

Ik wil me opgeven voor de vrijdag en de zaterdag. De zondag heb ik andere bezigheden...

Hannah schreef: Waarom gaan? - afgelopen (door VGSR georganiseerd) PaCo was erg gezellig, mede dankzij de grote opkomst van de GSV

Haha, volgens mij vonden ze het tijdens het PaCo de massale opkomst van de GSV 's nachts in de wandelgangen van het klooster wat minder gezellig, maar goed..

Hee, ik geef me ook op

Lijkt me leuk! Moet nog even kijken of ik kan...

Same here..

Ben er ws vanaf zaterdag bij. Lijkt me tof!

N.B. Steendam
Ursa schreef: Ben er ws vanaf zaterdag bij. Lijkt me tof!

Idem.

Hallo allemaal,

ik wil jullie nog even op www.vgsr.nl/sportdag wijzen, daar kun je je opgeven voor de sportdag.
Het wordt allemaal heel gezellig en we hopen op een goed feestje achteraf.
Hoeveel van jullie hebben zich al aangemeld?
Het zou fantastisch zijn als jullie met een grote groep deze kant op komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Hoeveel mensen hebben zich al aangemeld?

Yoo! Nog een paar dagen te gaan voor het amicaal weekend! Geef je dus snel op! Zijn er al teams gevormd voor de amicale sportdag? Voor de duidelijkheid: die sportdag is geen deel van het amicaal weekend. Het is een sportdag waar heel amicaal Nederland aan meedoet. Zijn er nog meiden die in zijn voor een voetbalteampje?

Ik ga heen! Gaat ongetwijfeld het weekend van het jaar worden!

vanDijk schreef: Ik ga heen! Gaat ongetwijfeld het weekend van het jaar worden!

Lijkt me sterk, weekend van het jaar ligt net achter ons..

Naieve jongen

N.B. Steendam
Gerjan schreef:
vanDijk schreef: Ik ga heen! Gaat ongetwijfeld het weekend van het jaar worden!

Lijkt me sterk, weekend van het jaar ligt net achter ons..

Lijkt me juist een mooi vervolg. Berlijn is zegmaar het duitse Rotterdam. Ich bin dabei, maar dat had ik al gepost geloof ik.

Ik ga vrijdag ook naar Rotterdam, heb er zin in!

Kwam Wyneke net tegen en die gaat ook mee voor de amicale sportdag vrijdag.

Vrouwen Voetbal Team:

  • Wyneke
  • Hannah

Wie volgt?