Haha, en dan sla ik op het eind weer toe en heb je nog weinig over.

He flapdrolletjes van me, jaja er komt weer dispuut vanavond en ik ben er potverdikkie gewoon bij! En wel om de simpele reden dat het ook bij mij thuis is. Dus voor de vinkhuizengangers lekker makkelijk!! :)

Dus neem je bordje mee en je goede humeur. en vanaf half negen staat de koffie klaar!

mailtje volgt

p.s. schaakstukken mogen natuurlijk ook mee ;)

Dat was weer gezellig zeg

het was weer een enerverende dispuutsavond, waarbij helaas ook de 2e campagneposter van mvr de abactis het moest ontgelden. Sorry Stieneke!

Is er volgend jaar ook weer een schaakdispuut?? Zo ja, dan ben ik dan van de partij!

nou, we kunnen volgend jaar beter een pokerdispuut doen denk ik...

Lijkt me een goed idee! Zit je ook niet met het probleem van oneven aantal spelers bij het organiseren van een toernooi ;)

ro schreef: het was weer een enerverende dispuutsavond, waarbij helaas ook de 2e campagneposter van mvr de abactis het moest ontgelden. Sorry Stieneke!

Haha! En, nog een schot in de roos (lees: oorbel)?

FF weer kicken: naar aanleiding van een gesprekje met Roelof lijkt het me weer eens goed om ff te schaken. Sinds kort ben ik in het bezit van een schaakklok (handig joh, trouwen met een schaakster ;) ) dus misschien kunnen we een keertje een snelschaaktoernooitje doen oid.

Geen slecht idee. Tijd om weer eens gigantisch ingemaakt te worden. Ik heb trouwens een hekel aan schaakklokken, dat leidt tot overhaast schaken.

Beste schakers, kijk even in het volgende topic: http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.php?t=2159

Wellicht kan het uw interesse wekken!