ayayay, koehandel. het ultieme jij-naait-mij-ik-naai-je-buurman-spel... als we dat nou eens op die zondagavond abc-soos gingen doen!

iedereen koehandel meenemen, dan hebben we wel een toffe soos, denk?

K%S schreef: Graag on-topic blijven. Dit topic gaat over Koehandel en niets dan Koehandel.

niets dan de waarheid. waarheid als een koe. niets dan Koehandel. leuk gevonden Koos...

maar even concreet. ik reserveer een sos bij 20 aanmeldingen.
dus als iedereen nu even gewoon zijn naam hierondr copiet dan kunnen we zien of er beetje voldoende aanmedlingen zijn.

Aanmelsingen koehandel soos

Roelof pieter
henk jan broeksema
robbert
koos
lennart
gerwald
rutger

ik lees vandaag in de Groninger Gezinsbode op de voorpagina dat er een spellenbeurs georganiseerd is aan de Hora Siccamasingeel in het Noorderpoortcollege. Hier worden veel gezelschapsspellen gespeeld aanstaande zondag. Aanmelden is handig via www.noorderspel.nl

Ach nee, het is amicaal weekend, misschien wil iedereen wel mee...

ole! das vent doet ook mee! beetje koeie zitten dealen gaat r best in.

Beetje jammer voor die 7 mensen die dan niet meer komen (waar komen al die frustraties vandaan???), maar ik wil ook wel mee doen. Wat mij betreft mag het wel een keer op een zondagavond, ideale avond voor spelletjes (kun je het trouwens niet gewoon door de Spac laten organiseren, die zijn daar toch voor?).

waar komen al die frustraties vandaan???), maar ik wil ook wel mee doen.

liesbeth jij bent gewoon te goed met dit spel, en dan is niet meer spannend wie wint! dus dan is minder leuk. Is niet persoonlijk tegen jou maar wel tegen jou niet onaanzienlijke kwaliteiten op het gebied van koehandel. Je roem is je vooruit gesneld, helaas voor jou.

maar misschien kan er iets geregeld worden dat je toch mee mag doen. Ik denk er dan bijvorbeeld aan dat jij heel veel gat drinken zodat je minder kan onthouden en qua kwaliteiten dan afdaald tot het niveau van ons gewone stervelingen. en dan kan het wel weer tof zijn!

dus ja...meter bier voor liesbeth hoor ik

Koehandel? Ontzettend tof!
Zet mij er ook maar bij!

:sheep:

Goed 800 voor de soos!

Met liesbeth erbij, hebben de ervaren koehandlaren ook weer wat lol in hun leven.....

countyside, all the way!!!!

Ik doe mee.

Ik ben ook om.

Ik wil best meedoen, hangt alleen wel van de datum af....

gokje donderdag tegen een uurtje of half 6 beginnen???? het moet natuurlijk wel realistisch he!!!!!

Is er nou al een keer gekoehandeld of niet?
Ik heb er nog niets van gemerkt!
Als het er nog een keer van komt dan wil ik best meedoen.

oh mensen maak je niet druk
tot de liftcompetitie zijn er tetamens maar binnen zeer korte tijd daarna zal ik de soos reserveren vor een spetterende keohandel avond.
dus focus even op de tetamens maar daarna is de beloning zoet :lol:

ik moet zegge dat ik afgelopen alpha weekend toch weer een boel luitjes heb ingemaakt, maar ok, het waren dan wel atv-ers, sowieso natuurlijk wat minder competitie.. oh nee velvis deed ook mee.. :lol:
ik zie in de agenda dat er een paars-soos-koehandel-sessie is geplanned, goed bezig!

Bakkie Krasse

afgelopen weekend: BK-weekend. en je raadt nooit wat ik daar (ondermeer) geleerd heb!
Juist: Koehandel. En heb ik het eerste potje glansrijk gewonnen of niet?? Ik dacht het wel, dus kom maar op!

Bakkie schreef: afgelopen weekend: BK-weekend. en je raadt nooit wat ik daar (ondermeer) geleerd heb! Juist: Koehandel. En heb ik het eerste potje glansrijk gewonnen of niet?? Ik dacht het wel, dus kom maar op!
De twee potjes die ik gespeeld heb op 't BK-weekend was ik absoluut onverslaanbaar Bakkie. Ik kom dus ook. (Kom je dan nog steeds Bouke? Overigens heeft Liesbeth H nog nooit gewonnen, waar ik meespeelde tenminste). Volgens mij zijn er al wel 16 aanmeldingen Is donderdag de 22e of 29e een optie? Zondagavond 2 mei?

2 mei lijkt me goed......

oke 800 voor de soos,
amateurs, een eerste keer en dan kunnen winnen, en dan nog vermelden ook, echt ik zou me schamen....
iemand die nog meer biedt???
een maal?