zondagavond klinkt prima , meer mensen voor die avond dan zal ikdie soos eens proberen te reserveren, 9robbert heb je inlogcode voor mij?)
want lijkt erop alsof we al wel 20 man bij elkaar moeten krijgen dus dat wordt helemal waaanzinnig!!!!
liesbeth gaat veel zuipen van te voren en dan kan ze ook mee doen, heb het er al met haar over gehad, dus wordt sowieso gekkenhuis

nou ik heb de datum gereserveerd, dus als iedereen deze dag ook even in zijn agenda reserveert!

Zondagavond 2 MEI Koehandel SooS

20:00 uur??

Kijk eens, dat is pas zaken doen.
Ik ben erbij.

trots aan u te mogen presenteren!!!!!

amice amicique,

Welaan, ierder mens kent in zijn leven menig hoogtepunt, maar helaas zijn er ook genoeg dieptepunten in ieder mensenleven. Menig zanger heeft zijn haar hoofd ervoer gebroken om deze gevoelens onder woorden te brengen, maar helaas te vaak faalden zij smartelijk.
maar wees niet bang er is een die het wel gelukt is om onze ziel immer te verlichtten met zijn lied en dit is uiteraard amice Hazes ( gastlid van de VGSW)

Maar o niet teveel tijd van uw beslag te nemen, kom ik maar gelijk met de kern van mijn verhaal. Ik moet u iets opbiechtten, er is iets waar ik al lang naar verlang en waar ik al lang mee in mijn hoofd zit. Gellukkig zijn er onder u al enige mensen geweest die mij hulp hebben toegezegd. Ik dank de desbetreffende personen hiervoor.
Ik wil namelijk al erg lang een ware avond organiseren, die kern en de essentie van het bestaan zo dicht mogelijk benaderd, u voelt hem al aankomen het gaat hier natuurlijk om de koehandel soos! Het is toegestaan om ook ander spelen meet te nemen, maar verwacht dan niet teveel geestelijke verlichting. Op deze avond zult u uw hoogtpunten en dieptpunten tegenkomen en altegade zullen deze een sterker persoonlijheid van u maken.
hopende u op zondagavond 2 Mei te mogen verwelkomen, -met name de mensen die dit op het forum al hebben toegezegd- om onder het genot van dit spel dichtte bij elkaar te komen staan.

met amicale groet R.P.H.Boerma

Ongelooflijk, die vent probeert iets moois te schrijven en krijgt het nog niet voor elkaar om minder dan twee fouten per zin te maken. Even goed,
ik zal er zijn.

RPB, je hebt een grote kans dat ik er ook ben...

Twe mij staatg enoteert.

Is het een besloten Koehandel-soos of mogen er ook zusjes en zo aan meedoen?

Onderschrijven jouw zusjes de drie formulieren van enigheid?

VANAVOND is de AVOND...
hoe laat beginnen we eigenlijk?

Ohw ik zie net dat ik al een keer 20:00 uur heb voorgesteld... iemand tegen?

en oh ja vergeet je koehandelspel niet.

Mag je ook komen als je niet kunt dawel wilt Keohnadelen?

Aan je spelling te zien vraag je dit aan Boerma, maar ook bij het koehandelen zijn supporters belangrijk en buitendat is dit een spel wat je door het één keer mee te doen leert kennen. Dus je kunt het vanavond ook nog leren als je wel wilt.

tto vvaanond

wat een spannende finale zeg

erpeebee: bedankt he!

Ja was een kleine gezellige avond

lekker geinitieerd Boerma....

twee woorden maddness

Kijk nu al uit naar de DeZwaksteschakelsoos, wat een spel.

Harry schreef: Kijk nu al uit naar de DeZwaksteschakelsoos, wat een spel.

Kijk dat lijkt me ook wel wat...

Kijk nu al uit naar de DeZwaksteschakelsoos, wat een spel.

mooi zo harry jij organiseerd dat? blij dat mijn idee zo toch nog navolging krijgt!

Wie heeft er eigenlijk gewonnen zondag?
Boerma toch niet?