Inderdaad Allert, dus jij valt af.

Maareh, tot nu toe heeft alleen mijn tante gereageerd. Hoewel dat mijn lievelingstante is, wil ik wel iets te kiezen hebben. Wie o wie?

he koos, jammer dat ik je oproep nu pas zie. vrijdagavond uit de kerk kwam ik erachter dat ik ook gevraagd was voor die actie. maar toen kon ik niet meer reageren.
heb je nog wel gewerkt? en hoe was het?

Ik heb me ook maar ingeschreven bij dit way too hippe bedrijfje.
Jammer dat ik niet meer met die paas-actie mee kan doen. Ik ben bizar goed met kinderen.

Werkinstructie schreef: Het aanspreken en benaderen van de consument zal plaats vinden op basis van gezichtsselectie (...) Hogere opgeleiden kleden zich in de praktijk anders dan lager opgeleiden. Daarbij let je ook op het verbale vermogen: hoger opgeleiden drukken zich vaak anders uit dan lager opgeleiden.

haha ja, en die hoger opgeleiden moet ik in Sodom tegenkomen? Dat wordt een vrij eenvoudige gezichtsselectie

Wat een heerlijk baantje is dit toch... beetje chillen in de zon en tussendoor wat waardebonnetjes uitdelen.. 8) alles bij elkaar maar 4 uurtjes 'gewerkt'. Ben benieuwd of de filiaalmanager in Groningen ook zo relekst is!?

minkcie schreef: Wat een heerlijk baantje is dit toch... beetje chillen in de zon en tussendoor wat waardebonnetjes uitdelen.. 8) alles bij elkaar maar 4 uurtjes 'gewerkt'. Ben benieuwd of de filiaalmanager in Groningen ook zo relekst is!?

ik heb me behoorlijk verveeld eigenlijk, ook niet veel uren gewerkt maar toch een hele dag weg voor dat hongerloontje.
Oja en neem dan al die bejaarden die komen kijken of er nog wat te halen valt, al die duitsers, of die dronken zestiger die met zijn vrouw allerlei vragen stelde over de actie met als laatste vraag: is dat van een bank ofzo? of die twee moeders die allebei een volkswagen pet op hadden, of die 40er met zo'n 'fcuk me' tshirt etc etc. Oja ook een toffe: iemand begon tegen mn collega te schelden dat de rente zo laag was en dat het kwam omdat 'jullie' al die wielrenners sponsoren (uhm rabobank misschien?)...hij bleef maar doorzeiken tot ie door omstanders weggehaald werd. Winschoten de gekste!

mail van MT schreef: Vorige week is de actie goed verlopen, ondanks dit goede verloop hebben we diverse klachten binnengekregen m.b.t. het functioneren van de teams. Als gevolg hiervan zal elk team aanstaande zaterdag gecontroleerd worden door zowel Marketing Tools als ABN AMRO.

Wie zijn nou eigenlijk het belangrijkst, Marketing Tools of de ABN Amro filiaalmanagers?? Als het die laatsten zijn heeft mijn team iig geen enkel probleem...

wat heb je dan met m gedaan minkcie? moet ook ik voor t ergste vrezen? verder ben ik heeeeeel hard de tekst uit mn hoofd aan t leren. vraag me alleen af of ze die formulering in meppel snappen. ik heb zo een vermoeden :)

beuzzie schreef: wat heb je dan met m gedaan minkcie? moet ook ik voor t ergste vrezen? verder ben ik heeeeeel hard de tekst uit mn hoofd aan t leren. vraag me alleen af of ze die formulering in meppel snappen. ik heb zo een vermoeden :)

Juist jij moet het ergste vrezen!! Ik ben namelijk gebombardeerd tot teamleider! Ik dacht eerst dat Loes dat zou worden omdat zij de oudste is maar ze vonden haar toch niet zo geschikt (en geef ze es ongelijk :wink: ).
Maar welke formulering zouden ze niet snappen denk je?

" ik ben vanmiddag traffic aan het genereren voor de ABN Amro bank. zou ik u mogen genereren?" of "Graag overhandig ik u deze voucher dat een bedrag van EURO 25,- vertegenwoordigt". nee, loopt lekker zo'n zin. verwachte reactie: " n fautsjr, ku 'j da eetn?" ook ben ik al hard aan t oefenen voor..."Dus actief het publiek benaderen met een glimlach en een opgewekte houding..." nee dat komt best goed teamleidertje!

Nu nog een "nette gestreken broek" en dan is het helemaal in orde... :D

Mede namens de rest van de ING lach ik me nu al rot.

lach maar. het lachen zal alle ing medewerkers in de regio meppel snel vergaan...

Wat schuift marketingtools ong per uur?

Zo'n 6,8 euro in het uur. Grootste nadeel is niet zozeer het saaie werk maar vooral dat je naar meisjes zoals Minke moet luisteren, omdat iedereen die vaker dan 2x werkt teamleider wordt 8) ...

nog nooit heeft een team zo goed gepresteerd als mijn team!! nog nooit zulke vriendelijke mensen meegemaakt :lol:

djurre schreef: Wat schuift marketingtools ong per uur?

15,- extra als je je eigen team regelt 8)

...en er kan er natuurlijk maar een de beste zijn :wink:

dank je breunis.

ow wat makkelijk. als je mij toch niet had gehad

Vanmiddag ben ik van de Korenbeurs naar de UB verplaatst met de fietstaxi van Harmen en Breunis. Heel opzichtig en leuk!