Jackhals

De eerste avond al weer achter de rug. Heerlijk rustig als er 8 mensen over hun bord gebogen zitten. Een paar leuke potten gezien en gespeeld, maar het kan allemaal nog veel beter. Om het niveau van het Corus-toernooi te halen zullen we toch allemaal meer moeten oefenen. Daarom is er voor de liefhebbers de mogelijkheid om online te schaken op www.jijbent.nl. Als je daar bent aan gemeld kun je tegen de andere aangemelde dispuutsleden een potje schaken. Anthuma is te vinden onder de naam Santen en mijn persoon onder de naam Kornelis.

Nou, Machteld waar gaan we het de volgende keer over hebben?

Gsvdude is in the chess-house...

JeeHa ook, je moet toch wat als er al een HaJee is...

HaJee schreef: JeeHa ook, je moet toch wat als er al een HaJee is...

wie noemt zichzelf nou HaJee?

Iik kan geen Gsvdude vinden... wie noemt zich dan ook zo???

HaJee schreef: Iik kan geen Gsvdude vinden... wie noemt zich dan ook zo???

wie is Iik?

niet gevonden? das logisch, moet mijn account nog activeren

HaJee schreef: JeeHa ook, je moet toch wat als er al een HaJee is...

Nu je het zegt ik heb wel eens tegen HaJee gespeelt. Volgens mij was dat ook een student. Daarnaast speel ik ook geregeld tegen HaHe :wink: Ben trouwens op weg naar mijn vierde toernooiwinst (wel met backgammon)

ik speel nu ook op jijbent. ik heet Mcsicko (voorspelbaar:P ) en ik ga wel iemand uitdagen.. of meerdere we Ien wel :P

Ik ben M8eldje :lol:

ik heet sj0nnie...

Zou je dat nou wel doen Sipko?? :wink:

Via teletekst zijn de partijen van het Corus toernooi te volgen. pag. 873-875. Dus als je niets te doen hebt...

Mijn naam is een ode aan onze eerste dispuutsavond over een geniale voorloper van het schaken: 'Chaturanga'.

Altijd in voor een potje schaak, dus kom maar op..

mensenvriend

jo ik ben ook aangemeld. Let wel ik hou het op nummer28
eh ik is joost dus

Ik ben ook van de partij. Mn naam is Eeuweg met een knipoog naar onze eigen wereldkampioen.

Supervision doet ook mee.

Mmm, geef mij het gewone bord maar, ik denk over het internet niet echt na over m'n zetten, met alle gevolgen van dien.

GSV'er schreef: Mmm, geef mij het gewone bord maar, ik denk over het internet niet echt na over m'n zetten, met alle gevolgen van dien.

zelfde geld ook wel voor mij, als je soms alle potjes moet beantwoorden heb je niet de zin/tijd om echt diep na te denken.

Zondag 4 potjes tegen Roelof gespeeld (3-1 verloren)

FF weer omhoogschoppen. Dinsdag is het weer zo ver. Hoe staat het met de voorstudie?

Heb nu een schaakspel op mijn computer. Wel erg moeilijk, nog maar 2x van de computer gewonnen op zo'n beetje het makkelijkste niveau.

welk spel heb je???
ik word een beetje zat van het volgende

http://www.schaken.net/gamefrm.php?w=1000&h=735&link=0

die is gewoon te slecht