Koos L schreef: Oioioi wat een achterlijk werk zeg... Ik hoop dat ze snel ophouden met die Ambi Pur actie, veel te saai werk. Ik wil ook een keer zo'n kookdemonstratie doen, anders word ik gek van dat domme deurtje en die smerige luchtjes.

Nou, zo'n kookdemonstratie is ook niet alles. Na een dag boven het shoarmavlees te hebben gehangen kon ik wel over mijn nek gaan. En niemand wilde die troep proeven zodat er bakkenvol de container zijn ingegaan. Maar goed, je moet er wat voor over hebben om geld te verdienen.

Klopt, ik heb het helemaal bekeken met die ambi-pur-happening, ik loop na 2 uur al constant op mijn klokje te kijken. Nee dan liever flyeren in Heerenveen........ ofnie Harmen en Simon?

Nee. Ambi rocks!

De volgende keer als iemand daarvoor moet werken mag hij/zij het hier wel even opnoteren. Als het in de stad is kom ik wel een boodschapje doen en aan je ruiken.

P.s. Henri, jij hebt sowieso geen tijd MEeR om te werken.
Haha! Wat een goede grap!

Hoi pipeloi,

Volgende week is er leuk werk voor jou en je vriendje of vriendinnetje. Je kunt maandag, dinsdag en/of woensdag in koppels aan de slag in Sappemeer. Het is de bedoeling dat je tussen 14 en 21 uur langs de huizen gaat en namens de plaatselijke supermarkt een attentie aanbiedt. Leuk, doen!

Check marketingtools.nl...

en helemaal handig dat ze je precies op dat moment vragen om te werken wanneer je het geld het hardste nodig hebt! :thumbs:

Loes, Minke en Marchien, hier spreekt jullie teamleider. Het wordt bikkelen vanaf nu, de nieuwe openingstijden van ABN AMRO worden agressiever gepromoot volgens methode B. Er wordt niet meer gedacht in problemen, nee, er wordt gedacht in oplossingen. Motto van de dag: weet van wanten, het draait immers om de klanten!! Alle vragen, afgezien van de re(forma)torische, zijn taboe.

Micky Hotlove schreef: Loes, Minke en Marchien, hier spreekt jullie teamleider.

dus jij gaat ons vanuit assen aansturen terwijl wij in meppel alles uitvoeren? :)

Micky Hotlove schreef: Alle vragen zijn taboe.
Micky Hotlove schreef: Alle vragen zijn taboe.

ik interpreteer dat als vragen van (potentiele) klanten... :!:

Micky Hotlove schreef: Er wordt niet meer gedacht in problemen, nee, er wordt gedacht in oplossingen.

gelukkig ben jij geen teamleider koos, ik snap er zo helemaal niks van :wink:

Tsss... Ben jij nou academici?

Je hebt geluk dat ik zaterdag nooit kan, anders was ik wekelijks jullie teamleider...

Koos L schreef: Tsss... Ben jij nou academici?

nee. academicus.
:)

Hap maar even Minkcie... :bcool:

Koos L schreef: Je hebt geluk dat ik zaterdag nooit kan, anders was ik wekelijks jullie teamleider...

koos, jij zal het nooit tot teamleider schoppen. kom jij eerst maar es op tijd!

Loes, Minke en Marchien, jullie verzamelen 9 april in het winkelcentrum in Meppel. Daar horen jullie meer van me. Wanneer ik je bel neem je op met: "Hier B 1 0 0".

Nu even nog serieuzer: wie wil er met mij zaterdag een dagje kindervriend uithangen?

PAASACTIE IN BEKENDE SUPERMARKTKETEN
Op zaterdag 26 maart voeren we een paasactie uit bij een groot aantal supermarkten. Deze actie voer je uit in de supermarkt. In iedere winkel staat een tweetal kindervrienden om een speurtocht uit te zetten en de deelnemers te schminken.
Voor deze actie zoeken we nog een aantal medewerkers in het noorden en oosten. Tevens zoeken we in het hele land betaald reserves.

Reageer snel!

hahaha tegen die paasactie heeft iedereen nee gezegd behalve jij dus?? :lol:

Koos L schreef: Loes, Minke en Marchien, jullie verzamelen 9 april in het winkelcentrum in Meppel. Daar horen jullie meer van me. Wanneer ik je bel neem je op met: "Hier B 1 0 0". Nu even nog serieuzer: wie wil er met mij zaterdag een dagje kindervriend uithangen? PAASACTIE IN BEKENDE SUPERMARKTKETEN Op zaterdag 26 maart voeren we een paasactie uit bij een groot aantal supermarkten. Deze actie voer je uit in de supermarkt. In iedere winkel staat een tweetal kindervrienden om een speurtocht uit te zetten en de deelnemers te schminken. Voor deze actie zoeken we nog een aantal medewerkers in het noorden en oosten. Tevens zoeken we in het hele land betaald reserves. Reageer snel!

jij hebt je geld wel heel hard nodig of niet???

Hoho, ik heb me nog niet aangemeld hoor. Maar ik dacht: als er nou een heeeele leuke kindervriend zich aanmeldt, dan wil ik ook wel kindervriend spelen.

zoek je niet een heeeele leuke kindervriendin?